• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    Pretty is just a pretty word.

    MT.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah, je was me net voor (:


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ah, je was me net voor (:

    Gelukkig dat we het topic dan niet tegelijk hadden gepost. Ik checkte eerst nog even of er al eentje was aangemaakt. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Wow. Ik schrok half, dacht dat het - het topic was waarin de winnaars bekend gemaakt zouden worden.. Toch niet.. Jammer :c
    Jullie houden de spanning er wel lekker in zeg!


    26 - 02 - '16

    Ik hoop echt dat we niet weer vijf pagina's "mijn topics" berichten krijgen, eerst. ^^
    @GrumpyCat: Zoals in het vorige topic gezegd is: Wij weten ook niet wanneer de andere klaar zijn, dus tja. Maar ik snap wel dat jullie zenuwachtig zijn, want dat was ik ook super hard bij de vorige bèta-verkiezingen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zat te wachten op dit topic -wat wel duidelijk was met mijn reactie binnen een minuut(cat)- en als er iemand enthousiast is hier, dan ben ik het wel.='D Go nakijk mensjes go, ik kan niet meer wachten haha.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Rhosgobel schreef:
    Ik hoop echt dat we niet weer vijf pagina's "mijn topics" berichten krijgen, eerst. ^^
    @GrumpyCat: Zoals in het vorige topic gezegd is: Wij weten ook niet wanneer de andere klaar zijn, dus tja. Maar ik snap wel dat jullie zenuwachtig zijn, want dat was ik ook super hard bij de vorige bèta-verkiezingen. ^^


    Ja, haha, dat snap ik wel. Toen deed ik ook mee, geloof ik, en ik was ook erg zenuwachtig.


    26 - 02 - '16

    Ik heb geduld tot de uitslag, maar ik ben toch echt wel benieuwd.


    16 - 09 - '17

    Toch maar een mijn topics-bericht omdat ik niets nuttigers weet om te zeggen. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben nieuwsgierig (krul)


    wat was dit ookalweer

    Sorry mensen, maar toch even MT (a')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh zo spannend! (: Had gehoopt op een Sinterklaascadeautje, maar we blijven geduldig wachten. Succes nog!!


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Liesiemo schreef:
    Oh zo spannend! (: Had gehoopt op een Sinterklaascadeautje, maar we blijven geduldig wachten. Succes nog!!

    Sorry, geen sinterklaascadeautje. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Sorry, geen sinterklaascadeautje. :Y)

    Wie weet wel. In België wordt Sinterklaas op 6 december gevierd. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wie weet wel. In België wordt Sinterklaas op 6 december gevierd. :Y)


    Spannend! :Y)


    The sun will rise and we will try again.