• Vanmiddag kreeg ik een heel gek idee, een blog beginnen. Ik heb ooit een rampzalige poging gedaan om zo'n soort eetblog dingetje te doen, hier op Quizlet. Zoals ik al eerder rampzalige poging. Maar mede dankzij Assassin die een hele mooie blog heeft, durf ik het misschien toch aan.

    Een onderwerp heb ik ook al, hoewel het misschien niet veel mensen zal aan spreken, vind ik het zelf wel een origineel onderwerp. Het onderwerp dat ik namelijk in gedachten heb, is activiteiten voor op kinderdagverblijven. Pedagogisch werkers (leidsters is tegenwoordig een ouderwets woord, niet dat ik het niet meer gebruik) zijn wel heel creatief, dat heb ik wel gemerkt op mijn oude stage en ook op mijn nieuwe stage. Toch zou ik persoonlijk handiger vinden als er ideeën en/of voorbeelden op internet zouden staan. Voor kleuters staan er wel een heleboel ideeën en voorbeelden op internet, wat ontzettend handig is voor alle 3 jarigen die bijna 4 worden en dus bijna naar de kleuterklas/groep 1 gaan. Alleen voor de andere kinderen dus niet. Of ik heb weer eens slecht gezocht, dat kan ook.

    Of het onderwerp van net, columns van mij en nog meer gekke dingen die ik in een blog kwijt wil.

    Alleen heb ik nog geen goeie naam voor mijn blog en heb ik het gevoel dat ik het beste voor het eerste onderwerp/idee kan gaan. Het andere onderwerp vind ik ook wel leuk.

    Dus dacht ik misschien twee blogs, alleen ik twijfel of ik dat wel aan kan. Daarnaast heb ik nul verstand van blogs, ondanks dat ik een paar beautybloggers volg.

    Bedankt als je dit allemaal hebt gelezen! :)

    Over welk onderwerp zal ik mijn blog laten gaan (als de blog er komt)?


    Physics is awesome

    Columns en persoonlijke dingen :3


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Columns en persoonlijke dingen :3


    Bedankt voor het stemmen en het laten weten wat je hebt gestemd!


    Physics is awesome

    Nooit gedacht dat ik anderen zou inspireren om te bloggen, haha. ;3 Ik zou zeggen, sowieso doen!
    Columns en persoonlijke dingen zijn natuurlijk wel iets wat meer mensen aanspreekt, maar aan zulke ideeën voor kinderdagverblijven is soms ook wel een gebrek. Het is lastig om voor iemand anders te kiezen, waar denk je zelf dat je het meeste tijd aan gaat besteden? Wat lijkt je het leukst en wat zal je het langst volhouden?
    Succes, alvast!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nooit gedacht dat ik anderen zou inspireren om te bloggen, haha. ;3 Ik zou zeggen, sowieso doen!
    Columns en persoonlijke dingen zijn natuurlijk wel iets wat meer mensen aanspreekt, maar aan zulke ideeën voor kinderdagverblijven is soms ook wel een gebrek. Het is lastig om voor iemand anders te kiezen, waar denk je zelf dat je het meeste tijd aan gaat besteden? Wat lijkt je het leukst en wat zal je het langst volhouden?
    Succes, alvast!


    Je bent zeker een inspiratie! Je hebt toch maar mooi van een idee, een goede blog gemaakt en wat ik ook erg fijn vind is dat anderen ook dingen kunnen inbrengen. Tenminste, in je topic over je blog vroeg je wat andere mensen wilden zien op je blog en als het mogelijk was, deed je het. Dus je verdient zeker een compliment en een denkbeeldige pluim op je hoed.

    Columns en persoonlijke dingen, denk ik. Ideeën voor kinderdagverblijven zal sowieso minder zijn, omdat ik het liefst eerst wil uit proberen voordat ik het op het internet zet.

    Dus Columns en persoonlijke dingen lijken mij het leukst en die zal ik waarschijnlijk het langst volhouden. Misschien kan ik dan af en toe een activiteiten idee ook op de blog zetten.

    Trouwens, ik heb nog wel een vraag voor je. Vind je het goed als ik die in een pb of gb stel?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Je bent zeker een inspiratie! Je hebt toch maar mooi van een idee, een goede blog gemaakt en wat ik ook erg fijn vind is dat anderen ook dingen kunnen inbrengen. Tenminste, in je topic over je blog vroeg je wat andere mensen wilden zien op je blog en als het mogelijk was, deed je het. Dus je verdient zeker een compliment en een denkbeeldige pluim op je hoed.

    Columns en persoonlijke dingen, denk ik. Ideeën voor kinderdagverblijven zal sowieso minder zijn, omdat ik het liefst eerst wil uit proberen voordat ik het op het internet zet.

    Dus Columns en persoonlijke dingen lijken mij het leukst en die zal ik waarschijnlijk het langst volhouden. Misschien kan ik dan af en toe een activiteiten idee ook op de blog zetten.

    Trouwens, ik heb nog wel een vraag voor je. Vind je het goed als ik die in een pb of gb stel?


    Naaawh, dank je wel! Dat vind ik erg lief. ;3

    Misschien is het dan inderdaad toch een beter idee om je daarbij te houden en dan gewoon af en toe zo'n activiteit/idee daarvoor gewoon erop zet. Als mensen dan via Google zulke dingen zoeken, komen ze alsnog op je blog uit. ;3

    Ja, sure!


    Your make-up is terrible

    Gewoon een mix van alles. Dat maakt het leuker voor jezelf, lijk me.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk dat het een blog wordt met columns, persoonlijke dingen en af en toe een activiteit voor op kinderdagverblijven.

    Alleen weet ik nu niet wat de naam van mijn blog moet worden. Ik zat zelf aan Kimmie te denken, maar dat is misschien te kinderachtig.


    Physics is awesome

    Een combinatie van die twee is juist erg leuk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Een combinatie van die twee is juist erg leuk!


    Dat ben ik dus ook van plan! Columns, persoonlijke dingen en activiteiten voor kinderdagverblijven. Nu alleen nog een goeie naam voor mijn blog.


    Physics is awesome