Nou ja, laat ik ook eens meedoen ![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
Allereerst, Maaike/Heisuke.
We kennen elkaar al zo ongeveer 6 jaar, sinds je je hebt aangemeld op Q en een vriendin jou zei dat ik leuke verhalen schreef. Elke gemeet hebben we dan op de verjaardag van die vriendin en sindsdien zijn we echt zo ongeveer onafscheidelijk geworden. Een avond niet met jou gepraat is best leeg. Je bent mijn rots in de branding, mijn weirdo en eigenlijk gewoon mijn alles, in niet romantische betekenis. Zonder jou zou ik instorten, en allang ingestort zijn.
Ik hoop dat 2015 beter voor jou wordt dan het afgelopen jaar. Ik ben zo ontzettend trots op jou wat jij ondanks alle tegenslagen dit jaar bereikt hebt. Zolang je maar weet dat ik er altijd voor jou zal zijn <3
Nou ja, dan gaan we verder met Esmée/xHappyHoran.
Jou ken ik ondertussen al zo'n 2 jaar? Volgens mij zelfs bijna 3. Ik ben de hogere macht nog steeds dankbaar dat jij toen aan mijn schrijfwedstrijd meedeed, want daarmee heb ik er weer een geweldig iemand in mijn vriendengroepje bij gewonnen. Ondanks dat we in de afgelopen tijd niet zoveel gepraat hebben, weet ik gewoon dat ik altijd bij jou terecht kan en ook altijd leuke gesprekken met jou kan hebben. Oh, wat hebben we toch lekker over 1D geroddeld ><. Je bent en blijft mijn lieve, kleine, schattig Essie <3. Ik ben er diep van overtuigd dat jij je examen aankomend jaar enorm goed gaat halen en wij dan weer kunnen afspreken ![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
En de nieuwste aanwinst in mijn vriendencollectie. Aurora/Vergilius.
Raar kind dat je bent
maar wel een leuk raar kind. Ik praat bijna net zo frequent met jou als met maaike, en dat wil wat zeggen
grappige, serieuze en normale gesprekken kan ik echt wel met jou hebben. Oh, en stickeruitwisselingen op fb, die echt hilarisch zijn. En het leeftijdsverschil vergeten we gewoon voor het gemak. Vriendschap let niet op leeftijd :'D. Hopen dat het komende jaar een geweldig jaar wordt, maar eventueel een meeting ![^_^ ^_^](/images/smilies/anime.gif)
Laten we Nina/Mylintis ook niet vergeten. Ook een aanwinst door een schrijfwedstrijd.
Ondanks dat er nog wel eens tijd tussen de berichten zit, vind ik het gesprek [de gesprekken?] wel erg leuk. Zowel serieus als vermakelijk, gewoon kletsen. Ik vind het geweldig. Het herinnert mij er weer aan hoe leuk de omgang met mensen kan zijn. Dankje
Ik wens je al het goede toe ![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
Last, but absolutely not least, Justine/Valkyries. Ook al staat ze op inactief ik stuur der gewoon de link van dit topic.
Van de gesprekken met jou heb ik eigenlijk nog het meest genoten. Jij hebt zo een geweldige, frisse en fijne kijk op de wereld, zowel de gezellige als serieuze gesprekken deden enorm goed. Elke keer als ik weer een pb had, werd ik vanzelf blij. De foto's van thomas waren/zijn ook een geweldige opvrolijker. Het is zo een leuk, vrolijk kereltje
jij was/bent mijn andere steun en toeverlaat. Ik ben zo blij jou dat ik jou heb leren kennen. Ik verheug me al op de foto's van de kleine meid. Dat ze gezond en wel ter wereld mag komen <3
Daarnaast natuurlijk nog alle andere users van Q, en vooral Rutger. Ik zit hier al ongeveer 6,5 jaar en Q is echt een onderdeel van mijn leven geworden wat ik echt niet kwijt wil. Zoals alles kent Q de leuke, maar ook minder leuke tijden, maar toch zijn we over het algemeen een fijne, hechte community. Dat Q nog lang mag bestaan.
Ik hoop oprecht voor iedereen dat 2015 een geweldig jaar wordt. Alles kent ups en downs. Hopelijk dat iedereen van meer ups dan downs van genieten, want iedereen leeft met iedereen mee, en hoewel ik niet overal op reageer, leef ook ik met enorm veel mensen hier mee.
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.