Na meerdere topics met hetzelfde thema waag ik me er ook maar aan: een vriendenoproep!
Ik zit nu al jaren op Quizlet, maar nadat al mijn vrienden langzamerhand afdropen naar Wattpad heb ik mijn nieuwe account aangemaakt, waar ik nu al 10 maanden gelukkig op ben. Zo hier en daar heb ik ontzettend toffe mensen ontmoet, maar mijn Q-vriendengroepje is maar leeg. Daarom leek het me tof om wat meer van jullie toffe mensen te leren kennen om mijn vriendengroep uit te breiden!
Mijn naam is Dore, ik ben vanaf 8 november 16 jaar en zit in 5VWO. Ik woon in een uithoek van Overijssel en houd heel veel van een heleboel bands/artiesten waaronder The 1975, The Neighbourhood, Blitz Kids, All Time Low, Arctic Monkeys, Brand New, The Front Bottoms, Imagine Dragons, Paramore, Lewis Watson, Ed Sheeran, Beyoncé, Marmozets, Being As An Ocean, Front Porch Step, Tom Odell, Bastille, Jett Rebel, Nirvana, The Beatles, Green Day, Architects, Slaves, Oceans Ate Alaska, Upon A Burning Body, MGMT, Youth In Revolt, Set it Off, Neck Deep, Panic! At The Disco, Pierce the Veil, State Champs, Knuckle Puck, We Came As Romans, Volumes, Catfish and the Bottlemen, Palisades en Punk Goes Pop/Christmas/Classic Rock/whatever.
Daarnaast binge-watch ik veel series zoals Castle, Bones, Rizzoli & Isles, Supernatural, Teen Wolf, Faking It, Awkward, Orphan Black en Reign.
10 Things I Hate About You is mijn allerfavorietste film aller-aller-allertijden.
Ik lees graag, al heb ik daar de laatste tijd weinig tijd voor, reis het liefst het hele land door en ga heel graag naar concerten.
Op Q schrijf ik 5 Seconds of Summer fanfic's, maar ik vind de band zelf leuker dan hun muziek. One Direction is mijn guilty pleasure.
(Het maakt trouwens helemaal niet uit of je ook maar één ding dat ik hierboven genoemd heb leuk vindt.)
Het lijkt me superleuk om meer mensen te leren kennen en ik sta bijna overal voor open; whatsappen, facebook, twitter, tumblr, brieven schrijven of wat dan ook.
Om niet alleen iets over mij te weten maar ook andersom zou het tof zijn als je dit lijstje in zou vullen als je ook maar een beetje geïnteresseerd ben in een (Q-)vriendschap.
Naam:
Leeftijd (en verjaardag?):
Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt:
En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever:
[ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:47 ]
I had a few, got drunk on you and now I'm wasted