• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Regels :
    - Minimum 250 woorden !
    - 16+ is toegestaan
    - Zo vaak mogelijk reageren
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft
    Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 14-16, jongens 18-22)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

    Jongens : VOL
    - Jason Avalon ~ Ephrya
    - Lucas Arthur Lowell ~ Catesbeianus
    - Finn Robert Willow ~ Newt_Runner
    - Nathan Zack Clifford ~ Californication
    - Thomas 'Tom' Noel Mitchell ~ ComingThoTheTree
    Meisjes : VOL
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells ~ Allirian
    - Destiny Genevieve Dorcas ~ WhereITold
    - Lily June Hale ~ TheHangingTree
    - Samantha Lynn Hale ~ MetUpAtMidnight
    - Claire Maeve Deveraux ~ Sangster

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 10:59 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik faceclaim Daniel Sharman.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kan iemand me misschien helpen om mijn FC uit te kiezen ? 1,2 of 3 ?







    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    Kan iemand me misschien helpen om mijn FC uit te kiezen ? 1,2 of 3 ?








    1.
    En anders twee


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)


    1.
    En anders twee


    -

    Allirian schreef:
    Kan iemand me misschien helpen om mijn FC uit te kiezen ? 1,2 of 3 ?







    Ik zeg 2


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Mag ik een jongen? Ik fc Dylan O'Brien


    Ja.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    @Allirian Ik zou bij nader inzien toch voor Marina Laswick gaan (:


    -

    Als er een meisje vrijkomt, mag ik die alvast reserveren? c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lucia 'Lucie' Nathalia Mells.

    _________________________________________________________________________________________



    Leeftijd :
          Net vijftien geworden, de jongste van de meiden.

    Innerlijk :
          Lucia ziet er op het eerste gezicht wel een lief meisje uit. Aan een kant is ze dat wel, maar aan de andere ook helemaal niet. Het is namelijk een heel brutaal meisje met een eigen mening. Haar mening komt er ook altijd wel uit, ze houdt het niet voor zichzelf. Dit kan sommige mensen best wel kwetsen, want Lucia heeft geen grenzen. Ze kritikeert de meeste mensen, maar als het over haarzelf gaat, is dat wel wat anders.
    Ze heeft stiekem weinig zelfvertrouwen, toch probeert ze zich altijd sterk te houden. Maar ze weet wel dat niemand haar zo ziet, ze wilt gewoon niet als een ' watje' overkomen. Ze heeft het echt moeilijk om zichzelf te appreciëren, en barst erg snel in huilen uit. Vroeger kon ze af en toe wel lachen, ondanks haar strenge thuis.
    Lucia vertrouwt mensen niet snel, maar als ze hen eenmaal vertrouwt, is ze een goeie vriendin, die tot heel ver voor je zou gaan. Ze is erg gehecht aan de meisjes in het huis geworden, want ze hebben allemaal hetzelfde beleefd. Het zijn ook de enige met wie ze lief is geweest, sinds enkele jaren.
    Lucia is eigenlijk ook wel naïf, dat nu een hele slechte eigenschap is. Het kan haar op sommige momenten echt in de problemen brengen. Ze werd vroeger door de bazen van huis, ook uitgelachen, ze had de bijnaam 'blondje' gekregen. Maar eigenlijk vond ze dat nog niet zo erg. Ze gelooft dus snel wat andere haar vragen of wijsmaken.
    Lucie is niet voor regels, en houdt zich er ook niet aan, ze haat het om te doen wat andere van haar verwachten. Wat echt irritant is bij het meisje, is dat je haar zeker niet kan vertrouwen. Ze kan heel moeilijk geheimen houden, omdat mensen haar gewoon zo snel 'Ja' kunnen laten zeggen. Hierdoor had ze oo school vroeger weinig vriendinnen die haar vertrouwden of respect voor haar hadden, tot haar grote spijt. Ze wou altijd al bij het clubje van de populaire mensen horen, dat is haar ook gelukt, maar niet dankzij haar innerlijk. In haar jonge jaren heeft ze toch al een paar relatie's achter de rug. Het was niet dat ze echt op al die jongens verliefd was, maar ze wou gewoon niet alleen zijn.
    Lucia laat zich nooit zo maar doen, en geeft zich niet redelijk snel gewonnen. Stiekem is ze toch wel snel bang, en nog steeds van de jongens. Ze weet nooit was ze van hen moet verwachten en ze maken het haar ook niet makkelijk.
    Maar behalve haar eigenwijs en soms toch bitchy karakter is ze aardig met de mensen die ze mag. Dat zijn er eerlijk gezegd best weinig.

    Uiterlijk :
          Lucia is een mooi meisje, dat weet ze stiekem toch wel, maar ze geeft dit nooit toe. De meeste vrienden die ze had kwamen ook door haar uiterlijk en niet haar karakter, waar ze elke dat nog spijt van heeft, het is net het gevoel dat je voor niemand iets betekend. Volgens Lucie heeft de politie niet eens de moeite gedaan om haar te zoeken, anders waren ze al lang uit dit huis. Ze heeft lichtblauwe ogen, net als haar moeder die een paar jaar geleden overleden is. Haar vader ziet Lucia als het laatste ding wat hij van zijn vrouw heeft, maar niet meer dan dat. Want volgens hem was het meisje een ongelukje geweest. Ze heeft een schattig, smal neusje. Ze heeft volle, roze lippen, die voor haar iets te vol zijn. Vaak komt er lichte glose op, maar nooit erg veel (behalve als het moet).
    Lucie heeft voor haar leeftijd een gewone lengte, maar is toch veel meer bij de dunne kant. Vroeger kon je zelf zien dat ze veel aan sport deed, artistieke dans. Nu heeft ze er geen tijd meer voor en mag het gewoon niet. Ze heeft lange, blonde haren die een beetje krullen onderaan. Ze draagt vaak leuke en mooie kleren, 'cute' kan je het maar noemen.


    Extra :
          Lucia had rijke ouders en had hierdoor ook vrienden, bovendien was ze ook maar een ongelukje geweest van haar ouders, dus eigenlijk had ze toch geen nut in het leven vond ze. Haar vader had na de dood van haar moeder gezien dat Lucia eigenlijk best wel mooi was en hij had haar ingeschreven in een speciale modelorganisatie. Ze wou dit helemaal niet, maar haar vader wou haar niet meer in huis en ze heeft dus een moeilijke jeugd gehad bij die strenge vrouwen en mannen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 18:29 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sangster schreef:
    Als er een meisje vrijkomt, mag ik die alvast reserveren? c:


    Ja (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een jongen reserveren?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Worden er koppels gemaakt? Zeg maar dat het ene meisje alleen misbruikt wordt door één jongen?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Californication schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Ja (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Newt_Runner schreef:
    Worden er koppels gemaakt? Zeg maar dat het ene meisje alleen misbruikt wordt door één jongen?


    Neen, er worden geen koppels gemaakt zodat iedereen met elkaar kan RPG'en.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Neen, er worden geen koppels gemaakt zodat iedereen met elkaar kan RPG'en.


    Okeey, dat is weer eens wat anders :)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep