Titel, en moet die erop staan| Liefde maakt blind (de titel er WEL op)
Moet je username erop staan| Nee.
Eventueel je eigen naam +moet die erop| Nee.
Eventuele andere tekstjes voor erop (niet te lang)| Nee.
Samenvatting (onder een spoiler)|
Het verhaal gaat over de band tussen een blinde jongen en een meisje dat op haar eigen manier blind is voor de situatie waar ze in zit.
Sarah had nooit kunnen denken dat die ene ontmoeting met James hiertoe zou leiden…
Haar leven raakt met de tijd steeds meer met die van hem verstrengeld en toont hoe oprecht en hecht een band kan zijn, maar tegelijkertijd ook hoe confronterend en benauwend.
Blijdschap, woede, angst en verdriet worden gedeeld.
Langzaamaan wordt helder dat niet alleen Sarah nog een weg te gaan heeft, maar ook James, en dat zij mogelijk de enigen zijn die elkaar kunnen helpen.
Lukt het hen elkaars ogen openen voor het te laat is?
Eventuele plaatjes (onder een spoiler)| Kijk maar met welke plaatjes je wat kan. Je mag zeker ook andere plaatjes gebruiken, maar ik hoop dat onderstaande al een beetje duidelijk maken waar ik naar op zoek ben:
Nog andere plaatjes +Wat zoek je| Blindheid in letterlijke EN figuurlijke zin speelt een grote rol in het verhaal. De jongen is letterlijk blind en het meisje is figuurlijk blind. Fotografie speelt ook een rol, de (blinde) jongen is fotograaf. Misschien dat je daar wat mee kan? Daarbij wil ik benadrukken dat de twee GEEN stelletje vormen. Het is wel een romantisch verhaal, maar niet in die zin
Bij personen: welke eventuele face claims gebruik je| Ik wil het liefst géén bekende personen op de cover.
Eventuele voorkeur voor lettertype (evt. download link)| Maakt mij niet uit. Kijk zelf maar wat past. Wel heb ik de vraag of je - als je klaar bent met de cover - een link erbij kan zetten welk lettertype je gebruikt hebt? Dan kan ik die weer gebruiken voor de opmaak in het verhaal
Horizontale of verticale cover| Verticaal, maat boekcover zeg maar.
Sfeer| Het moet niet te vrolijk en ook niet te duister. Het is best wel een dramatisch verhaal met een niet zo leuk einde, al heeft het verhaal zelf ook een mooie boodschap en biedt het hoop. Ik hoop dat je dat kan overbrengen
Genre(s)| Romantisch, drama.
Eventuele extra's| Nee.
Eventuele deadline| Geen deadline, maar natuurlijk het liefst zo snel mogelijk
Eventuele voorkeur voor kleur, zwart-wit, sepia| Geen specifieke voorkeur, leef je uit zou ik zeggen! Alleen geen roze, dat vind ik helemaal niks haha!
“Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass