Aldea: Je bent gewoon een geweldige vriendin! Je bent een zus die ik nooit had, hehe. Onze gesprekken gaan altijd over van alles en nog wat, toch is het altijd even leuk. We begrijpen elkaar altijd en je bent ook een geweldige steun. Veel lachen doen we ook, gelukkig maar. Ik wens je al het goede toe in het nieuwe jaar!
Gibbs: Stickers spammen in de chat op Facebook, daar zijn we zo goed in! Haha. Je weet me altijd op te vrolijken en het is ook ontzettend fijn dat je er altijd voor me wil zijn. Je bent en blijft een lieve panda. Heel veel geluk in 2015!
Blade: Het is jammer genoeg al een tijdje geleden dat we nog een degelijk gesprek hadden, maar je mag weten dat ik je een fantastische meid vindt. Ik hoop dat 2015 een jaar vol vreugde voor je mag zijn!
Kiliel: Ondanks we niet veel fandoms delen, kan ik toch altijd met je praten over heel wat dingen. We begrijpen elkaar vaak en ik apprecieer het ook elke keer hoe je iedereen bij alles wil betrekken. Een fijn nieuw jaar!
Rekkles: Xanthie, wat moet ik toch zonder jou? Haha. Eindeloos praten over fandoms, die we van elkaar niet altijd leuk vinden en spammen met gifs. Er valt altijd iets te beleven. Ik wens je veel succes in het nieuwe jaar!
Debbaut: Tja, wat kan ik zeggen? Je bent zowat de enige jongen hier waarmee ik echt goed overeen kom. Ik waardeer het hoe je elke keer aardig bent tegen iedereen en altijd een luisterend oor wil aanbieden. Veel plezier in het nieuwe jaar!
TomRiddle: Tartaar, haha. Ook al ben je vaak perv, dat wil niet zeggen dat ik je een geweldig persoon vindt. Ik kan altijd zoveel met je lachen, niks met jou is serieus. Ik hoop voor je dat 2015 een leuk jaar wordt!
GrumpyCat: We hebben vaak serieuze gesprekken, maar je bent echt een geweldige meid. Altijd aardig en je bent ook nooit bang om toe te geven dat je fout zit als dat zo is. Je kan goed luisteren en ik vind het best grappig hoeveel je van katten houdt, het is wel schattig. Hopelijk brengt 2015 voor jou heel wat goeds mee!
Simoni: We hebben af en toe wel eens een discussie of kleine ruzie, die toch weer snel overwaait. Dat wil niet zeggen dat je een geweldig persoon bent. Ik kan met je praten over van alles en de gesprekken blijven wel gezellig. Ik wens je een fijn jaar toe!
Sciathan: Ook met jou heb ik al even niet meer gepraat, maar je bent een ontzettend lief meisje. Alle gesprekken met jou waren altijd even leuk. Ik wens je een jaar vol geluk!
Kayfabe: Wat kan ik over jou zeggen? Vervelend kind, altijd onbeleefd, haha nee. Je bent een geweldig persoon! Ik ken je nog niet zo lang, maar je bent serieus al een goede vriendin. Het is zo lief dat je altijd bezorgd om me bent als er iets is en het is ook ontzettend lief dat je er altijd voor me wil zijn. Je bent een schat van een meid! Ik wens je heel veel goede dingen toe in 2015!
Mulleroni: Ik was ontzettend blij met je Sinterklaas suprise, nogmaals bedankt daarvoor! We hadden nooit echt contact, maar via The Nightclub is dat wat veranderd. Ik vind je aardig en je hebt dezelfde soort humor, wat het altijd fijner maakt. Ik wens je een fijn jaar toe!
Miyano: Sammie, ook bij jou is het al even geleden dat we nog veel contact hadden, maar dat maakt me niet uit. Ik zal je altijd een fijn persoon vinden. Ik zal onze gesprekken nooit vergeten, grappig, serieus en noem maar op. Ik zal je ook altijd blijven bewonderen, want je bent een ontzettend sterk meisje. Heel veel geluk in het nieuwe jaar!
Herzschmerz: Af en toe ben je een tikkeltje gek, al ben ik dat zelf ook wel, dat neemt niet weg dat je een lief meisje bent. Praten met jou kan uitdraaien op zoveel. Er is altijd wel iets te beleven met jou. Het is heel fijn dat je altijd zo enthousiast en vrolijk bent. Ik wens je een goed jaar toe!
HarleyQuin: Gek kind, haha. Alle gesprekken met jou zijn altijd fijn. Bedankt om altijd te luisteren naar mij. ik wens je heel veel geluk toe in het nieuwe jaar.
Ik ben vast nog een hele hoop mensen vergeten, sorry daarvoor ;s
Maar sowieso aan heel Quizlet: Ik wens jullie een heel fijn jaar toe, met heel veel geluk!
[ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 11:55 ]
16 - 09 - '17