• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17


    Song of the night sinds 4 december: Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 23:40 ]


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Hahaha.
    Ik speel vooral Resident Evil 6, Last of Us, Heavy Rain, Beyond Two Souls, Harry Potter and the Deathly Hallows, Farhenheit, Sims. Voor de rest kan ik er niet op komen, oh ja, WWE! En CSI ook wel.
    The Evil Within lijkt me ook best wel nice.


    Last Of Us heb ik ook geprobeerd, ik vond die zombies echt geweldig, maar die ene waren zo snel dus ik was vooral gillend met de controller in mijn handen aan het bewegen. Wel een verdomd mooi spel moet ik zeggen. ö Heavy Rain vind ik ook awesome, Farhenheit kan ik me herinneren, Sims inderdaad, en dan speelde ik er vroeger nog altijd eentje, dat je geesten moest fotograferen met een polaroid, en dat zaten ze daarin verstopt. Die vond ik zoooo geweldig. Daar was mijn pa dan weer heel kalm, dus die durfde ik wel. Haha.
    The Evil Within was het ja! Die speelt hij. Gosh... wel een mooi spel. Maar die wezens zijn zooooo creepy. Als er een film van was zou ik hem durven kijken, midden in de nacht, in mijn uppie in het donker en nergens last van hebben. Maar bij een spel zit je er toch echt in en ik ben heel goed in 'een' worden met mijn personage, hahaha. Maar is wel een aanrader voor wat ik gezien heb. Like wauw. Lekker dark en zo.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik word zo boos als ik naar deze tweets kijk. De wereld is echt zo oneerlijk en racistisch zeg. Ugh-.-


    -

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Last Of Us heb ik ook geprobeerd, ik vond die zombies echt geweldig, maar die ene waren zo snel dus ik was vooral gillend met de controller in mijn handen aan het bewegen. Wel een verdomd mooi spel moet ik zeggen. ö Heavy Rain vind ik ook awesome, Farhenheit kan ik me herinneren, Sims inderdaad, en dan speelde ik er vroeger nog altijd eentje, dat je geesten moest fotograferen met een polaroid, en dat zaten ze daarin verstopt. Die vond ik zoooo geweldig. Daar was mijn pa dan weer heel kalm, dus die durfde ik wel. Haha.
    The Evil Within was het ja! Die speelt hij. Gosh... wel een mooi spel. Maar die wezens zijn zooooo creepy. Als er een film van was zou ik hem durven kijken, midden in de nacht, in mijn uppie in het donker en nergens last van hebben. Maar bij een spel zit je er toch echt in en ik ben heel goed in 'een' worden met mijn personage, hahaha. Maar is wel een aanrader voor wat ik gezien heb. Like wauw. Lekker dark en zo.


    Ja, Last of Us is echt mooi.
    Jammer dat dat spel zo duur is, maar binnenkort als het gezakt is in prijs heb ik vast wel tussen m'n collectie staan, hehe.


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    Ik word zo boos als ik naar deze tweets kijk. De wereld is echt zo oneerlijk en racistisch zeg. Ugh-.-


    The world is fucked up.


    16 - 09 - '17

    Ik snap de hashtag "#CrimingWhileWhite" eigenlijk niet goed - gewoon dat ik niet begrijp wat het betekent. Iemand die dat kan uitleggen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Ik snap de hashtag "#CrimingWhileWhite" eigenlijk niet goed - gewoon dat ik niet begrijp wat het betekent. Iemand die dat kan uitleggen?


    Ik denk dat de tweets en foto's al genoeg zeggen.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Ik denk dat de tweets en foto's al genoeg zeggen.


    Ja, over het racisme in Amerika, over Fergusons Michael Brown, over Eric Garner en ga zo maar verder. Maar ik vroeg me gewoon af wat er stond - en dan niet in de trant dat ik het er niet eens mee ben, want dat kan nogal moeilijk als ik het niet begrijp, ik versta gewoon echt niet wat er staat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoi c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Hoi c:


    Dat is lang geleden!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ja, over het racisme in Amerika, over Fergusons Michael Brown, over Eric Garner en ga zo maar verder. Maar ik vroeg me gewoon af wat er stond - en dan niet in de trant dat ik het er niet eens mee ben, want dat kan nogal moeilijk als ik het niet begrijp, ik versta gewoon echt niet wat er staat.

    Het gaat eigenlijk over het feit dat blanken speciaal worden behandeld omdat ze blanken zijn. Dus als een zwarte bijvoorbeeld van een winkel zou stelen, is er een grote kans dat ze hem als een vuile crimineel behandelen en bij de arestatie is er zelfs een kans dat ie vermoord wordt. Maar als een blanke van een winkel steelt, is een een zeer grote kans dat ze hem niet eens aresteren en gewoon met een waarschuwing vandoor laten gaan. Of de winkeliers gaan tegen de politie liegen dat een zwarte an hun winkel gestolen heeft.
    Dus via die tweets, gaan blanken gewoon eerlijk vertellen wat zij fout gedaan hebben en gewoon nog altijd vrij rond lopen terwijl een zwarte allang achter de tralies zou zitten.


    -

    Heel veel mensen zeggen dat insecten smerige dieren zijn, maar eigenlijk is de mensheid zelf het smerigste beest. Of je dat nu wilt of niet. Ik zeg niet dat jullie ofzo zo zijn, maar onze soortgenoten...


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind het altijd zo racistisch dat er in zulke dingen alleen maar twee partijen zijn "blanken" en "bruinen" of "zwarten". Er zijn meerdere kleuren dan dat, en meerdere rassen die er last van hebben. Klote Amerikanen. Fucking ignorant bitches.


    I'm your little ray of pitch black.

    Er is altijd wel weer wat op deze aardbol...


    16 - 09 - '17

    JAIMS! JAIMS! JAIMS! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dat is lang geleden!


    Yeah ik ben nooit meer op Q eigenlijk, ik heb vaak het gevoel alsof ik hier niet meer echt thuis hoor :'D But I'm trying!

    Gibbs schreef:
    JAIMS! JAIMS! JAIMS! <3


    Yooooossss <3333


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.