• Nou vast wel ;] Er was een heel gedoe een x om hem omdat iemand heb fake noemde, toen hebben een paar meiden terug gekregen. Onder andere ik,want ik vind iemand fake noemen zielig.
    Maar toch nu heb ik het bewijs dat hij een faker is
    http://vampirefreaks.com/Arkie

    Ik mijn vorige topic zei ik dat ik het zielig vind om mensen fake te noemen TENZIJ je bewijs had, en dat heb ik nu. Dus ik wil nu geen boze reactie's [a]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    omg... Ik dagt zo dat hy gwn ..echt was ?!

    En ik geloofde hem ng ...Djeezes.. x


    A. ikmisje.

    (...)
    Nee, op verzoek van die dude (de echte) hebben we niets gezegt. Er zijn wel meer (gedelete) Fakers waar jullie niets vanaf weten ><


    Naja seg xP
    ik denk datk ook mr is mod moet worde n_n dan krijgk nog meer te weten [/nieuwsgierigkind]


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Nee, op verzoek van die dude (de echte) hebben we niets gezegt. Er zijn wel meer (gedelete) Fakers waar jullie niets vanaf weten ><

    Naja, hij was de enige die ik kende dus het scheelt me eigenluk niet veel van die andere äber een opgedrongen ideaalbeeld is nooit goed want dan gaan peeps anderen faken omdat dei wel aan dat ideaalbeeld voldoen

    (...)
    Echt wat voel jij je nou machtig.x'D

    Ja, echt wel :Y)
    Maar even serieus. Dat doen we om dit soort rellen dus te voorkomen. We zijn al wel bezig met een lijst van alle gedelete Fakers die Quizlet heeft gekent, voor zover wij ze weten, dan.


    Bored.

    (...)
    Ja, echt wel :Y)
    Maar even serieus. Dat doen we om dit soort rellen dus te voorkomen. We zijn al wel bezig met een lijst van alle gedelete Fakers die Quizlet heeft gekent, voor zover wij ze weten, dan.

    You can't now everything

    Ik vind wel sneu hoa. Doen alsof je iemand bent die je niet bent. En dat er nog zoveel mensen waren die voor hem opkwamen ! Ik dacht ook dat hij echt was ¬¬ Maar zo zie je maar weer hoe goed jongens hier te vertrouwen zijn


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja, echt wel :Y)
    Maar even serieus. Dat doen we om dit soort rellen dus te voorkomen. We zijn al wel bezig met een lijst van alle gedelete Fakers die Quizlet heeft gekent, voor zover wij ze weten, dan.

    maak misbruik van je functie,
    Ahum, alsof mij dat wat uitmaakt, wie er allemaal gedelete is, zolang ik er niet tussen sta,.

    Ivy,-Niet fake, maar wel ongelofelijk raarkind.x'D

    Of nee vrij apart geval


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ^^ IK WEET 2 VN DIE LUI
    wnt ik heb die opgespoord *trekt wijze kop* xP volgensm ij xP


    We can only learn to love by loving.

    ^^ IK WEET 2 VN DIE LUI
    wnt ik heb die opgespoord *trekt wijze kop* xP volgensm ij xP

    Voel je machtig,.!!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    maak misbruik van je functie,
    Ahum, alsof mij dat wat uitmaakt, wie er allemaal gedelete is, zolang ik er niet tussen sta,.

    Ivy,-Niet fake, maar wel ongelofelijk raarkind.x'D

    Of nee vrij apart geval


    ivy da heet excentriek fso

    en JA MAN IK BEN MACHTIIG *voelt sich heerser over wereld*


    We can only learn to love by loving.

    Excentriek moet ik dat woord kennen!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Erg :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Inderdaad, er zijn nu geloof ik 9 echte boys op quizlet, waarvan 3? scene/emo/of iets zijn.

    hebben we kunnen checken, deze was indeed ongelovelijk fake.