Square schreef:
Whut, je hónd heeft zich opgesloten in jouw kamer? Dat is nog eens een knap trucje, haha. Geweldig. :'D
Maar nee, ik heb gelukkig nooit zoiets gehad. Ik had vroeger wel een slot op mijn deur, maar mijn ouders hebben me nooit de sleutel gegeven, wat waarschijnlijk erg verstandig van ze was.
Wel, het was grotendeels zijn schuld
Zie: door de heen en weer achter m lopen, bleef mijn hand aan de slot slaan. Dus draaide ik per ongeluk de slot om zonder dat ik het weet. Anyway, das mijn theorie xp.
Oh, slimme ouders
Verityy schreef:
Oke, dit vind ik eigenlijk best wel grappig :')
Ik heb mezelf een keer in de wc opgesloten, de deurklink was kapot en dat wist ik niet :')
Ooh, slimkop :W
Sheamus schreef:
Hahaha, ohjee, die Poeffie toch.
Ja, ik heb zoiets al voor gehad, slimme ik. Ik had iedereen buitengesloten. Iemand van de familie was op bezoek en we gingen allemaal naar buiten om nog iets te zeggen, wat doe ik? Ik trek de voordeur dicht, die automatisch in slot valt omdat aan de buitenkant geen klink zit om hem open te doen. Alles was dicht, de achterdeur, de deur van de garage en de garage zelf. Al een geluk dat de buurman ons kon helpen met de garage half open te breken zodat we binnen konden. Had ik even geluk, of ze konden de slotenmaker bellen. Iedereen natuurlijk boos op mij, oeps.
HAHAHA. Eigenlijk wel voor te spellen dat iedereen boos op je zou zijn
Arme jij x
Junns schreef:
Ahw, arm ding x)
Ik ben een keertje buitengesloten geweest. De deur was op slot gegaan en mijn zus had de sleutel erin laten zitten, waarna zij en mijn moeder door de voordeur weg gingen. Waardoor ik de deur van buitenaf niet open kon doen en ik had alleen de achterdeur sleutel. Niemand was natuurlijk thuis.
Maar ik zag dat mijn slaapkamerraam open stond. Ik een ladder en een buurvrouw gehaald en ben ik a la Mision Impossible naar binnen geklauterd (de ladder was net niet lang genoeg om makkelijk mijn raam door te kunnen stappen)
.
In je eigen huis inbreken? Spannend joh (joehoe)
Haerolin schreef:
Nog nooit gehad nee...Al heb ik ooit wel eens één van mijn vorige katten opgesloten in mijn kamer als kleutertje met als resultaat dat mijn kat op verschillende plaatsen had gekakt/gepoept. Ik kan je vertellen dat het echt vreselijk hard stonk, hij had zelfs in mijn bed gedaan.
Maar ik was een kleutertje, dus ik besefte niet echt waarom het iets slecht zou zijn. Ik weet nu één ding zeker, dat ga ik dus ook nooit meer proberen haha
.
Oh my, in je bed? That suuucks. 0.o Kan me best voorstellen dat t vreselijk stonk xp.
-