• Dat zou wel op mij kunnen slaan, haha. Maar, ik heb weer eens mijn username veranderd (nadat ik redelijk lange tijd Burkhardt heb gehad) naar Ibex, wat Engels is voor Steenbok, mijn sterrenbeeld. Ik heb niet veel met horoscopen, ik vind het alleen wel leuk om ze te lezen en ik vond het wel mooi klinken. ^^
    En nu allemaal even "ah" zeggen voor deze twee schattige steenbokjes :Y)



    Welk sterrenbeeld hebben jullie en klopt deze ook een beetje?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wat een leuke username!
    Zelf heb ik het sterrenbeeld Maagd, maar er klopt totaal niets van. Ik ben eerder een Weegschaal. Ik had gewoon een dag later geboren moeten worden ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, ik dacht dat het altijd Capricorn was, en dat vond ik al mooi. Is Ibex echt Engels, ja? Gave username! (:

    *medesteenbok*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nice!
    Ik ga geen 'ah' zeggen. Wacht, nu heb ik dat wel gedaan. Maar ik zeg AAaaaaahhhhhhhhhhhhhhsdfdgkrjhyidxxhfr!

    Mijn sterrenbeeld is tweelingen en hij klopt echt goed =D. Er stond ergens dat ze vaak te laat komen, ahahahaha *kuch kuch*.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Leuke username!
    Ik ben een leeuw. Mijn horoscopen zijn altijd zo precies dat het eng is, dus ik geloof er eigenlijk wel in. ^^


    El Diablo.

    Andersen schreef:
    Oh, ik dacht dat het altijd Capricorn was, en dat vond ik al mooi. Is Ibex echt Engels, ja? Gave username! (:

    *medesteenbok*

    Het is beide goed. ^^
    Ibex is geloof ik ook nog eens Latijn, alleen letterlijk overgenomen in het Engels. Dacht ik.

    Dankjewel allemaal, trouwens. ^^

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 17:52 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben ook een steenbok. (:
    Klopt wel ongeveer.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Awh! Leuke username!


    Pretty is just a pretty word.

    Ibex schreef:
    (...)
    Het is beide goed. ^^
    Ibex is geloof ik ook nog eens Latijn, alleen letterlijk overgenomen in het Engels. Dacht ik.

    Dankjewel allemaal, trouwens. ^^



    Leuk! Mijn sterrenbeeld is kreeft (:

    Ibex is inderdaad ook Latijn (:


    -

    Ibex schreef:
    (...)
    Het is beide goed. ^^
    Ibex is geloof ik ook nog eens Latijn, alleen letterlijk overgenomen in het Engels. Dacht ik.

    Dankjewel allemaal, trouwens. ^^




    aaah, nou weet ik dat ook weer. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Medesteenbok! Mooie username!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ben ook steenbok!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Boogschutter hier :3
    Leuke username!


    26 - 02 - '16

    Mulleroni schreef:
    Awh! Leuke username!


    + Ik ben een leeuwtje. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah! Mooie username (:
    Ik ben vissen of zo? Ik weet niet eens hoe het precies heet. En wat het inhoudt weet ik ook niet eigenlijk :')

    Wat een mooie naam!

    Ik ben Maagd, wat heel goed klopt op sommige vlakken (al ben ik totaal niet conservatief of heel ordelijk of kritisch). Ik vind astrologie wel interessant, eigenlijk. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it