• Aloha.ik wil een soort minie wedstrijd organiseren.de prijs is dat ik bij de komende 2 hoofdstuken van mijn verhaal de gene die tweede is ga aanprijzen.de derde plaats is 4 hoofdstukken en de eerste plaats krijgt ewn heel hoofdstuk over hoe goed zijn/haar verhalen zijn.ook krijg je bij de eerste plaats een virtuele knuffel en word je bij het verhaal dat ik nu schrijf 10 keer aangeprezen. Dit is een onofficiele wedstrijd....maar dat is omdat ik niet weet hoe je een officiële moet maken.er kunnen 7 mensen mee doen aan de wedstrijd en er zijn 3 opdrachten

    Opdracht 1:kies een sprookje en maak er een modern verhaal van

    Opdracht 2:schrijf een verhaal over jou leven (je mag het dramatiseren)

    Opdracht drie vertel ik mog niet.

    Bij de eerste opdracht valt er 1 persoon af.bij de tweede opdracht vallen er 2 af.en bij de laatste vallen er 3 af.

    Als je mee wilt doen zeg dan simpelweg "ik doe mee".ik vertel wel wanneer de wedstrijd begint

    Heb je toestemming van een mod? ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dan moet je via het wedstrijd topic, bij een wedstrijd moderator een aanvraag indienen. Daarna krijg je toestemming of niet. Als je dat wel krijgt moet je eventueel wachten totdat het jou beurt Is. Dit Is voordat je je wedstrijd mag beginnen of er überhaupt een topic voor mag maken. ^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 19:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Slotje --> Je moet inderdaad wedstrijden aanvragen. Voor info en vragen kan je hier terecht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.