• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night:Tingelingeling Samson & Gert.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jonty schreef:
    (...)

    Dude dat is like, een jaar geleden. Ik ben flink veranderd in een jaar tijd.

    Eerder een half jaar, maar dat maakt niet uit.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ziggler schreef:
    (...)

    Die wegenschalen toch, haha. Mag ik een cakeje?


    Kom maar halen :Y)


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Kom maar halen :Y)


    Kom jij brengen... (no_chears)


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Kom jij brengen... (no_chears)


    Hmm.. Dat kan ik wel als we ooit gaan meeten ;3
    Dan bak ik ook cakejes die ik mee ga nemen. Ik bedoel, ik kan nu vet makkelijk cakejes bakken. Binnen zes minuten zijn ze gaar door dat wonder apparaat.

    En nu een ander probleem: Ik heb heel veel cakejes. Enkel ben ik nu misselijk, omdat ik beslag op heb gesnoept ;x


    26 - 02 - '16

    Omg. Slakken en katten zijn schattig samen. Het klinkt gek, maar dit is zo'n lieve foto!

    Ik heb de foto onder een spoiler geplaatst, want sommige mensen vinden slakken vies ;3


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Hmm.. Dat kan ik wel als we ooit gaan meeten ;3
    Dan bak ik ook cakejes die ik mee ga nemen. Ik bedoel, ik kan nu vet makkelijk cakejes bakken. Binnen zes minuten zijn ze gaar door dat wonder apparaat.

    En nu een ander probleem: Ik heb heel veel cakejes. Enkel ben ik nu misselijk, omdat ik beslag op heb gesnoept ;x


    Dan pas? Pff...


    16 - 09 - '17

    Brego schreef:
    Is het misschien handig om die blog met verjaardagen in de beginpost te zetten?


    Dacht ik ook aan. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ziggler schreef:
    (...)

    Dan pas? Pff...


    Ik kan nu niet zo makkelijk weg D:
    En als ik ze via de post verzend vreet de postbode ze misschien wel op D:


    26 - 02 - '16

    Larents schreef:
    (...)
    Eerder een half jaar, maar dat maakt niet uit.


    Precies, dus doe het gewoon lekker in elkaars pb/gb zodat er geen gezeik meer over hoeft te komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik kan nu niet zo makkelijk weg D:
    En als ik ze via de post verzend vreet de postbode ze misschien wel op D:


    Stomme postbode!


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Stomme postbode!


    I know right?!


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    I know right?!


    (huil)


    16 - 09 - '17

    Insouciant schreef:
    Omg. Slakken en katten zijn schattig samen. Het klinkt gek, maar dit is zo'n lieve foto!

    Ik heb de foto onder een spoiler geplaatst, want sommige mensen vinden slakken vies ;3



    Dit vind ik aan de ene kant heel erg raar maar aan de andere kant heel schattig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Well, goodbye. Ik heb hier echt geen zin meer in. De kans dat ik terug kom is bijzonder groot, dus je hoeft me niet van de lijst te halen en ik blijf me inzetten voor het account, maar jullie zullen me hier tijdelijk - misschien ezn dag, misschien twee maand, niet meer zien.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    NoStranger schreef:
    (...)

    Dit vind ik aan de ene kant heel erg raar maar aan de andere kant heel schattig.


    Dat vond ik ook ;3


    26 - 02 - '16