• Na het grote succes van de herfstvakantie meeting (waar ik helaas niet bij kon zijn) hebben we besloten nog een otaku meeting te houden, dit keer in de kerstvakantie!

    Waar: Utrecht is het meest centraal, maar als er veel mensen zijn die uit dezelfde streek komen zouden we altijd nog een beetje kunnen schuiven.
    Wanneer: Dinsdag 23 december. (Eerste week van de kerstvakantie) De tijd spreken we nog af.

    Ideeën om te doen zijn altijd welkom! Het is natuurlijk te koud om buiten rond te struinen, dus binnenactiviteiten zijn een must ^^
    Ergens lunchen met sushi is een leuke optie. Anders misschien iets als een uurtje bowlen, langs mangakissa, schaatsen (?) of andere dingen die te doen zijn in Utrecht.

    Iedereen is welkom, dus laat het weten als je kan komen, of als je misschien kan, dan schrijf ik je naam op!
    Ook is het misschien handig om te zeggen waar je ongeveer vandaan komt, om te kijken of er meer mensen uit dezelfde richting komen en of er dan misschien een groepskorting geregeld kan worden (Ik had laatst retourtje utrecht met z'n achten voor 8 euro. Kan vanaf 3 mensen, en hoe meer mensen hoe goedkoper het wordt)

    Zeker weten:
    Dirkje - Vanuit Zaltbommel/Den Bosch.
    Iris - Vanuit Alkmaar
    Tesla - Vanuit Amsterdam Centraal
    Ellen - Vanuit Haarlem

    Misschien:
    Marijke - Vanuit Alkmaar (toch?)
    Sterre - Vanuit Amersfoort

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:40 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sablier schreef:
    (...)

    China Light lijkt me echt zeer awesome! Alleen, het is inderdaad pas vanaf 18:00 dus we moeten even kijken of dat wel zou kunnen. >< Is overigens wel op de Uithof, dus dan moeten we met de bus.


    Ja, die tijden zijn misschien een beetje krap en ik zag ook al dat het niet erg dicht bij het station is idd. Maar het lijkt mij wel erg leuk om heen te gaan :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Erza schreef:
    (...)

    Ja, die tijden zijn misschien een beetje krap en ik zag ook al dat het niet erg dicht bij het station is idd. Maar het lijkt mij wel erg leuk om heen te gaan :3


    Same. :3 Misschien kunnen we het als afsluiting doen ofzo, voor de mensen die dan nog willen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    (...)

    Same. :3 Misschien kunnen we het als afsluiting doen ofzo, voor de mensen die dan nog willen. ^^


    Dat vind ik een heel goed idee! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Yaaaaay otaku meeting 2!
    En ik wil mezelf op misschien zetten, omdat ik die dag tot 2 uur moet werken... Ik kan daarna eventueel wel komen, maar dan ben ik er wel pas rond 4 of 5 uur. D:

    Wat wel goed uitkomt met China Light, trouwens. :'D hehehehe. ^.^

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 18:50 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    goddamnit! mijn kater moet dan naar de dierenarts -_-


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oookeee, Ellen, Marijke en Sterre staan erbij ^^ Marijke jij komt uit Alkmaar right?
    China Lights lijkt me super leuk, maar helaas moet ik in de avond werken om 20:00 en dus hooguit 19:30 weer in Heerhugowaard zijn.
    Voor mij wordt dat hem dus niet als we in Utrecht zitten haha, want dan zou ik ong 18:30 de trein moeten nemen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Moest namens Iris vragen of iemand bezwaar had om de meeting van dinsdag naar maandag te verzetten.
    Dus dan de 23 december naar 22 december. Volgens mij schijnt dat beter uit te komen en wss kan ik dan zelf ook komen. xd

    Maar dan moet wel iedereen mee eens zijn xd
    Anders blijft hij gewoon staan op de 23ste.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Soramaru schreef:
    Moest namens Iris vragen of iemand bezwaar had om de meeting van dinsdag naar maandag te verzetten.
    Dus dan de 23 december naar 22 december. Volgens mij schijnt dat beter uit te komen en wss kan ik dan zelf ook komen. xd

    Maar dan moet wel iedereen mee eens zijn xd
    Anders blijft hij gewoon staan op de 23ste.


    Dan zou ik de fysio moeten verzetten en ik weet niet of dat lukt :/ Maar vanaf hoe laat is het eigenlijk? Want fysio is van 12 tot half 1

    Edit: Fysio kan niet worden verzet

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 21:41 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    In principe kan ik een soort van wel op maandag, maar dan moet ik om 18:00 werken dus kan ik echt maar even blijven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mystogan schreef:
    (...)

    Dan zou ik de fysio moeten verzetten en ik weet niet of dat lukt :/ Maar vanaf hoe laat is het eigenlijk? Want fysio is van 12 tot half 1

    Edit: Fysio kan niet worden verzet

    Dan wordt het niet maandag (;
    Nja laten we het alsjeblieft wel een beetje vroeg doen, want ik moet hooguit half 5 in de trein zitten, m'n werk heeft me genaaid. Ik stond eerst vanaf 20:00 maar ze hebben het verzet naar 18:30..
    Maar als iedereen zegt wat voor tijd zij kunnen/fijn vinden, kunnen we ook een tijd fixen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Voor mij is rond 11.30 of 12.00 het beste. Mag eerder of later.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ayano schreef:
    (...)
    Dan wordt het niet maandag (;
    Nja laten we het alsjeblieft wel een beetje vroeg doen, want ik moet hooguit half 5 in de trein zitten, m'n werk heeft me genaaid. Ik stond eerst vanaf 20:00 maar ze hebben het verzet naar 18:30..
    Maar als iedereen zegt wat voor tijd zij kunnen/fijn vinden, kunnen we ook een tijd fixen.


    Ik vind het wel heel erg jammer dat er mensen zijn die niet op dinsdag kunnen, het sowieso met meer mensen gezellig, vind ik ^^ Ookal ken ik ze niet, maar ze zullen vast heel aardig zijn, haha.

    In ieder geval ben ik dus 50 minuten tot een uur onderweg naar Utrecht centraal, ik weet niet hoe lang de rest onderweg is, maar ik kan er dus nog redelijk vroeg zijn (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    ik kom miss ^^ als ik beter ben..
    Lenox uit Den Bosch ^^


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Jibrill schreef:
    ik kom miss ^^ als ik beter ben..
    Lenox uit Den Bosch ^^


    Yaaaaay! Wordt beter! c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Guys? Moeten we niet even iets regelen om te doen? Knopen doorhakken? :3 Overigens, ik denk dat we ook best een beetje rondjes door de stad kunnen lopen als het droog is. En dan misschien sushi? Denk dat te kort tijd is om bowlen en shit nog te regelen.
    Moeten misschien wel even voor sushi reserveren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)