Heyy! Ik zoek een cover en trailer voor mijn nieuwe Fantasy story, nog zonder naam. Waarschijnlijk heet het "Gezocht", "De Ogen van een Dode" of "Scherven".
Als je een trailer wil maken, is een echt filmpje met bewegende beelden natuurlijk het leukst. Maar als je alleen plaatjes achter elkaar kan afspelen, is het ook goed. Het liefst heb ik dat er eerst een meisje van ongeveer 16 jaar (Uiterlijk maakt niet uit, maar een beroemd iemand pakken is natuurlijk handig, dan kan je het gezicht vaker gebruiken) spiegelscherven met haar handen bij elkaar veegt. Ook wil ik haar rennend in beeld hebben, waar maakt niet echt uit. Lichtflitsen zijn natuurlijk ook leuk. Maar als je zoiets niet kan vinden, iets in die richting. Als achtergrondliedje is Never forget van het Eurovision wel geschikt.
Voor de cover een meisje van ongeveer zestien, haar uiterlijk maakt nog even niks uit. Een oog of scherven zou er ook goed bij passen. Ik vind de kaft van Iron Fey erg mooi, dus misschien iets wat er een beetje op lijkt. De sfeer? Mysterieus, duister, maar ergens wel mooi.
[ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 15:03 ]
obsessive rage