• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

Onze Tinychat.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22

Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

[ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 10:49 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2014 - 23:15 ]

wat was dit ookalweer

GrumpyCat schreef:
    (...)

Nee, haha.
    Het lijken wel meloenen wtf en volgens mij zijn ze niet echt

Ze heeft wel een mooi hoofd, mooi gezicht en mooie haren. :3

Jup, they are very real. Anders kun je dat goed zien aan hoe ze bouncen. En bovendien komen die van mij ook akelig dichtbij.
    I just think she's hot. Geen idee waarom eigenlijk.

I'm your little ray of pitch black.

Kayfabe schreef:
    (...)

Jup, they are very real. Anders kun je dat goed zien aan hoe ze bouncen. En bovendien komen die van mij ook akelig dichtbij.
    I just think she's hot. Geen idee waarom eigenlijk.

Kom ik daar aan met m'n maatje A :C

Ben er altijd mee gepest en er nog steeds best wel ongelukkig mee.

26 - 02 - '16

GrumpyCat schreef:
    (...)

Awe maar daar is niets mis mee hoor. Ik zou willen dat ik dat had, hoe cliché dat ook echt klinkt. Ik heb haast altijd rugpijn, kan niet op mijn buik liggen... ugh.

GrumpyCat schreef:
    (...)

Zullen we anders ruilen?

Nahw. Dat is echt zielig :c

wat was dit ookalweer

Kayfabe schreef:
    (...)

Awe maar daar is niets mis mee hoor. Ik zou willen dat ik dat had, hoe cliché dat ook echt klinkt. Ik heb haast altijd rugpijn, kan niet op mijn buik liggen... ugh.

Mensen hebben gezegd dat ik geen echte vrouw/meisje was, omdat ik nauwelijks borsten heb. Ik zou toch liever een cup B willen, A is ook gewoon niks. :c

26 - 02 - '16

GrumpyCat schreef:
    (...)

Mensen hebben gezegd dat ik geen echte vrouw/meisje was, omdat ik nauwelijks borsten heb. Ik zou toch liever een cup B willen, A is ook gewoon niks. :c

Ah dat gaat gewoon nergens over joh. Wat een sukkels. Vroeger had ik echt niets toen iedereen het al begon te krijgen en werd ik altijd 'erwtje' genoemd. Dus ik snap je daarmee wel. Ik heb alleen het geluk dat ik het nu in hun gezichten zou kunnen smeren. Maar meh... lullig joh. ö

GrumpyCat schreef:
    (...)

Wanna trade?

O mia lost elan. Tu isag elythe.

GrumpyCat schreef:
    (...)

Dat is echt vreselijk lullig van ze, alsof dat iets uitmaakt. :'D

wat was dit ookalweer

Ik zou wel willen ruilen, ben hier gewoon niet blij mee en m'n ex heeft me ook echt een flinke trap nagegeven toen het uitging. Hij had altijd gezegd dat hij ze mooi vond en ineens, toen het uitging, zei hij dat hij het nooit gemeend had. Dat heeft me ook gewoon verrekte onzeker gemaakt.

26 - 02 - '16

GrumpyCat schreef:
    Ik zou wel willen ruilen, ben hier gewoon niet blij mee en m'n ex heeft me ook echt een flinke trap nagegeven toen het uitging. Hij had altijd gezegd dat hij ze mooi vond en ineens, toen het uitging, zei hij dat hij het nooit gemeend had. Dat heeft me ook gewoon verrekte onzeker gemaakt.

Ik ben nu onderweg om je mijn C, misschien op het moment alweer D, boobs te geven. :'D
    Jezus dat is ook heel erg laag van hem, ik snap dat -dat niet leuk is.

wat was dit ookalweer

TomRiddle schreef:
    (...)

Ik ben nu onderweg om je mijn C, misschien op het moment alweer D, boobs te geven. :'D
    Jezus dat is ook heel erg laag van hem, ik snap dat -dat niet leuk is.

Ik kan er wel eeuwig zielig over doen ook, maar dat zal me ook niet verder helpen. Het zal probably iets zijn wat ik gewoon moet accepteren, of laten wijzigen door middel van een operatie. Ik heb dat laatste al redelijk vaak overwogen tho

26 - 02 - '16

GrumpyCat schreef:

Awe Erieka toch. *hug* Van exen moet je je helemaal niets aantrekken, geloof me, I know it. Wees alsjeblieft niet te onzeker, want dat is helemaal niet nodig voor zoiets. Ik snap je wel, maar het is totaal niet nodig. Echt niet. Ieder lichaam is anders, en er komt wel iemand die dat wél respecteert - niet iemand die achteraf ineens heel wat anders erover te zeggen heeft.

Kayfabe schreef:
    (...)

Awe Erieka toch. *hug* Van exen moet je je helemaal niets aantrekken, geloof me, I know it. Wees alsjeblieft niet te onzeker, want dat is helemaal niet nodig voor zoiets. Ik snap je wel, maar het is totaal niet nodig. Echt niet. Ieder lichaam is anders, en er komt wel iemand die dat wél respecteert - niet iemand die achteraf ineens heel wat anders erover te zeggen heeft.

Mijn huidige vriend vindt ze wel mooi en die zegt ook dat het zo z'n voordelen heeft om minder grote te hebben. Maar ja, als ik echt een verandering wil zal ik dat op operatieve wijze moeten aanpakken.

Correctie, ik was ergens een -t vergeten.

[ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 18:27 ]

26 - 02 - '16

Kom ik aan met D...

Maar wat rot van je ex, Erieka, jeez.

[ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 18:27 ]

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    Kom ik aan met D...

Maar wat rot van je ex, Erieka, jeez.

Yep, dat bewijst maar weer dat mensen niet aan een boom hoeven te hangen om eikels te zijn :/

26 - 02 - '16