• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit
    x Ibex - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    Duskfury - Alicia - 19

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?


    Het eerste topic.


    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 11:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helaas waren ze ook al te ver om er nog dramatisch achteraan te rennen, anders had ik het wel gedaan, denk ik. We zijn er nu toch geoefend in. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mylintis schreef:
    (...)
    Ja, een half uur gewacht inderdaad. Het was sowieso al een onwaarschijnlijke overstap met één minuut speling, dus we hadden er niet echt op gerekend, maar we zagen de lichten van de trein echt precies verdwijnen.


    Oei, that sucks.

    Gelukkig waren er lekkere broodjes te koop dan. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Helaas waren ze ook al te ver om er nog dramatisch achteraan te rennen, anders had ik het wel gedaan, denk ik. We zijn er nu toch geoefend in. :')


    Hahaha. Ja, het gaf wel een mooi dramatisch effect inderdaad! De mensen naast me in de trein keken me wel wat vaag aan toen ik daar uitgebreid zat te lachen :")


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Is er een groepsfoto?

    Krull schreef:
    Is er een groepsfoto?


    Jaaa. Maar die heeft Sofie ^.^

    Jaaaa, wil je die plaatsen, Sofie? Ik ben heel benieuwd hoe hij nou eigenlijk geworden is met die eendjes. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh God, ja, de foto. Ik heb hem nog helemaal niet gezien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh God, ja, de foto. Ik heb hem nog helemaal niet gezien. :'D


    Ik zit verstopt achter DE ballon :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Ik zit verstopt achter DE ballon :D


    Rip ballon ):

    Square schreef:
    Oh God, ja, de foto. Ik heb hem nog helemaal niet gezien. :'D


    Wie heeft de foto eigenlijk op z'n mobiel?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik moet eerst mijn camera aansluiten op de computer, en daar had ik gisteren geen zin in en vandaag moest ik werken. Ik doe het vanavond ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Yay. Jammer dat jullie de overstap hebben gemist Jip en Nina!

    En Marjanne, er zat een kale dude achter jou en die keek zo verbaasd. Echt prachtig!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hier issie!


    Bovenste rij v.l.n.r.: Jip, Inge, Nina, Yolanda, Natas, Balloony, Andrea en Jeffrey.
    Onderste rij v.l.n.r.: Daniela, Sofie, Alicia, Evi, Margot en Marleen.

    Okay die is echt heel klein, wacht, ik maak hem aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:18 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Iedereen met de eend op haar hoofd krijgt van mij een online applausje
    *applaus* you did very well

    Geweldige foto!

    Ik vind de foto echt leuk geworden :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.