• Ik wilde al langere tijd een collagelijst(je) met foto's van Pim erin. Nu heb ik eindelijk een lijst gekocht en er iets mee gedaan. Dit is het resultaat :3


    26 - 02 - '16

    Heel leuk gedaan! Mooie foto's en ook die teksten zijn leuk (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 22:09 ]


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Heel leuk gedaan!


    Dankjewel ;3


    26 - 02 - '16

    Ziet er leuk uit! Ook mooi gecombineerd met de teksten en de foto's (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Ziet er leuk uit! Ook mooi gecombineerd met de teksten en de foto's (:


    Dankjewel (:
    Ik wilde, zoals ik in een ander topic al zei, in de eerste instantie in elk hokje een foto stoppen. Dit wilde echter niet, want ik had geen foto's die ook in de breedte mooi waren. Ik heb het zo opgelost zeg maar ;3


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt leuk inderdaad. c: Deze schele kan alleen de quotes niet lezen, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik kan ze wel even hier uittypen :3

    "I love cats because I enjoy my home; and little by little they become its visible soul"

    "Time spent with cats is never wasted"


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    Ik kan ze wel even hier uittypen :3

    "I love cats because I enjoy my home; and little by little they become its visible soul"

    "Time spent with cats is never wasted"


    Haha, leuk leuk. c: Past perfect bij jou inderdaad.
    Ik vind het trouwens echt een mooi lijstje, normaal zie je van die kinderlijke met hartjes en zo erbij, deze is lekker simpel met vierkanten. I really like that.


    I'm your little ray of pitch black.

    Chandler schreef:
    Ziet er leuk uit! Ook mooi gecombineerd met de teksten en de foto's (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ambrose schreef:
    (...)

    Haha, leuk leuk. c: Past perfect bij jou inderdaad.
    Ik vind het trouwens echt een mooi lijstje, normaal zie je van die kinderlijke met hartjes en zo erbij, deze is lekker simpel met vierkanten. I really like that.


    Bij de action kan je ze ook nog krijgen, daar kan je ze ook krijgen met nog meer vakjes/vormpjes en met een andere vorm als totaal plaatje. Zo weet ik dat ze er een hebben in de vorm van een groot hart, maar ja, de vakjes daarop waren mini. Dat zou dus niet werken en dit werkt wel erg goed ;3


    26 - 02 - '16

    Dankjulliewel ;3


    26 - 02 - '16

    Ik zag hem al op facebook, I like!!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Super mooi gedaan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dankjulliewel (:


    26 - 02 - '16

    Aww, dat is echt heel erg leuk gedaan! Ik wou dat ik foto's had van mijn overleden kat(ten) :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had het gezien op Instagram, erg leuk gedaan! c: