• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17


    Song of the night sinds 4 december: Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 23:40 ]


    16 - 09 - '17

    Nooo, Syllie D:

    ---
    Hoe is iedereens Sinterklaas/weekend?


    wat was dit ookalweer

    Het gaat wel goed hier denk ik.


    26 - 02 - '16

    Moet mezelf mentaal voorbereiden om mijn studieboeken te pakken (no_chears) , maar voor de rest goed.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 10:51 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh wow hey, I'm back lol.

    Ik heb zojuist een klacht ingediend bij Douglas. :W

    Sup?


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Sup?

    Ik had 19-11-2014 iets besteld en je kan zeg maar bij Douglas.nl aangeven of je gratis testers erbij wilt; ik had dit gedaan voor 2 testers. En deze zaten er niet bij bij de levering. :') Terwijl het wel op het factuur stond dat ze besteld waren.
    Dus nu kwam mijn Nederlands-les nog goed van pas gezien wij een klachtenbrief moeten schrijven dinsdag voor een cijfer. (bloos)

    Haha, handig dat je een in de les een klachtenbrief moest schrijven. ^^

    Hi, everyone. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nu heb ik zeker weten mijn meest favoriete winkel gevonden.
    Mijn kamer is een poster rijker. Het is een poster van 'The Time of the Doctor' van Doctor Who. Er is daarnaast nog plaats voor een Sherlock poster, dus die vraag ik maar voor kerst.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is stil. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaaa idd, ik ben mijn emoties aan het storten op een random persoon online die wou luisteren :'d


    wat was dit ookalweer

    Aah. Lief persoon is dat. (:
    Is dr veel aan de hand dan? :c I'm also here for you if you want. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Aah. Lief persoon is dat. (:
    Is dr veel aan de hand dan? :c I'm also here for you if you want. <3


    Holy shit.
    Ik zit dus op 7cupsoftea.com en die persoon zit schijnbaar ook op Q O_O


    Jaaa inderdaad, mja, wat je veel noemt? Ik wil je niet lastigvallen Pandaa <3


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Holy shit.
    Ik zit dus op 7cupsoftea.com en die persoon zit schijnbaar ook op Q O_O


    Jaaa inderdaad, mja, wat je veel noemt? Ik wil je niet lastigvallen Pandaa <3


    Hé! Je valt mij nooit lastig! Vriendinnen zijn er voor elkaar, boeit niet welk tijdstip! Ö
    Hoewel ik je wel moet waarschuwen dat als ik lig te slapen, ik niet terug antwoord totdat ik wakker ben. Want ik merk nu eenmaal niet veel wanneer ik slaap. En mijn mobiel staat altijd op stil. xd


    Haha genius. Er is hier wel eens een topic geweest over 7cupsoftea en toen hebben best veel mensen van Q zich aangemeld als luisteraar. Zelf heb ik het niet gedaan, want ik luister liever niet naar verhalen van mensen die ik niet ken. Ik wil best helpen, maar alleen mensen die ik ken of waar ik mee bevriend ben. Ik wil niet speciaal iedere dag een uur ofseu achter de pc moeten zitten om mensen te helpen met hun problemen. Dan krijg ik echt het gevoel alsof ik het per se doen moet, en dat wil ik niet. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hé! Je valt mij nooit lastig! Vriendinnen zijn er voor elkaar, boeit niet welk tijdstip! Ö
    Hoewel ik je wel moet waarschuwen dat als ik lig te slapen, ik niet terug antwoord totdat ik wakker ben. Want ik merk nu eenmaal niet veel wanneer ik slaap. En mijn mobiel staat altijd op stil. xd


    Haha genius. Er is hier wel eens een topic geweest over 7cupsoftea en toen hebben best veel mensen van Q zich aangemeld als luisteraar. Zelf heb ik het niet gedaan, want ik luister liever niet naar verhalen van mensen die ik niet ken. Ik wil best helpen, maar alleen mensen die ik ken of waar ik mee bevriend ben. Ik wil niet speciaal iedere dag een uur ofseu achter de pc moeten zitten om mensen te helpen met hun problemen. Dan krijg ik echt het gevoel alsof ik het per se doen moet, en dat wil ik niet. :p


    Ja snap ik, maar dit is zeg maar.. Schaamtelijk. En je hebt het waarschijnlijk al heel vaak moeten aanhoren en kom ik over als een faker en een liegenaar en aandachtshoer ;/
    Whahah maakt niet uit zo ben ik ook xd

    Ja inderdaad, zo kwam ik er ook op. Ik ben listener, maar het is helemaal niet zo. Je mag gewoon komen als je wilt. xd. Met mijn liefde voor psychologie en hoe mensen dingen zien vind het altijd wel interessant om te horen en te zien, maar ik snap je wel.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ja snap ik, maar dit is zeg maar.. Schaamtelijk. En je hebt het waarschijnlijk al heel vaak moeten aanhoren en kom ik over als een faker en een liegenaar en aandachtshoer ;/
    Whahah maakt niet uit zo ben ik ook xd

    Ja inderdaad, zo kwam ik er ook op. Ik ben listener, maar het is helemaal niet zo. Je mag gewoon komen als je wilt. xd. Met mijn liefde voor psychologie en hoe mensen dingen zien vind het altijd wel interessant om te horen en te zien, maar ik snap je wel.


    Boeiend. Hoe vaak heb ik wel zitten zeiken over mijn thuissituatie? Ik weet zeker dat iedereen er helemaal gek van werd. Maar mijn echte vrienden wilden me toch aanhoren en er voor me zijn.
    Dus ik wil je natuurlijk niet verplichten, maar als je toch je ei kwijt wilt -en dat bij mij wil doen- dan kun je me altijd een berichtje sturen. <3


    Aah oke. Naja ik doe het dus niet, ghehe. Maar wel fijn dat je toch zelf kunt bepalen wanneer je wel of niet online komt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •