• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    Pretty is just a pretty word.

    MT ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Scandal schreef:
    (...)
    Wie weet wel. In België wordt Sinterklaas op 6 december gevierd. :Y)


    En Nederland niet dan?
    Stiekem mt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    En Nederland niet dan?
    Stiekem mt.


    Neen, in Nederland op 5 december. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toch wel fijn om dit in mijn topics te hebben (:

    Als we nu eens met z'n allen een brief schrijven aan Sinterklaas of hij alsjeblieft morgen toch de uitslag zou willen geven? (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:
    Als we nu eens met z'n allen een brief schrijven aan Sinterklaas of hij alsjeblieft morgen toch de uitslag zou willen geven? (:


    Nooh, allemaal crewleden stoppen tijd in het nakijken en opeens besluit Sinterklaas wie er columnist wordt. Dat is niet eerlijk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb zo een beetje alle hoop opgegeven :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Ik heb zo een beetje alle hoop opgegeven :'D


    Welke hoop?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Om er toch bij te zijn ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Ik heb zo een beetje alle hoop opgegeven :'D


    Same here. Ach ja, misschien komen er over heel wat jaar nog eens verkiezingen en kan ik dan wél goed nadenken voor ik iets vol enthousiasme instuur zonder het over te lezen :')

    MT. Anders vergeet ik dit gegarandeerd.


    For those I love, I will sacrifice

    Griffiths schreef:
    (...)

    Same here. Ach ja, misschien komen er over heel wat jaar nog eens verkiezingen en kan ik dan wél goed nadenken voor ik iets vol enthousiasme instuur zonder het over te lezen :')
    Iedereen maakt toch nog altijd evenveel kans?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...) Iedereen maakt toch nog altijd evenveel kans?


    Dat kan, maar ik heb geen eventuele spelfoutjes en zo er uit gehaald en dat kan natuurlijk wel tegen mij werken (;

    Griffiths schreef:
    (...)

    Dat kan, maar ik heb geen eventuele spelfoutjes en zo er uit gehaald en dat kan natuurlijk wel tegen mij werken (;
    foutjes maken is menselijk. Ik ben mss iets te persoonlijk geweest, maar weet je we zijn nog jong en op sommige vakken onervaren dus we kunnen uit alles nog ontzettend veel leren. Geef de moed niet op. Ik zit ee vast ook niet bij en ik ken de concurrentie eigenlijk ook totaal noet zo goed, want ik lees niet echt nog verhalen of dergelijk op Q, maar ik ben blij dat ik heb meegedaan en ik zie wel wat het resultaat is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)foutjes maken is menselijk. Ik ben mss iets te persoonlijk geweest, maar weet je we zijn nog jong en op sommige vakken onervaren dus we kunnen uit alles nog ontzettend veel leren. Geef de moed niet op. Ik zit ee vast ook niet bij en ik ken de concurrentie eigenlijk ook totaal noet zo goed, want ik lees niet echt nog verhalen of dergelijk op Q, maar ik ben blij dat ik heb meegedaan en ik zie wel wat het resultaat is.


    Dat is natuurlijk helemaal waar. Ik heb de moed ook echt nog niet helemaal opgegeven, hoor, maar ik reken er in ieder geval niet enorm op - ook om mezelf de teleurstelling te bewaren.
    Ik heb er ook totaal geen spijt van dat ik mee doe. Er is een kansje dat ik er tussen zit en dat zou natuurlijk geweldig zijn. Als ik er niet tussen zit, weet ik ook weer dat de column die ik ingezonden heb niet precies is wat er wordt gezocht en doe ik volgende keer gewoon weer mee ^.^