• Hooi! (:

    Ten eerste: Mijn laptop is bij de reperateur voor een nog onbepaalde tijd, dus ik typ dit op mijn mobiel. Wat betekend dat ik geen leuke codes ga gebruiken, want lange teksten typen op mijn mobiel is gewoon vreselijk hatelijk. Maar ik wil even chagrijnig doen. En aangezien ik nergens mee mag smijten, open ik maar een topic.
    Bij deze dan ook alvast mijn excuses voor eventuele spelfouten.

    Maar goed. Waarom is mijn humeur zo slecht? Eigenlijk is dat het al sinds 31 december.
    Toen kwam namelijk oma. (krul) En wie mag haar oma totaal niet? Ik!
    Ze kwam de 31e en zou pas maandag de 5e van januari weg gaan. Gelukkig werd dit vervroegd naar zaterdag 3 januari. Ik heb de dagen overleefd, hoewel het me wel veel moeite kostte.
    Gelukkig ging ik 3 januari naar een Q meeting in Groningen, wat echt onwijs gezellig was!! :3

    Vandaag was het overigens een drukke dag. Niet druk als in dat er mega veel te doen was, maar in mijn hoofd vond ik het wel druk.
    Ik had namelijk vroeg in de ochtend rijles, en in de middag mochten we voor de 2e keer voor de rechter verschijnen in verband met het 2e procesverbaal die we gekregen hebben en precies dezelfde aanklacht was maar met een andere datum.

    Van de spanning heb ik vannacht geen oog dicht gedaan. Ik voelde me ziek. Zoals ik me altijd voel wanneer er iets gaat gebeuren dat ik spannend vind. Ik had namelijk geen flauw idee wat de uitspraak zou worden. Of het een geldboete zou worden, die me pa zou weigeren om te betalen wat zou kùnnen betekenen dat ie de cel in zou moeten voor een paar dagen. Of een weetikveelwat straf.

    Anyways, ik was deze ochtend dus al moe. Rijles ging gelukkig goed. Moet ook, want vrijdag ga ik voor de 2e keer afrijden! Een faalangst examen dit keer, dus ik hoop zo erg dat ik slagen zal! Ik ben toch wel bang dat ik van de spanning weer in paniek zal raken en zal zakken. Terwijl ik wéét dat ik goed kan rijden!

    In de middag gingen we dus naar de rechter toe. Het was uitgelopen, dus we moesten bijna een uur wachten voordat we aan de beurt waren. Dat wachten was niet leuk. :/
    Eenmaal binnen daar, waren we de enigsten! Ja, de rechter en officier van Justitie waren er natuurlijk ook. Maar de tegenpartij (de leerplichtambtenaar) scheen niet zo'n zin hebben om erbij te zijn.
    Gelukkig waren dit andere mensen dan de rechter die we de 1e keer hadden toen we voor de rechter moesten verschijnen. Die luisterde namelijk niet naar mijn vader, en de vrouw die we vandaag hadden wel. Zij, en de officier van Justitie snapten niet waar de heisa over ging. Want er zijn meerdere wegen naar Rome!
    Precies. Dit hele gedoe dat nu al 2 jaar bezig is, is puur doordat de leerplichtambtenaar weigert om te communiceren.
    Maar ja, de leerplichtambtenaar was er niet bij en kon zichzelf niet verdedigen. Dus we mogen nog een keertje terug komen. Hebben we voor niets een uur gereden (en dan ook nog een uur terug) en bijna een uur gewacht.
    Nuttig joh, zo' rechtszaak.. :/

    Dusja. Ik ben gewoon in een best chagrijnige bui. Ook ben ik bijna door mijn geld heen doordat ik de benzinegeld voor mijn rit naar Apeldoorn (voor accordeonles) iedere maandag zelf moet betalen (is 45 euro) en nog de rijlessen en rij examen dat ook niet misselijk is.
    Maar de dagen dat ik op plekken speel om centen te verdienen, worden tegenwoordig volgeboekt met belangrijke dingen waar ik naartoe moet. Dus daar baal ik best van, want vaak kan het niet verplaatst worden.
    Oh als bijzaak, het liefdesleven gaat ook niet best en dat vind ik ook niet super. En de """"vriendengroep"""" waar ik op het middelbaar mee om ging wil weer contact met me. En dat is zwaar irritant, maar ze willen niet begrijpen dat ik daar geen zin in heb. Hoe lief of juist bot ik ook doe. Dus ik ben in de negeermodus gegaan. Even zien hoe dat zal gaan.
    Soo.... Dat is waarom ik chagrijnig ben. :') Jaja ik stel me vast aan. Maarja. Toch ben ik chaggie op het moment, lol.

    Tot zo ver Yolanda's zeiktopic. Ik heb geen koekjes of iets anders, want op de mobiel gaat dat nogal moeilijk. Maar bedankt voor het lezen. Het lucht wel een beetje op eigenlijk. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Over die eerste zin: Ik voel je, ik zit nu op een laptop die afgelopen december vijf jaar oud is geworden. De accu is kapot, de pixels zijn mega slecht, hij voert geen updates meer uit en is mega traag en daarnaast zijn 3 van de 4 usb ingangen ook nog eens kapot. Maarja, mijn nieuwe laptop moet naar de fabriek terug omdat er zogenaamde 'strings' kapot zijn in het beeldscherm.

    *gaat verder lezen*

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 21:02 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat is idd niet al te best en logisch dat je chagrijnig bent.

    Hier twee kittens in mokken voor het opvrolijken :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom wil je niet met je oude vrienden afspreken eigenlijk?


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit is echt ontzettend vreselijk. Het spijt mij dat dit allemaal aan de hand is en ook nog eens tegelijk. Maar ik heb vertrouwen erin dat het binnenkort beter zal gaan. Je gaat dat rijexamen gewoon halen en dan komt alles goed! En die rechtszaak, dat is maar raar allemaal. Waarom zouden jullie op moeten komen dagen als die andere vrouw er toch niet bij gaat zijn..
    En dan nog wat SPECS zegt, waarom zou je geen vrienden meer met hen willen zijn? Het klinkt alsof je wel vrienden kunt gebruiken nu. (Niet op een verkeerde manier bedoeld.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @ SPECS (Jolijn was t, toch? )
    Haha dat is inderdaad ook zeer hatelijk. Hopelijk is je laptop snel gerepareerd!
    En aan jou en @Manon

    Jup. Ik kan vrienden heel goed gebruiken. Al sinds dat alle drama begonnen is. Vaak zat wens ik ook dat dr gewoon iemand is die me een stevige knuffel geeft en zegt dat t einde snel in zicht komt.
    Maar de vrienden van hier heb ik niet voor niets tussen een tigtal aanhalingstekens gezet.
    Het is een groep die op het middelbaar bij elkaar gekomen is doordat ze verder in geen ander groepje pastten. We stonden dan ook bekend als het losergroepje. Een paar mensen uit dat groepje vooral.
    Maar ik heb ze nooit als mijn échte vrienden gezien. Oke, dat is een leugen. 1 persoon wel. Maar sindsdat zij op kamers woont moet ik zoveel moeite doen om ook maar uit haar te krijgen hoe haar schooldag was, dat ik het maar niet meer probeer. We zijn uit elkaar gegroeid.

    De anderen uit het groepje heb ik nooit als echte vrienden gezien. Echte vrienden kun je vertrouwen en kun je bij aankloppen wanneer er iets is. Ik heb vaak meegemaakt dat ik dit niet bij hun kan doen. Dat ze gewoon de deur voor me dicht smeten als ik an huis was weggelopen doordat t ff niet lekker ging tussen me zus en mij. (Geloof me, die ruzies waren best erg. We smeten echt van alles naar elkaar toe en naja, ging niet lekker)
    Verder is het zo dat ik thuis een stil persoon ben, maar op school heb ik altijd voor clown gespeeld. Mensen mochten me als ik grappig deed. Doe.
    Ik heb dan ook de indruk dat die vriendengroep alleen weer contact met me wil vanwege dat. Vermaak. En ik heb niet veel zin om mijn energie te steken in mensen waarvan ik weet dat ze me toch laten vallen als een baksteen als ze beter krijgen kunnen.

    Dusjaaa.. ik wil écht wel vrienden. Maar niet die vriendengroep. Noem me kieskeurig, maar ik noem hun gewoon geen vrienden. Voor mijn gevoel heb ik maar een paar échte vrienden. En laten die nu net allemaal van Q komen en ver weg wonen. :')

    @Imladris
    Naahw, dankjewel! <3
    Those kitties are cute!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 21:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jolijn ja.(: Dat hoop ik ook (voor ons beiden).(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Jolijn ja.(: Dat hoop ik ook (voor ons beiden).(:


    Woohoo, I remembered! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @ SPECS (Jolijn was t, toch? )
    Haha dat is inderdaad ook zeer hatelijk. Hopelijk is je laptop snel gerepareerd!
    En aan jou en @Manon

    Jup. Ik kan vrienden heel goed gebruiken. Al sinds dat alle drama begonnen is. Vaak zat wens ik ook dat dr gewoon iemand is die me een stevige knuffel geeft en zegt dat t einde snel in zicht komt.
    Maar de vrienden van hier heb ik niet voor niets tussen een tigtal aanhalingstekens gezet.
    Het is een groep die op het middelbaar bij elkaar gekomen is doordat ze verder in geen ander groepje pastten. We stonden dan ook bekend als het losergroepje. Een paar mensen uit dat groepje vooral.
    Maar ik heb ze nooit als mijn échte vrienden gezien. Oke, dat is een leugen. 1 persoon wel. Maar sindsdat zij op kamers woont moet ik zoveel moeite doen om ook maar uit haar te krijgen hoe haar schooldag was, dat ik het maar niet meer probeer. We zijn uit elkaar gegroeid.

    De anderen uit het groepje heb ik nooit als echte vrienden gezien. Echte vrienden kun je vertrouwen en kun je bij aankloppen wanneer er iets is. Ik heb vaak meegemaakt dat ik dit niet bij hun kan doen. Dat ze gewoon de deur voor me dicht smeten als ik an huis was weggelopen doordat t ff niet lekker ging tussen me zus en mij. (Geloof me, die ruzies waren best erg. We smeten echt van alles naar elkaar toe en naja, ging niet lekker)
    Verder is het zo dat ik thuis een stil persoon ben, maar op school heb ik altijd voor clown gespeeld. Mensen mochten me als ik grappig deed. Doe.
    Ik heb dan ook de indruk dat die vriendengroep alleen weer contact met me wil vanwege dat. Vermaak. En ik heb niet veel zin om mijn energie te steken in mensen waarvan ik weet dat ze me toch laten vallen als een baksteen als ze beter krijgen kunnen.

    Dusjaaa.. ik wil écht wel vrienden. Maar niet die vriendengroep. Noem me kieskeurig, maar ik noem hun gewoon geen vrienden. Voor mijn gevoel heb ik maar een paar échte vrienden. En laten die nu net allemaal van Q komen en ver weg wonen. :')

    @Imladris
    Naahw, dankjewel! <3
    Those kitties are cute!


    Dat is best wel vervelend. Ik hoop voor je dat je dan ook echte vrienden vindt. Als je nu wat korter bij woonde, dan zou ik je graag een knuffel geven. Maar als je wilt kun je me altijd een pb sturen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yolanda, we gaan gewoon door DUMBLEDOOOOOOOR en dan komt alles goed (eigenlijk moet dat gewoon omdat mijn awesome dagen van de week sokken de hele tijd gaten krijgen, but oh well, Dumbledoor is cool. I love Dumbledoor).

    Hier zijn koekjes:




    En dit was dan misschien de meest idiote en meest nutteloze reactie ever, maar daar heb je vrienden voor toch :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Aaaah Yolanda, wat vervelend. Hopelijk komt alles binnenkort goed (slagen voor je rijbewijs, een rechtszaak die goed verloopt, moneys verdienen met accordeon spelen en superveel leuke gesprekken met die jongen - en hopelijk een tijd geen bezoekjes van oma).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou Yolanda, als je even denkt: "na vrijdag heb ik mijn rijbewijs, omdat ik gewoon kán rijden en dan kan ik naar al mijn vrienden snorren in een auto." Dan is die afstand toch stiekem best wel minder groot. Tenminste, ik denk dat ik wel elke maand naar Groningen zou willen als ik mijn rijbewijs had (bij wijze van spreken, mijn portemonnee qua benzinegeld zou niet zo blij zijn). En je moet gewoon slagen, want ik ben jarig dan en dat wil ik als verjaardagscadeautje. :Y) No pressure ^^
    Ik weet niet of je skype hebt? Ik vind het heerlijk om met mijn vriend te skypen en ik wil eventueel ook wel als Marga Praatgraag functioneren (ook sta ik beter bekend als Sofie Praatgraag, maar Marga klinkt leuker), mocht je het nodig hebben. Skype maakt een afstand vaak een heel stuk kleiner. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik nog een bericht op mijn laptop kon typen, had ik je een GIF gestuurd. Alleen het is nu laat, dus ik zeg het maar op de knullige manier: *hug*
    Hopelijk wordt snel alles een heel stuk beter voor je, Yolanda.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Manon
    Thanks <3 En ik heb wel echte vrienden, maar die wonen dus gewoon ver weg, hahaha. :p

    @ Annemiek
    Oeeeh that looks delocious! I'll take Ron! _O_ And a snitch. And Hedwig. :'D

    Hoewel ik niet zeker weet of ik wel door Dumbledoor wil hoor. Straks kom ik uit in de herentoiletten! O.o

    @Margot
    Thank you. Ik hoop ook dat t eens goed komt. Na al 2 naar drama zou je misschien kunnen zeggen dat ik dr nu wel aan gewend moet zijn. Maar dat is niet zo, haha.
    Yes please, een tijd geen oma zou fijn zijn! :'D
    Thanks <3

    @Sofie
    Haha als jij vrijdag jarig bent móét ik inderdaad gewoon slagen! :Y)
    En naar Groningen ga ik met de bus hoor. Een dagkaart kost maar 10 euro. En voor dat geld kan ik met de auto niet heen- en weer rijden! ;P haha
    Lol, mijn moeder heet Marga. X) Maar skypen is opzich wel een idee. Vroeger deed ik dat best veel. De laatste tijd niet meer. En nu natuurlijk helemal niet nu ik geen laptop heb, haha.
    But thank you, too :3

    @Maia
    Juah ik ken t probleem. Nudat ik geen laptop ter beschikking heb en ik alles op mijn mobiel moet doen kan ik ook nergens gifs enzo plaatsen. Best irritant :')
    Thanks c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het al gezegd, maar ik zeg het nogmaals: Wat een fucker is die leerplichtsambtenaar zeg! Als je zoveel moeite doet om hun voor de rechter te slepen, heb dan ook de decency om op tijd contact op te nemen om te zeggen dat je niet komt en de afspraak te verzetten, lul. Dan waren ze niet voor niets gekomen. :')

    Je kan altijd tegen me aan zeuren <3 *geen gif, want mobiel*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ik heb het al gezegd, maar ik zeg het nogmaals: Wat een fucker is die leerplichtsambtenaar zeg! Als je zoveel moeite doet om hun voor de rechter te slepen, heb dan ook de decency om op tijd contact op te nemen om te zeggen dat je niet komt en de afspraak te verzetten, lul. Dan waren ze niet voor niets gekomen. :')

    Je kan altijd tegen me aan zeuren <3 *geen gif, want mobiel*


    Zit iedereen op hun mobiel tegenwoordig? ;P hahaha

    En jup, ik snap ook echt niet waarom ie er niet bij was. Als hij normaal wilde communiceren had deze hele toestand niet hoeven zijn. Maarja. Ik snap er ook allemaal niets van en vind het ook stom dat we nu weer moeten terugkomen. :/ haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •