• Voor ik iets anders zeg wil ik even laten weten dan ik eigenlijk geen enkel idee heb waar ik dit moet plaatsen. Ik bedoel, dit is natuurlijk een verhaal en ik wil het natuurlijk promoten, maar het is niet iets dat ik persoonlijk geschreven heb.

    In ieder geval: Al een hele tijd geleden heb ik een wiki ontdekt die ik zeer leuk vindt. Deze wiki heet 'Creepypasta'. Om het even in het kort uit te leggen: Creepypasta is waar een heleboel mensen hun korte, vrij 'Creepy' verhalen neerzetten. Ze zijn niet allemaal van even goede kwaliteit, maar als je maar goed zoekt vindt je echt wel goede verhalen er tussen (de youtuber CreepsMcPasta heeft de meeste goede als 'luisterverhalen' geplaatst, dus dat helpt).

    Maar goed, ik zal jullie niet te lang op te houden door te zeggen hoe geweldig Creepypasta wel niet is, en in plaats daarvan vertellen waarom ik dit topic geplaatst heb.

    Deze avond heb ik drie verhalen gevonden die samen de 'ABANDONED BY DISNEY series' vormen. Je zou het ook als één verhaal met drie hoofdstukken kunnen zien. Het is gebaseerd op een Disney park dat ergens in 2002 of zoiets gesloten is (Lees hierover meer door op deze link te klikken) en heeft mij zo bang gemaakt dat ik niet naar de toilet durfde.

    Nu moet ik zeggen, ik heb Disney altijd al een beetje... vaag gevonden, om het zo maar te zeggen, en het verhaal zal vast niet zo eng zijn als ik het vindt, maar het is wel ontzettend goed!

    Ik zal jullie niet langer ophouden:

    Deel 1: Abandoned by Disney
    Deel 2: A Few Suggestions
    Deel 3: Room Zero

    of als je liever gewoon wilt luisteren terwijl iemand voorleest:

    Deel 1: Abandoned by Disney
    Deel 2: A Few Suggestions
    Deel 3: Room Zero

    Persoonlijk stel ik voor dat je tegelijk leest én luistert. The music will drive you totally crazy.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 0:24 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    MT, ik ben wel benieuwd en zal morgen eens een kijkje nemen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oke ik ga nu aan het laatste fragment beginnen maar seriously; dit is toch wel nep toch? D; oke sorry voor mijn misschien ietwat domme vraag xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I love creepypasta's! Maar ik ben echt een mietje als het op horror aan komt dus ik kan dit alleen lezen als ik in een ruimte ben met veel mensen :')

    Ahhh creepypasta, mijn leven, mijn ziel. Geweldig dat jij het ook hebt ontdekt, weer een creepypasta fan erbij :D

    Persoonlijk zijn Jeff the killer, Smile.jpg, 1999, en Laughing jack mijn favo's

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 13:50 ]

    Leora schreef:
    oke ik ga nu aan het laatste fragment beginnen maar seriously; dit is toch wel nep toch? D; oke sorry voor mijn misschien ietwat domme vraag xd


    geen zorgen, het is alleen maar gebaseerd op het echte park. Het is natuurlijk niet echt :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    WolfyBlackheart schreef:
    Ahhh creepypasta, mijn leven, mijn ziel. Geweldig dat jij het ook hebt ontdekt, weer een creepypasta fan erbij :D

    Persoonlijk zijn Jeff the killer, Smile.jpg, 1999, en Laughing jack mijn favo's


    Jaaa....
    verhalen voor overdag :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Gibbs schreef:
    MT, ik ben wel benieuwd en zal morgen eens een kijkje nemen. c:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Het deed vreemd om over Disney te lezen in een creepypasta omdat Disney normaal altijd vrolijk is. Maar ik vind de verhalen echt wel goed.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Mwuah, valt wel mee, maar ik zal ze wel lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    De enige twee parken die ooit door disney gesloten zijn zijn: River Country vanwege het water en nog Treasure Island later Discovery Island (Bay Lake)
    genoemd.