• Er staat in de huisregels dat je meerdere accounts mag hebben, maar met mate. Wat wordt bedoeld met mate?
    Stel je hebt een account en maakt dan twee nieuwe accounts aan binnen een tijdsspanne van 1 of 2 maanden, is dit nog met mate? Of gaat het echt om heel veel accounts?
    Ik vroeg het me al een tijdje af, omdat er niks specifieks genoemd wordt.


    Your make-up is terrible

    ja, ik wil ook duidelijkheid


    Whoop whoop!

    Ik denk dat het gewoon niet de bedoeling is dat je zoals Jill 23 accounts maakt. Ik denk dat tot 5 een acceptabel aantal is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is niet de bedoeling dat je 20, 30 accounts gaat aanmaken zoals een paar mensen hebben gedaan. Met mate is inderdaad sowieso onder de 10, de één heeft genoeg aan 3 en een ander gebruikt er 7 omdat ze samen schrijven met anderen. Maar ik zal even met de rest overleggen of we een concreet nummer op kunnen schrijven.

    Camaro schreef:
    Het is niet de bedoeling dat je 20, 30 accounts gaat aanmaken zoals een paar mensen hebben gedaan. Met mate is inderdaad sowieso onder de 10, de één heeft genoeg aan 3 en een ander gebruikt er 7 omdat ze samen schrijven met anderen. Maar ik zal even met de rest overleggen of we een concreet nummer op kunnen schrijven.


    Maar tegenwoordig heb je co-auteur, dus hoef je eigenlijk geen gezamenlijk account meer aan te maken zoals vroeger. Al snap ik wel dat sommige mensen graag een account willen delen, of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar tegenwoordig heb je co-auteur, dus hoef je eigenlijk geen gezamenlijk account meer aan te maken zoals vroeger. Al snap ik wel dat sommige mensen graag een account willen delen, of iets dergelijks.


    Dat klopt, ik persoonlijk snap het nut sowieso niet van meerdere accounts maar sommige willen het voor privacy.

    Dit vroeg ik me dus ook al een tijdje af, het staat er een beetje vaag namelijk.
    Goed dat je er een topic over hebt gemaakt, Nikki!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er is hier nog steeds niet echt duidelijk antwoord op gegeven :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze moeten uiteraard wel met ze alle erover beslissen he, en dat is soms best lastig.
    We moeten geduld hebben.
    Ik heb dat wel, geduld, en het is een zeer goede vraag.
    Ik dacht dat je der maar drie ofs mocht hebben.. XD


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik wil het ook wel weten eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Dornan schreef:
    Er is hier nog steeds niet echt duidelijk antwoord op gegeven :')

    Het is dat jij hier had gepost, want anders had ik het gedaan.

    @ Sonyara: Het is niet dat we geen geduld hebben, maar het is soms goed om er opnieuw in te posten. Anders kan het wellicht een vergeten topic worden, terwijl het toch wel belangrijk is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben vergeten hierop terug te komen. We hebben wel overleg gehad, en ik heb gevraagd of er een aantal vastgesteld moest worden, maar dat leek niet nodig. Zolang een user zich gewoon netjes gedraagt en geen onrust gaat stoken, is hij/zij vrij om zoveel accounts te maken als hij/zij wil.
    Daarom staat er geen aantal bij. De een zal genoeg hebben aan één acount (zoals ik zelf) een ander heeft er 3, of 10. Zolang er geen verkeerde dingen mee worden gedaan, is dat toegestaan en mogelijk.

    Dan is die regel er dus eigenlijk voor niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    Dan is die regel er dus eigenlijk voor niks.


    Jawel, want als het eens voorkomt dat iemand onrust gaat stoken door expres vele accounts aan te maken en daarmee bijvoorbeeld gaat rellen, hebben wij een regel waarop we terug kunnen vallen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dornan schreef:
    Dan is die regel er dus eigenlijk voor niks.

    Dat is ook niet waar.
    Het hangt gewoon af van de situatie. Vb: als er immens veel accounts worden aangemaakt om bijvoorbeeld op een poll voor een van de xOTM te stemmen, gaan wij je daarover aanspreken. Enerzijds over dat je maar 1x mag stemmen vanwege de xOTM-regels en dat het niet de bedoeling is om -tig accounts aan te maken voor zulke doeleinden.
    De regel gaat vaak hand in hand met een andere regel. Bijvoorbeeld: -tig accounts aanmaken om in mensen hun gb/pb voor een verhaal reclame te maken. Enerzijds mag je niet in gb's/pb's reclame maken en anderzijds is het niet de bedoelig om -tig accounts te maken voor zulke doeleinden.

    Dus die regel is heel afhankelijk van de situatie, maar gaat meestal hand in hand met andere regels en is daarom wat universeler, en dus ook mogelijk wat vager. Zie het als een soort van back-up. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is wel raar dat het klaarblijkelijk niet uitmaakt hoeveel profielen een persoon aanmaakt, als degene zich maar correct gedraagt. Dus bij wijze van spreken kan ik morgen een stuk of 1O accounts aanmaken en overal op gaan reageren - mits het maar netjes naar iedereen toe is.
    Dan begrijp ik ook niet waarom deze regel er is: "Meerdere accounts aanmaken mag, mits dit met mate gebeurt." Want blijkbaar maakt het niet uit hoeveel het er zijn, dus kan dat "met mate" ook verdwijnen.
    Correct me if I'm wrong, though.

    Edit: Maar door de onduidelijke regel vragen users zich wel af van hoe en wat. Kan het niet op een andere manier verwoord worden dan?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 0:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.