• Na het grote succes van de herfstvakantie meeting (waar ik helaas niet bij kon zijn) hebben we besloten nog een otaku meeting te houden, dit keer in de kerstvakantie!

    Waar: Utrecht is het meest centraal, maar als er veel mensen zijn die uit dezelfde streek komen zouden we altijd nog een beetje kunnen schuiven.
    Wanneer: Dinsdag 23 december. (Eerste week van de kerstvakantie) De tijd spreken we nog af.

    Ideeën om te doen zijn altijd welkom! Het is natuurlijk te koud om buiten rond te struinen, dus binnenactiviteiten zijn een must ^^
    Ergens lunchen met sushi is een leuke optie. Anders misschien iets als een uurtje bowlen, langs mangakissa, schaatsen (?) of andere dingen die te doen zijn in Utrecht.

    Iedereen is welkom, dus laat het weten als je kan komen, of als je misschien kan, dan schrijf ik je naam op!
    Ook is het misschien handig om te zeggen waar je ongeveer vandaan komt, om te kijken of er meer mensen uit dezelfde richting komen en of er dan misschien een groepskorting geregeld kan worden (Ik had laatst retourtje utrecht met z'n achten voor 8 euro. Kan vanaf 3 mensen, en hoe meer mensen hoe goedkoper het wordt)

    Zeker weten:
    Dirkje - Vanuit Zaltbommel/Den Bosch.
    Iris - Vanuit Alkmaar
    Tesla - Vanuit Amsterdam Centraal
    Ellen - Vanuit Haarlem

    Misschien:
    Marijke - Vanuit Alkmaar (toch?)
    Sterre - Vanuit Amersfoort

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:40 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Jeeeeeej.


    Vampire + Servant = Servamp

    Yush, I'm in! *^* Dirkje is de naam, maar dat weet je nu toch wel hoop ik. :')
    Oh, ik kom vanuit de richting Zaltbommel/Den Bosch. Ik neem in principe de sprinter die vanuit Breda komt, maar kan ook via Den Bosch reizen als mensen samen willen reizen en daar vandaan komen. c:
    Belangrijk puntje, tho: de mangakissa is niet open op dinsdag, dus dat gaat hem helaas, alweer, niet worden. :c Ik zal later nog even wat research doen naar dingen die we kunnen doen. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    Yush, I'm in! *^* Dirkje is de naam, maar dat weet je nu toch wel hoop ik. :')
    Oh, ik kom vanuit de richting Zaltbommel/Den Bosch. Ik neem in principe de sprinter die vanuit Breda komt, maar kan ook via Den Bosch reizen als mensen samen willen reizen en daar vandaan komen. c:
    Belangrijk puntje, tho: de mangakissa is niet open op dinsdag, dus dat gaat hem helaas, alweer, niet worden. :c Ik zal later nog even wat research doen naar dingen die we kunnen doen. :3

    Och we vermaken ons wel zonder de mangakissa. Ik dacht ik pleur het alleen even bij de ideeën zodat niemand merkt dat ik totaal clueless ben haha
    Maar ik zal je opschrijven, fijn dat je je naam erbij zegt, was ik net vergeten (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Och we vermaken ons wel zonder de mangakissa. Ik dacht ik pleur het alleen even bij de ideeën zodat niemand merkt dat ik totaal clueless ben haha
    Maar ik zal je opschrijven, fijn dat je je naam erbij zegt, was ik net vergeten (':


    Ghehehe, ok. :3 'T is wel jammer tho, de mangakissa is echt nice. c:
    Yeah, dat dacht ik dus al... Wat was jouw naam ook alweer? ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Blergh, kan weer niet -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bowlen: in centrum echt heel vlakbij is dat, €22,50 per uur, per baan. Zes man per baan dus €3,75 per persoon, als we met zes of twaalf etc., zijn.
    Sushi: lunch kan bij Sumo, sushi lunch kan tussen 12:00 en 16:00 voor €14,50 per persoon, gewone lunch (met extra dingen naast alleen sushi) kan tussen 12:00 en 17:00 voor €18,50 per persoon.
    Lasergame: zit ook redelijk in het centrum, volgens maps 20 minuutjes lopen vanaf centraal, en sumo zit precies op het midden van de weg erheen. :'D Oh shit, laat maar, dat is ook op dinsdag gesloten. ><


    Tot zover mijn research van vandaag. Ik zal binnenkort kijken of ik nog wat andere dingen krijg gevonden. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    Blergh, kan weer niet -.-


    Nooooh Syll! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Super leuk! Zet mij maar bij zeker, want ik heb helemaal niks op die dag en ik heb al gevraagd of het mag van mijn ouders c:

    Ik heet Tesla (17) en ik neem de trein op Amsterdam centraal station.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Awww, tijdens de kerstvakantie zit ik in Groningen..nou ja, misschien volgende keer :3
    EDIT: sowieso had ik dan geen gratis reizen gehad. Extra jammer.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 22:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Erza schreef:
    Super leuk! Zet mij maar bij zeker, want ik heb helemaal niks op die dag en ik heb al gevraagd of het mag van mijn ouders c:

    Ik heet Tesla (17) en ik neem de trein op Amsterdam centraal station.

    Super! Je staat erbij ^^

    En jammer Syll en Daniela ):


    I solemnly swear that I am up to no good.


    Juy,
    Ik kom vanuit Haarlem.
    Ellen is de naam en ik kom ben 19 jaartjes.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 7:06 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Seto schreef:


    Juy,
    Ik kom vanuit Haarlem.
    Ellen is de naam en ik kom ben 19 jaartjes.


    Ingaaaaaa! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik kan misschien
    naam: sterre
    vanuit: Amersfoort

    Ik heb ook nog even gezocht naar wat dingetjes:

    Schaatsen: Dat is op de Neude. Er is een ijsbaan, poffertjeskraam en wintercafé. Open van 10:00 tot 23:00. Dagkaart: €3,50 en schaatshuur: €2,50.
    Link

    China Light: Dat is in de botanische tuinen. Open van 18:00 tot 21:30. Volwassenen: € 10,-. 4 t/m 17: €8,-. Studenten (op vertoon van studentenkaart): €8,-.
    Link

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 14:38 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Erza schreef:
    Ik heb ook nog even gezocht naar wat dingetjes:

    Schaatsen: Dat is op de Neude. Er is een ijsbaan, poffertjeskraam en wintercafé. Open van 10:00 tot 23:00. Dagkaart: €3,50 en schaatshuur: €2,50.
    Link

    China Light: Dat is in de botanische tuinen. Open van 18:00 tot 21:30. Volwassenen: € 10,-. 4 t/m 17: €8,-. Studenten (op vertoon van studentenkaart): €8,-.
    Link


    China Light lijkt me echt zeer awesome! Alleen, het is inderdaad pas vanaf 18:00 dus we moeten even kijken of dat wel zou kunnen. >< Is overigens wel op de Uithof, dus dan moeten we met de bus.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 14:47 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)