• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night:Tingelingeling Samson & Gert.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Oh, hahaha :') zoiets als een PewDiePie? Want hem ken ik niet.

    Jep. Jacksepticeye, oftewel Sean, is Iers en ik vind hem geweldig.
    Zijn video's maken me altijd blij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NoStranger schreef:
    Hallo, ik ga weer random binnenvallen en mijn excuses aanbieden dat ik een stuk of vier topics gemist heb (A)
    Hoe zit het met die story, ik snap het niet helemaal.


    Ik ga een story schrijven met een nachtclub in zeg maar en ik wil iedereen die wil er in betrekken. Dus als je graag wil voorkomen in de story mag je een bepaalde functie opgeven die je zal hebben in de nachtclub.


    16 - 09 - '17

    Ik weet niet meer wie het zei, maar veel plezier bij The Hobbit!
    Ik heb hem vandaag gezien, in 4D. c:

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik ga een story schrijven met een nachtclub in zeg maar en ik wil iedereen die wil er in betrekken. Dus als je graag wil voorkomen in de story mag je een bepaalde functie opgeven die je zal hebben in de nachtclub.


    Oeh, ik wil wel een, eh... Welke baan is er nog over?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Beatus schreef:
    Ik weet niet meer wie het zei, maar veel plezier bij The Hobbit!
    Ik heb hem vandaag gezien, in 4D. c:


    Ik ben er gisteren heen geweest. In 2D, want mijn broer kan niet tegen 3D.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh ja, ik wil ook wel. Maar ik snap de functies niet. I'm stupid. Wat zijn de mogelijke functies dan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Beatus schreef:
    Ik weet niet meer wie het zei, maar veel plezier bij The Hobbit!
    Ik heb hem vandaag gezien, in 4D. c:

    Thanks! Dat geldt ook voor de anderen die hadden gereageerd.
    We gaan naar de HFR 3D-versie van de film en ik ben ontzettend benieuwd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik ben er gisteren heen geweest. In 2D, want mijn broer kan niet tegen 3D.


    Hij is gaaf, eh. c:
    Ik vond hem erg leuk, waarschijnlijk doordat mijn stoel mee bewoog nog meer, haha.

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Thanks! Dat geldt ook voor de anderen die hadden gereageerd.
    We gaan naar de HFR 3D-versie van de film en ik ben ontzettend benieuwd.


    Wat betekend HFR precies? Dat het geluid van meerdere kanten komt, of zo?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 22:41 ]

    Beatus schreef:
    (...)

    Hij is gaaf, eh. c:
    Ik vond hem erg leuk, waarschijnlijk doordat mijn stoel mee bewoog nog meer, haha.


    Dat lijkt me echt geweldig. Ik vond 'm stiekem de minste film van alle Middle Earth films :X


    Spoiler alert: you will save yourself

    Beatus schreef:
    (...)

    Wat betekend HFR precies? Dat het geluid van meerdere kanten komt, of zo?

    HFR, High Frame Rate, wil zeggen dat de film is opgenomen met 48 beelden/frames per seconde in plaats van de standaard van 24 frames per seconde. Door het aantal beelden per seconde te verhogen moeten snelle camerabewegingen niet meer haperend worden weergegeven.

    Dank u, Google.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NoStranger schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt geweldig. Ik vond 'm stiekem de minste film van alle Middle Earth films :X


    Dit is mijn eerste die ik in een bios zie, haha. Mijn familie heeft me een soort van gedwongen, dus toen ging ik maar mee. :')
    Gelukkig beviel het wel. c:

    CrissSquared schreef:
    (...)
    HFR, High Frame Rate, wil zeggen dat de film is opgenomen met 48 beelden/frames per seconde in plaats van de standaard van 24 frames per seconde. Door het aantal beelden per seconde te verhogen moeten snelle camerabewegingen niet meer haperend worden weergegeven.

    Dank u, Google.


    Ik heb geen idee of wij dat ook hadden, maar het klinkt gaaf. ^^
    Wij hadden D-BOX (De bewegende stoelen) & Dolby Atmos (Geluid en lichteffecten door de hele zaal), geen idee of het je iets zegt. :')
    Het was in ieder geval een hele belevenis, haha. Ik wens je, nogmaals, veel plezier morgen!

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oeh, ik wil wel een, eh... Welke baan is er nog over?


    Voorlopig heb ik geen DJ en drugsdealer meer nodig. Maar bv. nog barvrouw, baas, schoonmaakster, serveerster, entertainer, bewaker, ... eventueel een vaste feestganger?

    @Cherona, kijk hierboven (:


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik ga een story schrijven met een nachtclub in zeg maar en ik wil iedereen die wil er in betrekken. Dus als je graag wil voorkomen in de story mag je een bepaalde functie opgeven die je zal hebben in de nachtclub.


    Wat heb je al? Ik wil iets pervs maar ik kan niets bedenken.


    wat was dit ookalweer