• Ik veronderstel dat de titel duidelijk genoeg is. C:

    Link rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=66#5716146
    Link speeltopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168378&page=last&message=175
    Link oud rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 12:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik wil het niet laten lijken of ik betweterig ben, maar het is geen schuilplaats aangezien ze aan de macht zijn en iedereen weet waar het is (aangezien het eigenlijk overal is want Het Herstel heeft alle gronden in bezit)
    Ja nee dat snap ik, ik kwam enkel niet op een ander woord :'D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    @Constellation, ik volg je niet meer?


    Dat van Drake?

    Oké dacht ik al. Ik zal proberen het wat duidelijker te formuleren ^-^


    Geloof niet alles wat je denkt

    Calendis schreef:
    @Constellation, ik volg je niet meer?


    Het Herstel heeft geen schuilplaats nodig omdat ze de 'baas' van alles zijn en dus geen schuilplaatsen nodig heeft.


    -

    Calendis schreef:
    (...) Ja nee dat snap ik, ik kwam enkel niet op een ander woord :'D


    Ik zeg het maar, dat je het snapt, het lijkt me namelijk leuker als je het hele plaatje voor je kunt zien ;3;


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ja ik snap dat het geen schuilplaats is maar ik kwam niet op het andere woord oké :'D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oké, dus een korte samenvatting. Archie, Phoebe en Alana (?) gaan met eigen ogen kijken hoe ze het beste bij Het Herstel kunnen inbreken (hoeveelheid bewakers tellen). Op een of andere manier worden ze gepakt, gevangen gehouden, HH wil informatie, ze ontsnappen. Like this?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Kaijill (de leider van Het Herstel) stuurt Drake (leider van Omega Point) een boodschap (omdat ze door het spioneren al ongeveer door hebben waar Omega Point ligt) dat hij zonder versterking de gevangenen moet komen halen (o.a Phoebe).

    Drake gaat er naartoe, maar wel met versterking (zij zitten verborgen in nabijgelegen gebouwen) en wanneer Kaijill probeert Drake te doden vallen de soldaten die verborgen zitten Het Herstel aan en zo breekt de oorlog uit.

    (Het is maar een idee)


    Geloof niet alles wat je denkt

    NecklessOfHope schreef:
    Oké, dus een korte samenvatting. Archie, Phoebe en Alana (?) gaan met eigen ogen kijken hoe ze het beste bij Het Herstel kunnen inbreken (hoeveelheid bewakers tellen). Op een of andere manier worden ze gepakt, gevangen gehouden, HH wil informatie, ze ontsnappen. Like this?
    Naar mijn idee wel ja ^^ Enkel moet Nathan wel even zien dat Phoebe gevangen is genomen :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    NecklessOfHope schreef:
    Oké, dus een korte samenvatting. Archie, Phoebe en Alana (?) gaan met eigen ogen kijken hoe ze het beste bij Het Herstel kunnen inbreken (hoeveelheid bewakers tellen). Op een of andere manier worden ze gepakt, gevangen gehouden, HH wil informatie, ze ontsnappen. Like this?


    Ik denk eigenlijk ook dat Katherine meegaat omdat ze Archie niet zou laten gaan :')


    -

    @Constellation, ooh, op die fiets! Nu snap ik het ja, als we dat in de RPG zouden doen zou dat verschrikkelijk cool zijn :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    NecklessOfHope schreef:
    Oké, dus een korte samenvatting. Archie, Phoebe en Alana (?) gaan met eigen ogen kijken hoe ze het beste bij Het Herstel kunnen inbreken (hoeveelheid bewakers tellen). Op een of andere manier worden ze gepakt, gevangen gehouden, HH wil informatie, ze ontsnappen. Like this?


    Oh ik dacht dat Lucas samen met Isabelle eten ging stelen en Alana en Skylar het tegelijk ook gingen doen, en dan toevallig een paar van Omega Point ook en ze zo elkaar daar tegen komen.
    Wanneer ze daar zijn worden dus Phoebe, Archie en Alana gevangen genomen en taraa.

    Zo dacht ik dat het was, maar ik weet niet wat jullie besproken hebben.


    Geloof niet alles wat je denkt

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk ook dat Katherine meegaat omdat ze Archie niet zou laten gaan :')
    Enkel weet Katherine dan te ontkomen, I guess? :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oké, nu snap ik het niet meer, wat gaan we nou doen? :'D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Spoiler voor de mensen die het laatste boek willen/nog moeten lezen

    @Calendis, dat gebeurde dus in het boek.
    Al had de leider van HH het dan al lang door dat er wel versterking was (hij wist dat het ging gebeuren) en de soldaten van Het Herstel stonden dus ook al klaar.
    Al gebeurde het in het boek natuurlijk wel enigszins anders met andere personen, maar maakt nu niet veel uit

    Ik weet niet of jullie het een leuk idee vinden?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Calendis schreef:
    Oké, nu snap ik het niet meer, wat gaan we nou doen? :'D


    Doen we het spionnen gedoe of het voedsel stelen gedoe?

    Want als we het spionnen ding doen kan Alana ofc niet mee, want ze is een burger (dan zou Katherine eventueel mee gaan).


    Geloof niet alles wat je denkt