• Hooi! (:


    In dit oude topic show ik o.a. mijn (destijds) nieuwe blouse! Alleen nu wil ik dezelfde blouse in het blauw-zwart. Graag ook zo lekker warm. Dus niet zo'n dun blouseje.

    Alleen, ik kan het in geen enkele winkel vinden. Weet iemand toevallig wél waar ik het vinden kan? Het liefste een winkel waar ik gewoon in kan lopen en kan passen, ofcourse. Maar anders is een internetwinkel ook goed.

    Alvast bedankt voor jullie hulp! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    C&A al geprobeerd? Meeste winkels hebben die wel, volgens mij...


    Your make-up is terrible

    H&M heeft een tijdje zulke blouses gehad in allerlei kleuren (:


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    C&A al geprobeerd? Meeste winkels hebben die wel, volgens mij...


    Jup. C&A hier had 'm niet. De Coolcat wel, maar dat was een korte blouse. Tot aan je navel. En dat vind ik te kort. :p haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil die kleur ook, xp.
    Even een MT, xp.
    Succes!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    GrumpyCat schreef:
    H&M heeft een tijdje zulke blouses gehad in allerlei kleuren (:


    Ik zal mijn moeder eens vragen of we die in Emmen hebben. Misschien wel. Dankje! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Monkey.

    Ik ben bij alle tot nu toe genoemde winkels eventjes op hun website geweest, en ik kan helaas niets vinden! D:
    Ik zie er tijdens het accordeon spelen in Emmen toch wel wat mensen mee lopen, met de blouse die ik zoek. Alleen tijdens het accordeon spelen kan ik de mensen niet zo handig vragen waar ze het vandaan hebben.. :/

    Heeft nog iemand suggesties?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb de mijne van de New Yorker


    nothing is true, everything is permitted.

    Primark had ze ook toen ik er laatst was, voor 9 euro geloof ik.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Mutiny schreef:
    Ik heb de mijne van de New Yorker


    Ik ook!
    Die is wel lekker, maar groen/zwart


    wat was dit ookalweer

    Oké, ik klikte dat oude topic aan; NEE, EEN ROOD ZWART GEBLOKTE BLOUSE.

    Help.

    (Ik heb die blouse nu zo'n 3 jaar, in rood zwart en toen ik hem vorige week aan had, ben ik op school zo'n 12 mensen tegengekomen met dezelfde blouse en ik houd er niet van als mensen dezelfde kleren aan hebben als dat ik heb :') )

    Maar eh, een jochie uit de eerste liep met een blauw zwart geblokte blouse, eigenlijk hetzelfde maar dan met blauw ipv rood.
    Hij heeft bij mij op de basisschool gezeten, ik kan wel vragen waar hij hem gekocht heeft :P

    Niet dat er een heel erg groot verschil is tussen die blouses, want ik zag ook een jongen met mijn rood-zwarte blouse rondlopen (en hij had notabene nog dezelfde kleur broek aan ook. Ik kwam hem tegemoet in de gangen op school, help, dat was scary).
    Dus uh, ja.
    Idk.
    Ik zal het aan dat jochie uit de eerste vragen als ik hem zie


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    The Sting heeft zoiets!!! (ja, ik ben hem gaan zoeken haha)

    hij lijkt er wel op, niet helemaal zoals je hem bedoelt denk ik


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    PB-TJE verzonden ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!