• Vandaag had ik 4uurtjes koken. Nou, we hadden preitaart gemaakt en er moest nog geraspte kaas over. Dus ik trekt zodanig hard aan dat zakje dat alles euit vliegt. Dus we hadden een kaaskeuken. En iedereen meteen plat van het lachen.

    Ooit al zoiets meegemaakt? Thuis of op School?

    xP ik had een x taartbeslag keuken thuis xP mixer uit so'n ding gehaald terwijl die nog aan stond xP en mijn ma mogt het opruime :D


    We can only learn to love by loving.

    xP ik had een x taartbeslag keuken thuis xP mixer uit so'n ding gehaald terwijl die nog aan stond xP en mijn ma mogt het opruime :D

    *plat*

    Haha x'D Thuis had ik eens te hard met de slagroom geschud & ik deed de dop eraf & heel de slagroom over mij uit x'D


    Listen to what we're not saying..

    ik had een heel potje kruiden over mijn pizza en toen ging ik het erafgooien en toen had ik een pizzakruidkeuken. :D
    en ik moet altijd overgeven van kaas. (nerd)


    AAP

    Haha x'D Thuis had ik eens te hard met de slagroom geschud & ik deed de dop eraf & heel de slagroom over mij uit x'D

    slagromerig XD

    (...)
    slagromerig XD


    Haha x'D maar ik moest het wel allemaal zelf opruimen. & ik had juist nieuwe kleren aan =,= Dat was niet echt zo leuk; maar voor de rest was het wel echt hilarisch x'D


    Listen to what we're not saying..

    neej maar op school moesten we een keer koken met een groepje.. en daarna moesten we ook alles samen opruimen en afwassen. dus we hadden de wasbak vol laten lopen en er alles in gegooid.. toen hadden de jonges er te veel schuim in gedaan.. en een jongen was eierschalen en bananen en weet ik veel wat erin aant gooien en toen werd niks schoon >< en toen moesten we alles opnieuw doen


    Dead but delicious

    dat doet me denken een een reclame..
    .aas.eu.en, dat wordt pas egt wat met k's, maaslander..xD sorry moest even..


    Je moet worden wie je bent.

    wij hebben een x zeepgevecht gehad op school, dat is pas lachen! dan glij je uit bij elke stap, en je ben helemaal doorweekt. ik heb er zelfs nog foto's van, dat was echt gillen!
    xxx