• Zijn er op Quizlet nog eigenlijk goede schrijvers die bijvoorbeeld Twilight schrijven?

    Ik merk dat de schrijvers van verschillende fandoms opeens aardig lastig te vinden zijn, zo zoek ik een goede co-auteur voor Twilight story's, maar deze zijn enorm moeilijk te vinden. Eveneens zijn Perciver schrijvers lastig te vinden, maar tja dat is een mini-ship uit het Harry Potter fandom, dus dat vind ik zo vreemd nog niet.^^
    Ik vind het onderhand wel jammer dat One Direction e.d alle andere fandoms zo verdrijven. In het begin vond ik het wel leuk, maar nu heb ik amper nog leuke verhalen om te lezen.=')

    Wat vinden jullie hiervan? En weet of ben jij iemand die graag met mij een twilight verhaal wilt schrijven? Laat me dan wat weten!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Yay, ben ik de tenminste niet de enige.=')
    Wauw, zo te horen schrijf je dan inderdaad al genoeg.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, ja. Maar ik vind dat jij erg goed schrijft, dus als ik meer tijd heb en wat verhalen heb afgerond, zou ik best een keer een HP verhaal met je willen schrijven. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Haha, ja. Maar ik vind dat jij erg goed schrijft, dus als ik meer tijd heb en wat verhalen heb afgerond, zou ik best een keer een HP verhaal met je willen schrijven. (:


    Awh, vind je dat echt?:$ Dat is echt leuk om te horen.(flower) En dat terwijl ik niet eens zoveel ontzettend veel schrijf de laatste tijd. Ligt toch voornamelijk aan mijn slome co-writers haha.='D Maar laat me dan maar een keer wat weten als je tijd hebt enzo.(:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 14:01 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha. Nou ja, ik beoordeel het eigenlijk alleen op Be Brave, één van mijn favoriete verhalen op Quizlet.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Haha. Nou ja, ik beoordeel het eigenlijk alleen op Be Brave, één van mijn favoriete verhalen op Quizlet.^^


    Oh, nou in dat geval moet je Cresseyde een trap onder haar kont geven want ze is de laatste tijd nogal langzaam.x) Niet dat ze daar iets aan kan doen, want ze zit sinds kort op de universiteit.^^ Daarom activeer ik ongeveer eens per week, want eigenlijk was het plan twee keer per week, maar dan is de voorraad te snel op.^^

    Maar in ieder geval, leuk om te horen dat je het verhaal zo leuk vind.(: Ik kan in ieder geval beloven dat het alleen maar beter zal worden!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan haast niet wachten, haha. En de universiteit is geen excuus hoor. :'D
    Daar zit ik ook vijf jaar en ik kan ook tien verhalen bijhouden. xD
    Dus eentje moet ook wel lukken haha. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Ik kan haast niet wachten, haha. En de universiteit is geen excuus hoor. :'D
    Daar zit ik ook vijf jaar en ik kan ook tien verhalen bijhouden. xD
    Dus eentje moet ook wel lukken haha. :'p


    Nou ja, in dat geval mag je haar gaan stalken voor mij hoor.:Y) Al moet ik toegeven dat ik nu aan de beurt ben sinds 3-4 dagen, maar normaal heb ik dezelfde dag of de dag erna een hoofdstuk al af.='D Maar we hebben nog vijftien hoofdstukken staan, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken voorlopig. Ik hoop dan ook dat ze in de kerstvakantie tijd heeft om echt om de dag een hoofdstuk te schrijven zodat we de voorraad kunnen bijwerken.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, ik blijf nog wel even braaf wachten. ^^
    Ik vind het altijd vervelend als mensen gaan zeuren als ik even geen tijd heb, haha. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Haha, ik blijf nog wel even braaf wachten. ^^
    Ik vind het altijd vervelend als mensen gaan zeuren als ik even geen tijd heb, haha. ;p


    Hmmm klopt, maar ik vind het zelf ook vervelend om elke keer bij mijn co's te moeten zeuren.=') Dan voelt het alsof het niet meer vrijwillig is, alsof ze het niet meer leuk vinden.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja inderdaad. Hoewel ik het wel begrijp dat wachten vervelend is, want ik heb nu ook een co die het ontzettend druk heeft en onze voorraad is compleet verdwenen, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Ja inderdaad. Hoewel ik het wel begrijp dat wachten vervelend is, want ik heb nu ook een co die het ontzettend druk heeft en onze voorraad is compleet verdwenen, haha.


    Ugh, als de voorraad kleiner word dan tien hoofdstukken word ik al gillend gek.='D Behalve als het verhaal afgeschreven is natuurlijk.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha. Ik wacht nu vaak 1 tot 3 weken op een nieuw hoofdstuk en meestal heb ik hem al na één dag weer geschreven.
    Nou ja, zo te horen zouden we wel een goede combi vormen, haha.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ken wel een andere website wat speciaal voor story's is er zijn ook engelse ( een nog meer talen) boeken.
    Ik zit er zelf ook op het heet: http://www.wattpad.com/


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Scorpion schreef:
    Haha. Ik wacht nu vaak 1 tot 3 weken op een nieuw hoofdstuk en meestal heb ik hem al na één dag weer geschreven.
    Nou ja, zo te horen zouden we wel een goede combi vormen, haha.^^


    1 tot 3 weken? Ik geloof dat ik drie maanden heb gewacht.='D Oh en om er nog een schepje boven op te doen, bij een co heb ik wel eens een jaar gewacht....ja een jaar ja. Je moet het me nageven: ik heb geduld.=')
    Hahaha, ja zo te horen zouden wij een goede combi zijn inderdaad.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    HUNGERFOX schreef:
    Ik ken wel een andere website wat speciaal voor story's is er zijn ook engelse ( een nog meer talen) boeken.
    Ik zit er zelf ook op het heet: http://www.wattpad.com/


    Ja die ken ik ook, maar ik weet niet of mijn engels toereikend is.


    You were born original, don't die as a copy.