Hallo lieve Q'ers,
bij dezen mijn klaagtopic. Ik wil het graag allemaal kwijt, omdat ik het thuis en aan mijn vrienden niet kwijt kan. Omdat het via Quizlet vrij anoniem is, wil ik hier graag mijn ei kwijt. (:
Een paar weken geleden heeft een goede vriend van mijn broer mij apart genomen en vertelde hij mij dat het niet zo goed gaat met mijn broer. Hij is namelijk verslaafd aan blowen. Ik wist dat hij blowde, maar ik wist niet dat het zo erg was. Bijna iedere dag van de week gaat hij naar een andere vriend toe om te gaan blowen. Hij is nog maar amper thuis.
Hoewel ik niet van verraden houd, heb ik dit toch tegen mijn ouders gezegd omdat ik hem er niet mee kan helpen. Deze vakantie hebben mijn ouders en mijn broer veel gesprekken gehad en morgen gaat mijn broer op gesprek bij de dokter om vervolgens door verwezen te worden om te stoppen met blowen. Ik ben super trots op hem en heel blij dat het zo allemaal (hopelijk) goed gaat komen.
Daarnaast zijn er nog meer dingen gebeurd deze vakantie die de sfeer in huis er niet beter op maken. Mama huilt veel en papa is erg stil. Alles bij elkaar heeft het deze vakantie erg vervelend en zwaar gemaakt.
Bedankt voor het lezen. (:
[ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 19:41 ]
Big girls cry when their hearts are breaking