• ]

    Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis terecht, de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 16-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester : {Zelf af te spreken}
    Relatie's : {Zelf af te spreken}
    Extra :

    Rollen :
    Jongens VOL
    - Chester Ernesto Knight - Ambrose
    - Dominic 'Do' Harris - Ephrya
    - Josiah Kydd More - Ambrose
    - Caleb Maddox Wagner - Primie
    - Charleston "Charlie" Harrington - NecklessOfHope
    Meisjes VOL
    - Amelia Meghan leits - Dancal
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells - Allirian
    - Gereserveerd - Nevergirl
    - Arelia Constance Cabello - Sangster
    - Olive Ruby Sentiment - WhereITold

    Theodora - Dominic
    Olive - Charleston
    Amelia - Caleb
    Arelia - Chester
    Lucia - Josiah

    Denk heel goed na, voordat je mee zult doen aan deze RPG. Ik heb hem al eens geopend, en al snel liep hij dood. Dit wil ik niet weer !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:04 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik heb mijn tweede jongen maar gemaakt omdat ik me echt even verveelde en ik nu een ingeving had. Als het niet goed is, hoor ik het wel. Of als hij niet mag, ook prima. c:






    "We’re in a good state of mind when —
    the assholes are the villains."




    × .Naam. ×
          Josiah Kydd More.

    × .Leeftijd. ×
          Twintig jaar.

    × .Klasse. ×
          Derde klasse.

    × .Innerlijk. ×
          Josiah kan erg charmant uit de hoek komen, maar niets is ongeloofwaardiger dan dat. Deze jongeman heeft geen hart en is dol op manipuleren – vooral de mensen die niets voor hem of nooit iets voor hem zullen betekenen. Hij weet dat hij met zijn knappe koppie overal onderuit zal kunnen komen – zelfs moord, tenminste, daar geloofd hij heilig in. En over geloof gesproken, deze arrogante jongeman geloofd dan ook enkel in zichzelf, anderen betekenen daardoor vrijwel niets voor hem.
          Zijn geweldige jeugd laat niet blijken waarom hij zo hardhandig – en misschien zelfs loshandig – geworden is. Niemand weet het eigenlijk, zelfs Josiah niet – al interesseert het hem uiteraard allemaal geen zak. Deze jongeman geeft enkel om zichzelf, en daarbij ook enkel om zijn eigen mening, dat van een ander is hem niets waard. Anderen liegen enkel om hun eigen leven prettig te maken, Josiah doet dat door middel van de harde waarheid. Misschien zou je zelfs wel kunnen zeggen dat deze jongeman niet kan liegen.
          Josiah heeft dus veel problemen, en je zou kunnen zeggen dat er níets goeds te vinden is in hem. Of misschien is er hoop dat hij ooit bijdraait en beseft dat hij het zichzelf enkel zwaarder maakt. Niets is minder waar. Hij is slecht, en hij zal dan ook nooit bijdraaien – hij weet namelijk maar al te goed dat hij het zichzelf niet slechter maakt, maar enkel beter. Hij zal zich niet voordoen als een ander dan hij daadwerkelijk is, waarom zou hij een perfecte jongen – al ziet hij zichzelf eerder als man – willen spelen?
          Ook is deze jongeman erg ijdel, tot vervelends toe. Hij geeft enorm veel om zijn uiterlijk en heeft al snel last van woedeaanvallen wanneer iemand hem hiermee belachelijk maakt. Hij ziet er dan wel erg verzorgd uit, maar in zijn verdere leven is het een vreselijke sloddervos.

    × .Uiterlijk. ×
          Josiah heeft donkerbruine haren die eigenlijk meer de kant van zwart op lijken te gaan, deze zal hij iedere keer netjes met gel óf wax – ligt aan de look waar hij voor kiest – omhoog of naar achteren laat zitten. In elk geval zal er nooit een plukje in zijn ogen te vinden zijn, aangezien hij daar totaal niet tegen kan. Zijn ogen zijn redelijk groot en bezitten een aparte kleur bruin, ze zijn licht maar ook weer donker tegelijk. Het ligt er sowieso aan hoe hij je aankijkt op dat moment. Ook heeft Josiah volle lippen voor een man, en is zijn neus nogal smal. Hij is vrijwel wit van kleur.
          De betreffende jongeman doet niet echt aan sporten, maar verzorgd zichzelf wel zo nu en dan. Hij heeft daarom wel een goed uitziend lichaam dat graag gezien mag worden – maar nogmaals, dit is niet té opmerkzaam. Josiah is tevreden met zichzelf dus hij ziet niet in waarom hij de menigte zou moeten volgen en zichzelf geen vrije tijd gunnen door constant te sporten.
          Josiah zal je haast altijd aantreffen in een combinatie van een neutraal shirt, een zwart gilet en een spijkerbroek met Converse of Vanz eronder. Het is natuurlijk niets bijzonders, dat zou ook totaal niet bij Josiah passen. Zo nu en dan zal hij het shirt verwisselen voor een blouse, maar verder dan dat zie je deze jongeman echt niet gaan.

    × .Slaaf. ×
          Vrijwilliger?

    × .Relatie's. ×
          Vrijwilligers?

    × .Extra. ×
          Josiah is vroeger erg geweldig behandeld, vooral gezien deze jongeman enigst kind was. Zijn moeder was ook een slaaf geweest, maar tussen haar en zijn vader was het toevallig goed afgelopen. Josiah’s vader heeft deze wens ook altijd uitgesproken over zijn zoon – dat hij zijn ware ook maar mocht vinden. Zelf geeft Josiah weinig om liefde en alles wat erbij komt spelen. Van hem hoeft de familienaam More echt niet uit te breiden. Hij zal gelukkig zijn wanneer hij alleen sterft.
          Buiten dat om is Josiah erg verslaafd aan drank, en na jaren van drinken is hij er een soort van immuun voor geworden – tot plots dat éne glas verschijnt en hem gewoon echt dronken maakt door middel van één slokje. Van niets, naar héél veel. Niemand zal dat slokje dan ook aan zien komen, en velen zullen het dan ook niet verwachten. Eigenlijk is Josiah van de vierentwintig uur haast tien uur minimaal aangeschoten of zelfs dronken.
          Josiah heeft een enorme passie voor zingen, en dat kan hij dan ook verdomd goed. Het ergste is echter dat hij dat weet van zichzelf, en dat hij daar dan ook vaak zat mee bezig is en het hem niets kan schelen wie hij hiermee lastigvalt. Dat kan dan ook gelijk zijn afwezigheid van vrienden duidelijk maken.
          Ondanks al deze slechte kwaliteiten bezit Josiah wel een hond, een malamute genaamd Demon. De hond is echter het tegenovergestelde van wat de jongeman eigenlijk is, enorm liefdevol en nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 18:35 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ik heb mijn tweede jongen maar gemaakt omdat ik me echt even verveelde en ik nu een ingeving had. Als het niet goed is, hoor ik het wel. Of als hij niet mag, ook prima. c:

    (...)


    "We’re in a good state of mind when —
    the assholes are the villains."




    × .Naam. ×
          Josiah Kydd More.

    × .Leeftijd. ×
          Twintig jaar.

    × .Klasse. ×
          Derde klasse.

    × .Innerlijk. ×
          Josiah kan erg charmant uit de hoek komen, maar niets is ongeloofwaardiger dan dat. Deze jongeman heeft geen hart en is dol op manipuleren – vooral de mensen die niets voor hem of nooit iets voor hem zullen betekenen. Hij weet dat hij met zijn knappe koppie overal onderuit zal kunnen komen – zelfs moord, tenminste, daar geloofd hij heilig in. En over geloof gesproken, deze arrogante jongeman geloofd dan ook enkel in zichzelf, anderen betekenen daardoor vrijwel niets voor hem.
          Zijn geweldige jeugd laat niet blijken waarom hij zo hardhandig – en misschien zelfs loshandig – geworden is. Niemand weet het eigenlijk, zelfs Josiah niet – al interesseert het hem uiteraard allemaal geen zak. Deze jongeman geeft enkel om zichzelf, en daarbij ook enkel om zijn eigen mening, dat van een ander is hem niets waard. Anderen liegen enkel om hun eigen leven prettig te maken, Josiah doet dat door middel van de harde waarheid. Misschien zou je zelfs wel kunnen zeggen dat deze jongeman niet kan liegen.
          Josiah heeft dus veel problemen, en je zou kunnen zeggen dat er níets goeds te vinden is in hem. Of misschien is er hoop dat hij ooit bijdraait en beseft dat hij het zichzelf enkel zwaarder maakt. Niets is minder waar. Hij is slecht, en hij zal dan ook nooit bijdraaien – hij weet namelijk maar al te goed dat hij het zichzelf niet slechter maakt, maar enkel beter. Hij zal zich niet voordoen als een ander dan hij daadwerkelijk is, waarom zou hij een perfecte jongen – al ziet hij zichzelf eerder als man – willen spelen?
          Ook is deze jongeman erg ijdel, tot vervelends toe. Hij geeft enorm veel om zijn uiterlijk en heeft al snel last van woedeaanvallen wanneer iemand hem hiermee belachelijk maakt. Hij ziet er dan wel erg verzorgd uit, maar in zijn verdere leven is het een vreselijke sloddervos.

    × .Uiterlijk. ×
          Josiah heeft donkerbruine haren die eigenlijk meer de kant van zwart op lijken te gaan, deze zal hij iedere keer netjes met gel óf wax – ligt aan de look waar hij voor kiest – omhoog of naar achteren laat zitten. In elk geval zal er nooit een plukje in zijn ogen te vinden zijn, aangezien hij daar totaal niet tegen kan. Zijn ogen zijn redelijk groot en bezitten een aparte kleur bruin, ze zijn licht maar ook weer donker tegelijk. Het ligt er sowieso aan hoe hij je aankijkt op dat moment. Ook heeft Josiah volle lippen voor een man, en is zijn neus nogal smal. Hij is vrijwel wit van kleur.
          De betreffende jongeman doet niet echt aan sporten, maar verzorgd zichzelf wel zo nu en dan. Hij heeft daarom wel een goed uitziend lichaam dat graag gezien mag worden – maar nogmaals, dit is niet té opmerkzaam. Josiah is tevreden met zichzelf dus hij ziet niet in waarom hij de menigte zou moeten volgen en zichzelf geen vrije tijd gunnen door constant te sporten.
          Josiah zal je haast altijd aantreffen in een combinatie van een neutraal shirt, een zwart gilet en een spijkerbroek met Converse of Vanz eronder. Het is natuurlijk niets bijzonders, dat zou ook totaal niet bij Josiah passen. Zo nu en dan zal hij het shirt verwisselen voor een blouse, maar verder dan dat zie je deze jongeman echt niet gaan.

    × .Slaaf. ×
          Vrijwilliger?

    × .Relatie's. ×
          Vrijwilligers?

    × .Extra. ×
          Josiah is vroeger erg geweldig behandeld, vooral gezien deze jongeman enigst kind was. Zijn moeder was ook een slaaf geweest, maar tussen haar en zijn vader was het toevallig goed afgelopen. Josiah’s vader heeft deze wens ook altijd uitgesproken over zijn zoon – dat hij zijn ware ook maar mocht vinden. Zelf geeft Josiah weinig om liefde en alles wat erbij komt spelen. Van hem hoeft de familienaam More echt niet uit te breiden. Hij zal gelukkig zijn wanneer hij alleen sterft.
          Buiten dat om is Josiah erg verslaafd aan drank, en na jaren van drinken is hij er een soort van immuun voor geworden – tot plots dat éne glas verschijnt en hem gewoon echt dronken maakt door middel van één slokje. Van niets, naar héél veel. Niemand zal dat slokje dan ook aan zien komen, en velen zullen het dan ook niet verwachten. Eigenlijk is Josiah van de vierentwintig uur haast tien uur minimaal aangeschoten of zelfs dronken.
          Josiah heeft een enorme passie voor zingen, en dat kan hij dan ook verdomd goed. Het ergste is echter dat hij dat weet van zichzelf, en dat hij daar dan ook vaak zat mee bezig is en het hem niets kan schelen wie hij hiermee lastigvalt. Dat kan dan ook gelijk zijn afwezigheid van vrienden duidelijk maken.
          Ondanks al deze slechte kwaliteiten bezit Josiah wel een hond, een malamute genaamd Demon. De hond is echter het tegenovergestelde van wat de jongeman eigenlijk is, enorm liefdevol en nieuwsgierig.


    O my...Brendon Urie
    Oml
    Mijn excuses
    But
    I love him sooo mucch


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dag iedereen,

    Sorry dat ik niet zo vaak aanwezig was, maar ik was dus om vakantie en had geen wifi.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik heb liever geen extra personnages, anders wordt het te druk (Sorry).
    Ik zal de koppels zo meteen in de beginpost plaatsen. Laat maar iets weten als het fout is.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Wanneer komt het speeltopc? :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Wanneer komt het speeltopc? :3


    Ik zal hem zo snel mogelijk openen.

    Ik ga trouwens ook een story maken met het verhaal van deze RPG.
    Hier is de link als iemand hem wil lezen (hoeft niet) : http://www.quizlet.nl/stories/146837/i-am-yours--i-am-your-slave-16/

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 18:26 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik dacht even dat ik Josiah voor niets gemaakt had, zie ik hem ineens in het lijstje staan. Gelukkig maar. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ik dacht even dat ik Josiah voor niets gemaakt had, zie ik hem ineens in het lijstje staan. Gelukkig maar. ;D


    Haha, Ja Ik heb hem erbij gezet. Is het goed als hij aan Lucia (van Allirian) gekoppeld wordt ? Want dat is het enige meisje dat overblijft.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    (...)

    Haha, Ja Ik heb hem erbij gezet. Is het goed als hij aan Lucia (van Allirian) gekoppeld wordt ? Want dat is het enige meisje dat overblijft.


    Jaa hoor, ik vind het altijd wel leuk om interacties te hebben met de personen waar ik anders nog niet mee ge-RPG'd heb. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Is het speeltopic er al? :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Jaa hoor, ik vind het altijd wel leuk om interacties te hebben met de personen waar ik anders nog niet mee ge-RPG'd heb. ;D


    Bereid je maar op wat voor :Y) !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    OOOOH waarom zie ik dit nu pas? Hmmz, ik kan zeker niet nog een meisje reserveren?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Nevergirl schreef:
    OOOOH waarom zie ik dit nu pas? Hmmz, ik kan zeker niet nog een meisje reserveren?


    Nope sorry, we zijn vol.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik heb er ziinnn iinnnn


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168492


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”