• Ik veronderstel dat de titel duidelijk genoeg is. C:

    Link rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=66#5716146
    Link speeltopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168378&page=last&message=175
    Link oud rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 12:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    ^ Ik vind het helemaal prima (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Misschien kunnen ze in de avond van deze dag de missie al doen c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Misschien kunnen ze in de avond van deze dag de missie al doen c:
    Bedoel je van het spioneren?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Welk spoineren? Sorry, I kinda missed that :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Laten we die drie dan op die missie gaan, met nog een paar anderen? ^^ Enkel moeten Phoebe en Archie zich dan wel goed 'camoufleren', oftewel hun uiterlijk veranderen, omdat ze anders sowieso worden opgepakt.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Ik denk dat we er dan zo over uit zijn :3 Als we het spioneren dan een stuk door kunnen spoelen dat de aanval eerder komt, dan blijft de sensatie erin en zal iedereen zin hebben om te schrijven ^^ Vooral ik, ik kan niet wachten tot Nathan ziet dat Phoebe gevangen is genomen..


    Wie gaan jullie sturen om te spioneren?

    Ik vind trouwens wel dat de oorlog niet te snel moet komen (heb ik al eerder uitgelegd) - één van de redenen: dan is de RPG te snel gedaan -

    Nog een idee trouwens:
    Het kan misschien wel dat de oorlog er al is (maar dan niet té snel gaat) en dat Omega Point vernietigt word SPOILER
    zoals in het boek en de belangrijkste personen (de meesten worden dus bestuurd door ons) dan nog overleven en proberen Het Herstel over te nemen door de burgers van de sectoren te overtuigen dat ze het kunnen winnen tegen Het Herstel, weerom zoals in het boek


    Geloof niet alles wat je denkt

    NecklessOfHope schreef:
    Welk spoineren? Sorry, I kinda missed that :')
    Phoebe zei tegen Drake dat zij het slim vond als er 72 uur bij HH werd gespioneerd, omdat ze dan het gebouw konden verkennen en de aanval konden inplannen. Maar anders kunnen we dat gedoe wel even skippen en gelijk doorgaan naar de aanval? ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Nee, maar er kunnen toch mensen gevangen worden genomen, die zeggen niets en dan ontsnappen ze weer op een of andere manier


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Calendis schreef:
    (...) Phoebe zei tegen Drake dat zij het slim vond als er 72 uur bij HH werd gespioneerd, omdat ze dan het gebouw konden verkennen en de aanval konden inplannen. Maar anders kunnen we dat gedoe wel even skippen en gelijk doorgaan naar de aanval? ^^


    Het kan ook bij het spioneren al mis gaan?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    ^Oh, nevermind.

    @Constellation, dat kan wel ja, en dat ze dan een nieuwe aanval inplannen, omdat ze door eerdere aanvallen de schuilplaats van HH al wat beter kennen?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    @NecklessOfHope, dat bedoel ik, ja ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    NecklessOfHope schreef:
    Nee, maar er kunnen toch mensen gevangen worden genomen, die zeggen niets en dan ontsnappen ze weer op een of andere manier


    Of Kaijill (leider van HH) stuurt een bericht aan Omega Point dat Drake de gevangenen moet komen halen zonder versterking bij zich, helemaal alleen. En zo komt er dan een gevecht tussen beide. Natuurlijk is Drake dan wel met versterking gekomen, dus de soldaten vallen dan Het Herstel aan en zo breekt de oorlog uit.

    SPOILER
    Ik weet dat ik te veel uit het boek haal, sorry daarvoor :3


    En uhm als het onduidelijk is, mijn excuses.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Calendis schreef:
    ^Oh, nevermind.

    @Constellation, dat kan wel ja, en dat ze dan een nieuwe aanval inplannen, omdat ze door eerdere aanvallen de schuilplaats van HH al wat beter kennen?


    Ik wil het niet laten lijken of ik betweterig ben, maar het is geen schuilplaats aangezien ze aan de macht zijn en iedereen weet waar het is (aangezien het eigenlijk overal is want Het Herstel heeft alle gronden in bezit)


    Geloof niet alles wat je denkt

    @Constellation, ik volg je niet meer?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik wil het niet laten lijken of ik betweterig ben, maar het is geen schuilplaats aangezien ze aan de macht zijn en iedereen weet waar het is (aangezien het eigenlijk overal is want Het Herstel heeft alle gronden in bezit)


    Maar dus ja, en dat ze de burgers oproepen om hun te helpen.


    Geloof niet alles wat je denkt