• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Uptown Funk van t Mark Ronson ft. Bruno Mars

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 december.
    - Leah met Ed Sheeran - Thinking out loud
    -Yong I'm Not the Only One - Sam Smith
    Samson & Gert - Tingelingeling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?/spoiler]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 12:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedankt trouwens, Tamara. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TomRiddle schreef:
    (...)

    WOEHOE.
    SMUT.

    Is t gaysmut?
    Dan wil ik t wel lezen.

    SMUTTASTIC.


    Nope, ik doe niet aan gaysmut enz.


    16 - 09 - '17

    TomRiddle schreef:
    Peepsels, gooi mij maar van de lijst af. Dit ligt niet aan iemand hier. Maar gewoon aan mezelf.
    Ik stop even met Quizlet, want mja. Het gaat gewoon niet zo goed op het moment.

    Via App/Facebook/Skype kun je altijd nog wat sturen. Als je die niet hebt moet je het even aan mensen vragen. (:

    Toedels <3


    Oh...


    16 - 09 - '17

    TomRiddle schreef:
    Peepsels, gooi mij maar van de lijst af. Dit ligt niet aan iemand hier. Maar gewoon aan mezelf.
    Ik stop even met Quizlet, want mja. Het gaat gewoon niet zo goed op het moment.

    Via App/Facebook/Skype kun je altijd nog wat sturen. Als je die niet hebt moet je het even aan mensen vragen. (:

    Toedels <3


    Awh.. Sterkte Tamaar!


    26 - 02 - '16

    JasperJordan schreef:
    Uugh we hebben weer een springer op mijn spoor. Come on stahp it idiots!


    Dit schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Had je dat niet even iets netter kunnen verwoorden?


    26 - 02 - '16

    TomRiddle schreef:
    Peepsels, gooi mij maar van de lijst af. Dit ligt niet aan iemand hier. Maar gewoon aan mezelf.
    Ik stop even met Quizlet, want mja. Het gaat gewoon niet zo goed op het moment.

    Via App/Facebook/Skype kun je altijd nog wat sturen. Als je die niet hebt moet je het even aan mensen vragen. (:

    Toedels <3


    Awe sterkte chick. <3 If you wanna talk, I'm here.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hé ik wil een liedje opgeven. Keep On Keeping On - Travie McCoy ft. Brendon Urie.

    You gotta keep on keeping on
    Even with the feeling
    That you're gonna keep losing
    You gotta come back strong
    Oh Oh
    You gotta keep on keeping on
    Even with the feeling
    That you're gonna keep losing
    You gotta come back strong
    Oh Oh


    I'm your little ray of pitch black.

    Dit is op zijn allernetste wat ik op dat moment uit kon brengen. Ik word het helemaal zat dat mensen zelfmoord als enige uitweg zien. Probeer op zijn minst hulp te vinden of ga naar iemand die je kan helpen, maar zelfmoord... why... ik heb het uiteindelijk toch ook niet gedaan? Ik vind het gewoon stierlijk vervelend worden dat mensen het leven niet meer zien zitten.
    Je mag vinden wat je wil van me nu, maar ik mag het zat zijn en het zwaar klote vinden dat ik er niets aan kan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga hier maar niet op reageren om enige spanningen niet opnieuw op te gaan wekken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Let it go, let it goo - love the song

    Voordat mensen weer gaan denken dat ik het verkeerd bedoel (cat)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 14:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand enig idee wat ik kan halen voor tien euro. Het moeten 5 kleine cadeautjes zijn maar ik weet niets. Iemand een idee.

    Laat maar ik ga nu en kan het dan niet lezen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 14:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Dit is op zijn allernetste wat ik op dat moment uit kon brengen. Ik word het helemaal zat dat mensen zelfmoord als enige uitweg zien. Probeer op zijn minst hulp te vinden of ga naar iemand die je kan helpen, maar zelfmoord... why... ik heb het uiteindelijk toch ook niet gedaan? Ik vind het gewoon stierlijk vervelend worden dat mensen het leven niet meer zien zitten.
    Je mag vinden wat je wil van me nu, maar ik mag het zat zijn en het zwaar klote vinden dat ik er niets aan kan doen.

    Simpel: als je zelfmoord pleegt, is alle ellende waarvoor je zelfmoord wilt plegen in één klap gedaan. Beeld je dat eens in. Eén keer springen en al je problemen zijn weg. Nee, ik zeg niet dat het een goede manier is om je problemen op te lossen, maar ik snap perfect waarom iemand die al zijn hele leven lang gepest wordt, of die zwaar depressief is, of die een vreselijke ziekte heeft die zijn hele leven veranderd heeft, of die gewoon geen enkele reden meer heeft om wél te leven, zelfmoord wil plegen. Ik persoonlijk vind jezelf voor een trein gooien nou niet bepaald de meest sociale manier van zelfmoord, maar op zo'n moment maakt het je vaak echt geen zak meer uit of je het treinverkeer verstoort of iemand een trauma bezorgt door je terug te vinden, je wilt gewoon dood. Ik snap heus wel dat je boos ben omdat je je trein hebt gemist, maar ik kan gewoon echt niet goed tegen het onbegrip van mensen als het om dingen als zelfdoding gaat. Ofwel ben ik daar gewoon heel erg gevoelig aan geworden sinds ik zelf in één jaar genoeg shit heb meegemaakt om een grote groenteplantage voor tien jaar van mest te voorzien – niet dat ik daar trots op ben of zo, lol, alles behalve.

    Oh, en mijn topics, natuurlijk. Alles goed met jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 14:53 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JasperJordan schreef:
    Iemand enig idee wat ik kan halen voor tien euro. Het moeten 5 kleine cadeautjes zijn maar ik weet niets. Iemand een idee.

    Laat maar ik ga nu en kan het dan niet lezen.

    Als je echt niets weet, koop je misschien best maar gewoon een cadeaubon. Niet geweldig origineel, maar ik weet uit ervaring dat ze dat liever hebben dan dingen waar ze helemaal niets mee kunnen en die je maar hebt gekocht omdat je niks beters wist. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is voor een spellenavond dus een kadobon is niet zo handig haha

    Bij deze ga ik uit dit topic. Haal mijn naam maar uit de lijst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MEDEDELING: 50 TOPICS VOL PLEZIER VERDIENT WAT EXTRA'S


    Beste Nightclubleden,

    Over slechts enkele topics wordt dit praat en partytopic 50 topics oud. Reden voor iets speciaals, niet?
    Vandaar heb ik besloten een heel uitgebreid informatieprofiel aan te maken. Zoals als het oude kletscaffé account alleen veel uitgebreider!!!

    Niet alleen zal ik de beginpost schaamteloos kopiëren en op het profiel zetten, ook zullen er allemaal leuke dingen te zien zijn. Waaronder een story met informatie over jullie, de Nightclubleden. Maar ook nog veel meer leuke en geweldige dingen.
    Hiervoor heb ik hulp nodig.
    Ik zoek:
    ~Vier andere nightclubleden om het account op te bouwen, te onderhouden en geweldige creaties te helpen vervaardigen.
    Wat moet ik kunnen?
    -Creatief aangelegd zijn
    -Kunnen werken in teamverband
    -Naar suggesties luisteren

    De taken worden uiteindelijk verdeeld over ons vijven.

    Hoe meld ik me aan?
    Belachelijk simpel! Degene die het eerst reageert wordt gekozen.
    Je meld je aan via het Topic via PB/GB wordt de aanmelding niet geaccepteerd zodat iedereen meteen weet wie er meewerkt.
    Maar zet dit bericht ook als quote zodat ik weet waarover het gaat.
    ~Verhalen over jullie! De users!

    Deze geef je me via PB/GB
    Doe het lekker fleurig en uitgebreid.^^
    Dus je mag foto's, tekeningen, wat dan ook toevoegen.
    Ik geef jullie een standaard lijstje maar je mag nog duizend en één dingen toevoegen uiteraard.

    -Naam
    -Leeftijd
    -Interesses
    -Waarom Quizlet?
    -Waarom Nightclub?
    -Wat doe je anders op Q?
    -Vertel eens over jezelf

    Extra suggesties voor creaties/het account!
    Spreekt een beetje voor zich.(A)

    Wil je zelf iets doen ter ere van 50 topics Nightclub?
    Hou je vooral niet in!

    Met vriendelijke groetjes,
    Jarne
    Debbaut

    PS, dit bericht volgt nog via PB.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles