• Hallo iedereen!
    Morgen is het dan eindelijk zover! Sinterklaasavond/Pakjesavond. Het moment waar velen van ons op gewacht hebben. Het moment dat je een ander in de zeik kan zetten (op een leuke manier) met je gedicht en/of surprises en je diegene kan geven wat er op zijn/haar verlanglijstje staat. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, wat staat er op jullie verlanglijstje? :3

Mijn verlanglijstje is als volgt:

Een van de boeken onder de spoilerknop

Een chocoladeletter
    Een zak(je) pepernoten

[ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 17:26 ]

26 - 02 - '16

Sheamus schreef:
    (...)

Ik krijg een cadeau dat zowel voor mijn Sinterklaas als Kerstmis is, maar ik vier Kerstmis wel gewoon ipv Sinterklaas. Ik vind het een beetje een rare redenering dat je het onzin vind, maar goed, ieder zijn eigen mening.

Ik vind het gewoon zo raar om één cadeau voor Sinterklaas én kerst te geven. (behalve als het superduur is en je het beide viert, maar vanwege het geld één cadeau krijgt, maar dan is het alsnog geen Sinterkerst). Dus ik snap het gewoon niet, als je geen Sinterklaas viert, vier je het niet en vier je gewoon kerst.

Your make-up is terrible

GrumpyCat schreef:
    (...)
    Bol.com

Ik heb How to Take Over Teh Wurld besteld, bedankt voor je geweldige verlanglijstje want nu heb ik dus eindelijk een cadeautje.

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Frary schreef:
    (...)

Ik heb How to Take Over Teh Wurld besteld, bedankt voor je geweldige verlanglijstje want nu heb ik dus eindelijk een cadeautje.

Yay :3
    Leuk dat ik iemand er mee kon helpen. Laat maar weten wat ze ervan vond, als je het hebt gegeven.

26 - 02 - '16

GrumpyCat schreef:
    (...)

Yay :3
    Leuk dat ik iemand er mee kon helpen. Laat maar weten wat ze ervan vond, als je het hebt gegeven.
    4

Het is voor oud en nieuw pas maar dat zal ik zeker doen!

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Wij vieren het zaterdag pas.
    Eerst was het plan om, net als voorgaande jaren, lootjes te trekken. Per persoon twee lootjes (we zijn met vier), eentje van vier of vijf euro, en de andere het dubbele daarvan (dus acht of tien). Bij een van de twee lootjes moest dan een surprise. Maar mijn broer wilde dat niet, omdat het maken van surprises voor hem te veel stress zou opleveren. Dus toen kwam ik met een nieuw idee: Iedereen doet iets voor iedereen. Nu hebben we elk twintig euro, zodat we dus per persoon gemiddeld 6,66 euro kunnen besteden. En dan mogen we zelf aanvullen hoe we doen. Dus dan kan je zelf kiezen wat je doet. Zo kan je bijvoorbeeld bij elk cadeau een leuk gedicht te doen, terwijl een ander voor iedereen een kleine surprise maakt, en misschien weer een ander heel creatief kan zijn in wat diegene koopt.
    We hebben onze lijstjes aan de deur gehangen. Ik heb er onder andere "oortjes" en "boek: How to draw manga" erop gezet :3

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Ik heb alles al wat ik hebben wil, dus mijn verlanglijstje zou erg leeg zijn als ik het zou maken xD

Ouder worden sucks :C

quidquid excusatio prandium pro

mijn verlanglijstje was hella lang maar ik weet nieteens wat ik erop heb gezet xD alleen ik vier het pas volgende week met vrienden, deze week met familie (yeah)

My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

SolidSnake schreef:
    Ik heb alles al wat ik hebben wil, dus mijn verlanglijstje zou erg leeg zijn als ik het zou maken xD

Ouder worden sucks :C

Really? o.o Ik kan wel honderd dingen bedenken die ik zou willen, ook al ben ik wat ouder.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Really? o.o Ik kan wel honderd dingen bedenken die ik zou willen, ook al ben ik wat ouder.

Yeh, voornamelijk doordat ik niet echt veel tijd heb om dingen te doen. Ik bedoel sure, ik kan wel wat dingen bedenken, maar die zijn niet echt realistisch (een auto, een nieuwe tablet, een nieuwe boog) of niet echt nodig (een betere magnetron, een nieuw fornuis)

En allemaal zijn ze bijzonder saai. Mijn leukste cadeautjestijd was toen ik 6-12 was en dol was op lego :D Daarna heb ik cadeautjes eigenlijk nooit zo heel boeiend gevonden.

quidquid excusatio prandium pro

SolidSnake schreef:
    (...)

Yeh, voornamelijk doordat ik niet echt veel tijd heb om dingen te doen. Ik bedoel sure, ik kan wel wat dingen bedenken, maar die zijn niet echt realistisch (een auto, een nieuwe tablet, een nieuwe boog) of niet echt nodig (een betere magnetron, een nieuw fornuis)

En allemaal zijn ze bijzonder saai. Mijn leukste cadeautjestijd was toen ik 6-12 was en dol was op lego :D Daarna heb ik cadeautjes eigenlijk nooit zo heel boeiend gevonden.

Oh, ik vind het altijd leuk om nieuwe boeken te krijgen, oordopjes, cadeaubonnen voor winkels en eigenlijk wil ik The Walking Dead game season one voor PS3 ook hebben, maar die is ineens overal uitverkocht en superduur geworden (van 30 naar 45 tot zelfs 60 euro, wtf. Het spel is niet eens nieuw). Ik vraag ook cadeaubonnen van een sportwinkel omdat ik goede hardloopschoenen wil kopen en dat is niet echt een realistisch cadeau om zomaar te vragen aangezien die best duur uitvallen. Net als jouw magnetron, haha.

Ik vind de verrassing van cadeaus altijd leuk, als je niet weet wat je krijgt. 8D Uiteindelijk is het resultaat niet helemaal geweldig, behalve vorig jaar toen ik een telefoon kreeg van een gulle gever. Maar de meeste dingen zijn inderdaad niet zo realistisch, hahaha.

[ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:05 ]

Your make-up is terrible

Ik heb wel een echt verlanglijstje gemaakt, ik ben ben benieuwd wat ik morgen krijg. Maar dus:

- onesie
    - 365 dagen onderweg, Floortje Dessing
    - Best of Quest
    - Appelboor (Om een klokhuis uit een appel te halen)
    - Stabilo Pennen

Travel far enough, you'll meet yourself

Met scouting kreeg ik een juih sjaal,ijsmaker in paraplu vorm,boek van loesje en kinderhampane.
    Bij mn thuis heb ik choco letter
    Bij mn oom en tante krijg ik een zaklamp en een 1d kalender.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Mijn verlanglijstje staat bijna helemaal vol met boeken, haha.
    En koptelefoon/oortjes. En pennen, want die ben ik altijd kwijt.

Spoiler alert: you will save yourself

Wat ik heel graag wilde heb ik eigenlijk al gekocht. :'D Maar ik kan wel spullen voor mijn kamer gaan vragen, maar dan niet meteen voor morgen.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Overmorgen Sinterklaas en ik moet d'r nog steeds vertellen wat ik wil, ze begint wanhopig te worden. :'D

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried