• Haaai keudiie's<3
    Oowyeah, Anneliesje had vanmorgen een hele voormiddag geen les want er was een archeoloofg op onze school en wij, ons klasje was vandaag aan de beurt. En ik wou gewoon, omdat ik tecnisch zonder leuke dingen zit, hier een petit verslagje op Q. zetten^^
    Als de bel ging moesten wij naar een ander lokaa gaan dan ons normaal lokaal. Wij moesten ddaar 1 voor 1 binne ezoo maar twas daar donker enzoo. Als we allemaal naar binnenginnen kregen wij zo een met wasco gemaakte 'tekening' op onze kop, dat ws vroeger in de oertijd want daar gingen we rond bezig zijn. Als het licht aanmocht zagen we een omg zo coole gast voor ons staan x] Die was idunoo 32 ofseu, had dreadlocks enws nog mooi ook nog :Y) En Annelies had geluk want ik zat op de 1st rij helemaal dicht tegen Sven, die archeoloog, in het midden. Was ik ff happy ofseu x] Njah hij begon dan te praten, enzoo en na een tijdje begon die over vuur maken. Hebben we dat buite allemaal zelf gedaan, alleen lukte het bij mij en nog andere niet. Komt hij offcaauws mij ook helpen x] Djeez, ik zie mezelf typpen en het lijkt wl alsof ik smoorverliefd ben op diegast terwyl hij gewoon naaice was x] Njaa so wht ^^ Die voormiddag hebben we ook nog speer geworpen maar ikheb zometeen een vraagje. Nou, bij dat speerwerpn zij hij voortdurend dat ik het goed deed [*Blij]. En we hebben op een KONIJN moeten schieten x] Op Fluffi het knuffelkonijn x) Na dt speerwerpen hebbe wij nog soort van messen gemaakt en een vies verhaaltje gehoord. Wie dat wil weten, stuur PB geen zin om het te typen^^ Nou, jammer genoeg kwam ook aan dít mooie liedje een einde en moesten we weg.
    Kortom, It was NAAAICE x]


    Kissjjuu<3

    Naja, ik zeg dat hij op je is. Nee, dat meen ik niet.
    Mss deed je het wel goed.

    Naja, ik zeg dat hij op je is. Nee, dat meen ik niet.
    Mss deed je het wel goed.


    Waha omg x)
    Yeah sure ^^
    Een gast met een kind+vrouw, op een lil' girl van 12 x]
    Klinkt weird nie ^^
    But ik deed hetinderdaat wel goed [/ego]

    (...)

    Waha omg x)
    Yeah sure ^^
    Een gast met een kind+vrouw, op een lil' girl van 12 x]
    Klinkt weird nie ^^
    But ik deed hetinderdaat wel goed [/ego]

    de wonderen zijn de wereld nog niet uit

    (...)
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit

    Neeee!
    Hij was wel mooi, maar dat is zoiets als dat ik Bill mooi vinnnnn >,