• Omdat ik graag zo vaak mogelijk username verander, heb ik nu maar weer afscheid genomen van de vlinder en ben ik nu een kat, omdat katten perfect zijn.
    En het is een verwijzing naar een spel (Smite). "I am purrrfect."

    Om dit leuk te houden: vertel me, waarom hebben je je huidige usernaam, wat betekent het (voor jezelf) en wat wil je als volgende usernaam?

    Ps: fijne feestdagen ^^

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 14:26 ]

    Oké, drie r'en, dat moet ik even onthouden, anders ga ik het gegarandeerd verkeerd doen :'). Maar wel een leuke naam!

    Ungoliant is de naam van een spin uit lotr en ik heb deze naam omdat ik graag een lotr gerelateerde username wilde. Het betekent niet zoveel, behalve dat ik van lotr hou, haha. Volgende username moet ik nog even over nadenken, dat weet ik nog niet precies. In ieder geval een naam die ik langer dan een maand wil houden.

    Jij ook fijne feestdagen (:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 14:28 ]

    Ungoliant schreef:
    Oké, drie r'en, dat moet ik even onthouden, anders ga ik het gegarandeerd verkeerd doen :'). Maar wel een leuke naam!

    Ungoliant is de naam van een spin uit lotr en ik heb deze naam omdat ik graag een lotr gerelateerde username wilde. Het betekent niet zoveel, behalve dat ik van lotr hou, haha. Volgende username moet ik nog even over nadenken, dat weet ik nog niet precies. In ieder geval een naam die ik langer dan een maand wil houden.

    Jij ook fijne feestdagen (:

    Haha, purfect was een beetje standaard. En i het spel word echt de nadruk op de 'r' gelegd. Vandaar 'rrr'.
    Ik vind het een leuke naam. (: Komt het uit lotr of the hobbit?
    Kan zijn dat ik niet goed opgelet heb tijdens het kijken van de films :P

    Purrrfect schreef:
    (...)
    Haha, purfect was een beetje standaard. En i het spel word echt de nadruk op de 'r' gelegd. Vandaar 'rrr'.
    Ik vind het een leuke naam. (: Komt het uit lotr of the hobbit?
    Kan zijn dat ik niet goed opgelet heb tijdens het kijken van de films :P


    Uit lotr, maar het is de moeder van Shelob en komt niet echt voor in de films (; Alleen genoemd in het boek (:

    Mijn naam is mijn wolftherian naam P:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 14:49 ]

    Die van mij komt ook uit LOTR, net als die van Evi en het is een mooie bloem uit Lothlorien. Ik wil deze naam eigenlijk een tijd behouden, terwijl ik al allemaal opties op een lijstje heb staan voor de volgende.

    Ik vind jouw naam ook heel leuk, al doet het me aan Katy Perry denken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Uit lotr, maar het is de moeder van Shelob en komt niet echt voor in de films (; Alleen genoemd in het boek (:

    oja, shelob ken ik wel van de films dacht ik. Komt me bekend voor.

    Niphredil schreef:
    Die van mij komt ook uit LOTR, net als die van Evi en het is een mooie bloem uit Lothlorien. Ik wil deze naam eigenlijk een tijd behouden, terwijl ik al allemaal opties op een lijstje heb staan voor de volgende.

    Ik vind jouw naam ook heel leuk, al doet het me aan Katy Perry denken.

    haha, ja, Katy perry wel een beetje inderdaad.
    Niphredil vind ik ook leuk. ^^

    Niphredil schreef:
    Die van mij komt ook uit LOTR, net als die van Evi en het is een mooie bloem uit Lothlorien. Ik wil deze naam eigenlijk een tijd behouden, terwijl ik al allemaal opties op een lijstje heb staan voor de volgende.

    Ik vind jouw naam ook heel leuk, al doet het me aan Katy Perry denken.


    Geef me jouw lijstje. Jij hebt altijd van die leuke usernames (cat)

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Geef me jouw lijstje. Jij hebt altijd van die leuke usernames (cat)

    Ja, doe mij ook maar je lijstje. Dan voeg ik die toe aan mijn lijstje :P