• Jaja een heel mooi topic waarin alle fans van Gone bij elkaar kunnen komen en praten over de geweldigheid van de boeken. Of natuurlijk samen huilen omdat het afgelopen is. Zover ik weet was hier geen topic over, ik kon tenminste niets vinden.



    Fayzians:
    Emrys||Tara
    Sablier||Dirkje
    Lovelyreads||Kim
    Ungoliant||Evi
    Offside||Yong Qing Aurora
    Orochi||Ellen
    Dornan||Cheryl
    Ellison||
    ComingToTheTree||Ilona
    Bamboe||
    Gaudino||




    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 12:45 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oh ja. Gone. Dat is al weer een tijdje geleden...
    Ik had ze op mijn eReader staan, anderhalf jaar geleden, in Los Angeles (whoopwhoop :P). En het was eigenlijk niet echt mijn genre, om het zo maar te zeggen (sorry guys), maar ik was begonnen. En toen wilde ik weten hoe het eindigde. Dus zes weken in Amerika heb ik de eerste vier boeken gelezen. En toen kwam ik thuis, en ik vond het einde al zo apart, alsof het geen echt einde was. Maar goed, ik was dus thuis en toen zag ik dat er nóg 2 boeken achteraan kwamen. Pfoe... Maar ik wilde zo graag weten hoe het afliep....
    Ik zag laatst de hele Gone-stapel liggen in de bieb. Goh, wat zijn die boeken dit, zeg. Heb ik dat allemaal gelezen!!?!? :O
    Oke.. Dat einde. Poef (letterlijk)... Orc die zich opofferde.. En ik vond Caine zo lief hahah
    Dus mijn favo mensen zijn denk ik Caine, Sam ook wel, Quinn (man, dit is echt lang geleden. Ik ken al die personages allemaal niet meer, hoor) en Lana en uhh.. Diana...
    En ik kon Drake wel vermoorden, zo'n hekel had ik aan hem. Maar ja, hem vermoorden gaat een beetje lastig.....

    Ik heb ooit alleen de eerste twee delen gelezen, maar toen had ik gee tijd meer. Maar count me in


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben ooit begonnen aan Gone maar ik moest steeds te lang wachten op het volgende deel dat ik er mee ben gestopt. Ik ben wel van plan om het opnieuw te gaan lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG i've read all of them and i loved them!!!!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    ComingToTheTree » Sobremesa


    “A queen will always turn pain into power.”

    Is hier serieus een topic over? Hoe kon ik dit missen? D':
    Annemarije is my name!


    Pretty is just a pretty word.