Ik kom mijn username op een hoop plekken tegen, maar dit was toch wel de meest onverwachte tot nu toe. :')
Duuus, ik zit op Tumblr, waar niemand mij kent onder de naam Square en ik de tag van de serie Atlantis volg. In Atlantis is er een personage dat Pythagoras heet en een obsessie heeft met driehoeken. Iemand die regelmatig in de Atlantis tag op Tumblr post is daarom bezig een verhaal te schrijven dat Square heet, als een soort woordgrapje. Allemaal prima, natuurlijk, maar het leidde ertoe dat ik net een post tegenkwam die was getagged als #I'm not saying this is a teaser for Square #but this is absolutely a teaser for Square #hehehe en waarvan de inhoud eindigde op:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat er een hoop dingen zijn die me waarschijnlijk lijken in mijn toekomst, maar dit is een teaser voor mijn leven die ik niet had zien aankomen. :W
Oké, dat was mijn spannende verhaal voor vandaag. Vertel me over jullie username problemen. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan