• Het is 2068. Alles is toekomstig en modern geworden; de wapens, de gebouwen, de voertuigen… Wel is er één groot probleem. Er werden rare, psychologische experimenten gedaan waardoor er mutanten zijn ontstaan. Die mutanten hebben maar één doel; alle mensen uitmoorden. De mensen die nog over zijn gebleven, moeten zien te overleven met de wapens en het voedsel dat ze nog hebben. De wegen zijn afgesloten en de wegen die nog open zijn, zijn levensgevaarlijk en bomvol met mutanten. Ook zijn sommige gebouwen gevuld met mutanten die alles proberen kapot te maken.
    De mensen die nog leven, zijn normaal met zijn tweeën, op zoek naar anderen. Iedereen probeert zijn eigen ding of dingen te doen, want overleven is het belangrijkste. Lijken of mutanten ontwijken is ook geen optie.
    Toch zijn de mensen niet alleen. Er zijn vier anderen die al dood zijn gegaan, maar om een bijzondere reden “gereïncarneerd” zijn. Degenen die nog leven, weten niet wie ze zijn of wat ze komen doen. Ze zien er nog steeds normaal uit, leven op de normale, alledaagse dingen. Maar ze kunnen niet nog een keer sterven. Hun doel is om de mensen die nog leven te beschermen en daarbij ook geheim te houden dat ze eigenlijk al dood waren. Ze gaan pas weg als ze degene die ze willen beschermen, genoeg beschermd hebben. Maar ze weten niet wanneer dat zal zijn… en óf dat wel zal zijn.


    Dit was gewoon een ideetje dat in me opkwam. Nu wil ik jullie mening erover horen! Als ik het zou doen, dan zou ik ongeveer 8 of 10 (ligt eraan hoeveel mensen erop afkomen) mensen en 4 “engelen” hebben. Ik zou zelf dan een “engel” en een overlevende nemen, wat betekent dat er dan 3 “engelen” en 5 of 7 overlevenden overblijven.
    Dus, wat vinden jullie ervan? ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het klinkt leuk!!
    Mag ik zo'n "engel" reserveren? Haha


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    FireFoxieABC schreef:
    Het klinkt leuk!!
    Mag ik zo'n "engel" reserveren? Haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik doe heel eventjes niet aan reserveren, want ik moet nog een paar dingetjes uitleggen. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben nooit zo'n fan geweest van 'de ene groep is specialer dan de andere" RPG's.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Klinkt leuk!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    Ik ben nooit zo'n fan geweest van 'de ene groep is specialer dan de andere" RPG's.


    Het is niet echt dat ze specialer zijn dan de anderen. Het zijn allemaal gewoon mensen, het enige verschil is dat de ene groep eigenlijk dood zou moeten zijn en de andere groep is levend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.