• Hello peeps!

    Zoals de meerderheid heb ik ook examens, dit in een grote algemene zaal. Dus van het derde jaar tot en met het zesde.
    Je plaats is dus nooit naast iemand van je eigen jaar/richting. Aangezien we met heel erg veel in een kleine ruimte worden gepropt, zit je dus op amper een half metertje van mekaar, mijn buurjongen meldde me net dat ik luidop denk en dat het stoorde. - Ja, verklaar me maar gek -
    Ik doe het eigenlijk onbewust, heeft iemand tips hoe ik het kan 'afleren'?

    - Oops, had al per ongeluk gepost, was tekst nog aan het typen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ?


    26 - 02 - '16

    Wat is nu je vraag?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Je merkt zelf niet dat je hardop denkt? Misschien dan toch maar plakband over je mond? (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Je merkt zelf niet dat je hardop denkt? Misschien dan toch maar plakband over je mond? (':


    En nu serieus, alsjeblieft.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ehm probeer je lippen op elkaar te houden zodat je geen geluid maakt..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    ehm probeer je lippen op elkaar te houden zodat je geen geluid maakt..?


    Ben je nu echt serieus--?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vreemd dat niemand dat heeft opgemerkt tot nu toe, aangezien je zo wel antwoorden aan anderen kan doorspelen. (Onbewust, natuurlijk)
    Ik denk dat je er best gewoon zelf op kan letten en ermee stoppen zodra je het merkt. Veel anders kan je niet doen, vrees ik.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    HappyxDemon schreef:
    Vreemd dat niemand dat heeft opgemerkt tot nu toe, aangezien je zo wel antwoorden aan anderen kan doorspelen. (Onbewust, natuurlijk)
    Ik denk dat je er best gewoon zelf op kan letten en ermee stoppen zodra je het merkt. Veel anders kan je niet doen, vrees ik.


    In de klas was het me ook al eens gemeld. Ik probeer er echt op te letten, maar op een of andere manier lukt het me niet 'te stoppen'.
    Bij de examens vragen doorspelen, lijkt me sterk, aangezien hij een jaar hoger en in een andere richting zit.
    Maar alsnog in de klas kan het gebeuren. Al van de lagere school heb ik het, maar nu begint het meer een probleem te zijn. Dus ik wil en vooral moet er vanaf, heeft iemand anders hier nog last van?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Apart systeem :p. Ben je Belgisch?
    Hoe dan ook, tja, storend is hardop denken zeker. Ik kan me voorstellen dat je af en toe drang voelt om het te doen, maar ben je er dan totaal niet bewust van? Want dan is het nogal lastig te onderdrukken.


    i put the fun in funeral

    Vergilius schreef:
    (...)

    In de klas was het me ook al eens gemeld. Ik probeer er echt op te letten, maar op een of andere manier lukt het me niet 'te stoppen'.
    Bij de examens vragen doorspelen, lijkt me sterk, aangezien hij een jaar hoger en in een andere richting zit.
    Maar alsnog in de klas kan het gebeuren. Al van de lagere school heb ik het, maar nu begint het meer een probleem te zijn. Dus ik wil en vooral moet er vanaf, heeft iemand anders hier nog last van?


    Een trucje wat ik ooit hoorde voor als van nagel bijten af wil komen, maar het zou hierbij ook effectief kunnen zijn. Dat is namelijk een elastiek rond je arm, eraan trekken en terug laten springen zodra je merkt dat het weer gebeurt. Een harde methode, dat wel helaas.


    Physics is awesome

    Ik ken ook een meisje die last heeft van zoiets. Ze maakt veel harde 'hmm'-geluiden wanneer ze nadenkt. Voor zover ik weet heeft zij dat al jaren en is ze er ook bewust van. Ik zou dus haast zeggen dat er niets aan te doen is, maar dat meisje is nou niet bepaald de allerhandigste in het oplossen van haar problemen.
    Zij heeft nu als oplossing om haar examen/tentamen in een andere ruimte te maken, aan een tafel in 't kamertje van de afdelingsleider volgens mij, misschien is dat een oplossing?

    Maar persoonlijk denk ik dus dat je het best kan afleren! (: Alleen weet ik niet hoe je dat doet xd Het bewust worden lijkt mij sowieso een goede eerste stap? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Overkill: Jup, Belgisch. Maar in België heb je ook nog verschillende systemen.

    Ik geloof zeker dat het voor mijn buurjongen storend is, daarom moet ik er vanaf.
    Vandaag heb ik er extra op gelet en ik denk, dat ik nu niets heb gezegd.

    @Ryess: Haha, dan gaat iedereen me zéker gestoord vinden, maar dat is wel handig.

    @Erza: Als hij naast mij het niet meer aanhoudt, dan kan ik wel vragen om een plaats 'alleen' te hebben, maar het is een heel ingewikkelde regeling. Ik weet niet of er nog plaatsen zijn.
    Maar dan nog, dan ben ik er nog niet vanaf, maar dan heeft niemand er last van, dat wel. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 19:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Vergilius

    Precies ja, ik zou 't ook proberen af te leren als ik jou was (: Er is vast wel iemand ergens die je daar bij kan helpen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vandaag ging het denk ik, wel goed. Ik heb er ook elke seconde aan gedacht. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys