• Het leven is niet een mooi liefdesverhaal, nee, niet eens in de buurt. Het is een enorme oorlog. Niet alleen tegen anderen, maar tegen jezelf. Want tegen wie liegen we nou eigenlijk, we zullen doodgaan. We kunnen vechten wat we willen, we kunnen huilen wat we willen. Maar het zal geen nut hebben. We zullen opgehaald worden en afgeslacht worden. Het hoort. Het is normaal. Het is goed.

    Maar wat had je dan verwacht? Medelijden in hun ogen? Terwijl ze je dood lieten bloeden. De tranen die over je wangen liepen en je lichaam die zichzelf langzaam uitschakelde. Daar zal je geen medelijden in kunnen vinden, ze zullen je uitlachen. Genieten van de dood die je zal komen ophalen.
    Wil je dat ze het moeilijk hebben? Moeilijk hebben terwijl jij om je laatste adem smeekt? Je lichaam dat net een lappenpop zal worden en niets meer kan. Je luchtpijp word dichtgedrukt en je bungelt alleen nog maar wat. Moeite is het tegenovergestelde van wat hun voelen, ze vinden het leuk. Heerlijk.


    Executie - Het uitvoeren van een doodvonnis.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 20:09 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik ben benieuwd, mijn abo heb je sowieso al. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Klinkt nice! Ik heb alleen al maanden geen stories gelezen en mijn inbox zit vol met hoofdstukken die ik nog moet lezen, maar ik zal 'm onthouden :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoofdstuk 1.


    wat was dit ookalweer