SolidSnake schreef:
(...)
Yeh, voornamelijk doordat ik niet echt veel tijd heb om dingen te doen. Ik bedoel sure, ik kan wel wat dingen bedenken, maar die zijn niet echt realistisch (een auto, een nieuwe tablet, een nieuwe boog) of niet echt nodig (een betere magnetron, een nieuw fornuis)
En allemaal zijn ze bijzonder saai. Mijn leukste cadeautjestijd was toen ik 6-12 was en dol was op lego Daarna heb ik cadeautjes eigenlijk nooit zo heel boeiend gevonden.
Oh, ik vind het altijd leuk om nieuwe boeken te krijgen, oordopjes, cadeaubonnen voor winkels en eigenlijk wil ik The Walking Dead game season one voor PS3 ook hebben, maar die is ineens overal uitverkocht en superduur geworden (van 30 naar 45 tot zelfs 60 euro, wtf. Het spel is niet eens nieuw). Ik vraag ook cadeaubonnen van een sportwinkel omdat ik goede hardloopschoenen wil kopen en dat is niet echt een realistisch cadeau om zomaar te vragen aangezien die best duur uitvallen. Net als jouw magnetron, haha.
Ik vind de verrassing van cadeaus altijd leuk, als je niet weet wat je krijgt. 8D Uiteindelijk is het resultaat niet helemaal geweldig, behalve vorig jaar toen ik een telefoon kreeg van een gulle gever. Maar de meeste dingen zijn inderdaad niet zo realistisch, hahaha.
[ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:05 ]
Your make-up is terrible