Lantarenpalen knuffelen, met bezems dansen over straat, een lantarenpalen of verkeersborden likken, mijn denkbeeldige vriend in elkaar slaan terwijl er mensen toekijken, extreem veel huppelen, stomme liedjes verzinnen over voornamelijk mijn denkbeeldige hamster die ik zogenaamd vermoord heb, en die dan heel hard en vals zingen, keihard gaan schreeuwen tegen mijn kat alsof we ruzie hebben en dan met deuren gaan gooien en roepen dat hij zelf een dikke kont heeft zodat mijn moeder denkt dat ik niet goed ben, heel de tijd achter iemand aanlopen en blijven volhouden dat diegene een kakhoofd heeft en er ook steeds weer over doorgaan, mensen heel droog uitdissen; als in dan hebben ze een punt en dan ik van 'ja maar jij bent lelijk' en dan ist stil.. ?;p, heel de tijd als we iets moeten maken bij bijv beeldende vorming blij tegen een vriendin van me zeggen dat ik een hartje ga maken; dan scheur ik iets superscheefs uit en zeg ik dat het het ultieme hartje is; maakt zij een hartje wat ook echt een hartje is en dan ga ik haar uitlachen omdat het ik vind dat niet op een hartje lijkt en ze mijn hartje nooit kan overtreffen.. x'D
iets als dat meestal
Mew <3