• Bill (32) en Christian (35) zijn al 13 jaar lang super gelukkig met elkaar. De moeilijke tijd toen ze hun relatie bekend maakten heeft hun relatie alleen maar sterker gemaakt. 10 jaar geleden hebben ze hun relatie bezegeld met een kindje, eigenlijk kwamen ze niet in aanmerking voor adoptie maar ze namen geen genoegen met een ‘nee’en hebben er zolang werk van gemaakt dat ze uiteindelijk een kindje mochten adopteren. De uitkomst was een mooi gekleurd babytje, ze noemden haar Celcey, een meisje, hun kindje. Ze groeit zoveel mogelijk buiten de pers op. Alles krijgt ze wat haar hartje wil, ze is immers de dochter van een Multi miljonair. En zo denken sommige mensen er ook over, ook al heeft het kleine meisje haar eigen bodygard, toch lukt het iemand om haar uit haar dagelijkse sleur te pakken. Ze word ontvoerd, en al snel word duielijk, dat ze het voor Bill’s geld doen,, all we want is money.

    Ja nee?!
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ow ow die van VANILLANINJA is goed

    All we want is money

    (A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dat is duidelijk.x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Moet je doen Honey jij ook mt je ideetjes x'D


    *He's the one.

    Ik ben gewoon goed..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben beter.

    But together we're the best x'D


    *He's the one.

    Dat vergeet ik niet, wij saampjes zijn gewoon goed,. Luff ya aber on topic blijven jij!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij on topic zijn.<333 x'D


    *He's the one.

    wij wel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    make :P

    xx ilse

    Doen^^


    Only losers can act the way you do