Ik heb meer gekregen dat ik verwacht had haha (ik had niets verwacht namelijk)
We hadden een pakketje gekregen van familie uit Duitsland (de zus van mijn opa is ooit naar Duitsland ge-emigreerd, waar ik tot dit jaar niks van wist, in de herfstvakantie zijn we langsgeweest en we hebben hun sinterklaascadeautjes gestuurd, krijgen we gewoon kerstcadeautjes terug, lol) en in dat pakketje zaten kerstcadeautjes, die we afgelopen zondag al opengemaakt hebben. Mijn zusje kreeg een mok, een paar sokken en een sleutelhanger van een konijn. Ik heb echt awesome dingen gekregen haha. Een Bayern München sleutelhanger en Bayern München behangpapier (heeft mijn achterneef zelf ontworpen, hij heeft samen met zijn vriendin een behangbedrijfachtigiets die zelf behangpapier maken en verkopen). Echt zooooo awesome haha, ben er echt superblij mee
En eergisteren lag er onder de kerstboom een naaigids, had ik niet verwacht aangezien we al jaren niet meer aan kerstcadeautjes (en sinds dit jaar niet meer aan sinterklaas) doen.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly