• In 2983, in een klein dorpje brak een virus uit.
    Het is geen normaal Virus maar een zombievirus, Als je gebeten word, word je een zombie.
    Het is nu 14 jaar later (2997), en het virus is nog niet weg.
    Iedereen, die het nog overleefd heeft (dus geen zombie is) wil overleven.
    Maar is gaat dat lukken?
    En gaan ze de zombie's en het virus uitroeien?
    Daar kan jij voor zorgen!

    Rollen:
    Mensen:
    -Alexis Lydia McMunton ~xNotlovejustme
    -Raven Tard ~HUNGERFOX
    -Evanna Mille Brown ~xxHermionexx
    -Lissa kristen Marlow ~toxtiteit

    -Felix Avalon Gardner ~Ephyra
    -Blake Taylor Walker ~ mashtonx
    -

    Invullijstje:
    Volledige naam: (Voornaam 2e of 3e naam en achternaam)
    Bijnaam: (als diegene dat heeft)
    Leeftijd: (elke leeftijd mag, maar ik denk dat iemand van 4 het alleen niet overleefd)
    Uiterlijk: (foto hoeft niet want dat doe ik niet maar mag wel)
    Karakter: (ik wil geen perfecte karakters, dus slechte punten en goede punten)
    Wapens: (iedereen moet vechten om te overleven, dus wapens zijn wel handig)
    Geschiedenis: (ouders etc. en meegemaakt heeft dat virus uitbrak etc.)
    Extra: (of huisdieren heeft etc.)


    Regels:
    GEEN PERFECTE PERSONEN!!!
    Alleen ik maak Topics aan.
    Per stukje maximaal 400 woorden.
    Reservaties blijven 5 dagen staan (zonder dat je een rol hebt gemaakt) word hij verwijderd.

    Have fun! Je mag hier beneden je vragen stellen!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 7:13 ]

    Volledige naam: Alexis Lydia McMunton
    Bijnaam: Alex, ze word zo door haar vrienden genoemd omdat ze haar eigen naam haat.
    Leeftijd: 16, geboren op 2981 op 1 feb.
    Uiterlijk: Alexis heeft ijzige, blauwe ogen en donker bruin haar, Dat niet lang is dus lijkt op een jongen.
    Haar huidskleur is licht gebruind en haar lippen zijn perzik roze. Ze heeft grote borsten en is slank, ze is eigenlijk een soort plank, maar ze is wel sterk, ze draagt vooral jongens kleding, dus broeken en shirtjes. En heeft een groot lid teken boven oog.
    Karakter: Alexis heeft een jongensachtig karakter, ze is sterk en brutaal. Ze wil altijd de leiding nemen, en doet soms gemeen als ze haar zin niet krijgt. Ze is niet dom, maar slim, soms denken sommige mensen dat ze een jongen is, ook aan haar gedrag. Ze is soms druk en kan soms niet stil zitten, alleen als het echt nodig is. Ze neemt veel Risico's, en soms komt ze erachter dat het plan gestoord is en dan stopt ze er mee, maar soms denkt ze dat ze het toch moet doen. In die zin is ze een beetje dom. Als ze kwaad is, kun je haar beter even met rust laten anders krijg je misschien verwondingen, die je niet graag wilt door de zombies. Ze zegt niet snel ja.
    Wapens: Een heel scherp mes, ze heeft die zelf gemaakt van een stuk hout en een stuk ijzer. En een paar scherpe dartpijltjes
    Geschiedenis: Ze was 2 toen het virus uitbrak, haar ouders werden snel vermoord en ze werd verder opgevoed door de ouders van haar vriendin, due werden gebeten toen ze 10 was, ze heeft zelf met een groepje anders (tot nu toe) nog 6 jaarp het overleefd, ze leeft nu nog steeds
    Extra: ze heeft een Duitse herder, genaamd Spike, die aangeleerd heeft om te beten, Spike is nu 6 jaar, ze had Spike vanaf zijn geboorte.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 16:59 ]

    xNotlovejustme schreef:
    Volledige naam: Alexis Lydia McMunton
    Bijnaam: Alex, ze word zo door haar vrienden genoemd omdat ze haar eigen naam haat.
    Leeftijd: 16, geboren op 2981 op 1 feb.
    Uiterlijk: Alexis heeft ijzige, blauwe ogen en donker bruin haar, Dat niet lang is dus lijkt op een jongen.
    Haar huidskleur is licht gebruind en haar lippen zijn perzik roze. Ze heeft kleine borsten en is slank, ze is eigenlijk een soort plank, maar ze is wel sterk, ze draagt vooral jongens kleding, dus broeken en shirtjes. En heeft een groot litteteken boven haar oog.
    Karakter: Alexis heeft een jongensachtig karakter, ze is sterk en brutaal. Ze wil altijd de leiding nemen, en doet soms gemeen als ze haar zin niet krijgt. Ze is niet dom, maar slim, soms denken sommige mensen dat ze een jongen is, ook aan haar gedrag. Ze is soms druk en kan soms niet stil zitten, alleen als het echt nodig is. Ze neemt veel Risico's, en soms komt ze erachter dat het plan gestoord is en dan stopt ze er mee, maar soms denkt ze dat ze het toch moet doen. In die zin is ze een beetje dom. Als ze kwaad is, kun je haar beter even met rust laten anders krijg je misschien verwondingen, die je niet graag wilt door de zombies. Ze zegt niet snel ja.
    Wapens: Een heel scherp mes, ze heeft die zelf gemaakt van een stuk hout en een stuk ijzer. En een paar scherpe dartpijltjes
    Geschiedenis: Ze was 2 toen het virus uitbrak, haar ouders werden snel vermoord en ze werd verder opgevoed door de ouders van haar vriendin, due werden gebeten toen ze 10 was, ze heeft zelf met een groepje anders (tot nu toe) nog 6 jaarp het overleefd, ze leeft nu nog steeds
    Extra: ze heeft een Duitse herder, genaamd Spike, die aangeleerd heeft om te beten, Spike is nu 6 jaar, ze had Spike vanaf zijn geboorte.

    Mag ik een meisje reseveren?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Naam: Räven Tärd Naam van haar moeder: Issis Tärd

    Bijnaam: Wilde

    Leeftijd: 14 geboren op 23 december


    Uiterlijk:
    Ze heeft bruine haar en ogen. Haar haar is best lang: tot haar middel daarnaast draag ze haar haar altijd los.
    Ze is lichgebruind en draagt ze meestal iets blauws of wits en iets simpels met gympen, want ze zal nooit hakken gaan dragen.
    Verder is ze best lang en dun en kan ze goed rennen. (weg vluchten)




    Karakter:

    Ze is stil, onzeker en laat zich teveel meeslepen door anderen. Niemand weet wie ze echt is, omdat ze zo gesloten is.
    Ze is ook dromerig, maar als het moet is ze juist heel alert. Ze is banger voor mensen dan voor dieren en zombies.
    Daarom is ze ook gevoelig voor reacties van anderen en zal ze sneller huilen.
    Ze houd heel veel van dieren en natuur, is daar ook grote deels groot gebracht en denkt elk moment om daar heen te vluchten.
    Ze heeft geen medeleiden met zombies omdat ze niet anders gewend is.
    Stiekem is ze ook een held, omdat ze geen medeleiden heeft met zombies.

    Wapen:
    Een zelfgemaakte speer van stevig hout met aan de punt een geslepen steen.



    Geschiedenis:
    Haar moeder beviel van haar toen er net een zombie inbraak was.
    Haar vader heeft haar en haar moeder op het laatste moment gered, maar werd zelf gebeten.
    Haar moeder vluchtte het bos in, omdat ze daar veilig waren van zombies.
    Haar moeder stierf toen ze 6 was en moest zelf overleven.
    Indertussen had ze overlevingstrucs geleerd en was ze verwilderd.
    Uiteindelijk werd ze op 12 jarige leeftijd gevonden door zombies.
    Ze vluchtte weg en kwam bij een stad uit met de vos aan haar zeide liep ze er in.
    De mensen vonden haar raar en heropvoeden haar. De vos is met alle moeite nog bij haar gebleven.

    Extra:
    Ze heeft een vos genaamd Lucky die nogal wild is en jaagd voor haar.
    Ze heeft er een goed band mee en zal haar nooit allen achter laten.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Zo goed?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mag ik een meisje reserveren? :)
    Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik nooit een jongen kan spelen anders deed ik dat :x


    ♡

    (Mijn internet viel uit xD )

    Volledige naam: Elisa Ember McLauren
    Bijnaam: Elies
    Leeftijd: 20 mei 2982 (15 Jaar)
    Uiterlijk:
    Donker blond haar tot onder haar borsten en blauwe ogen, 1.68 meter lang.
    Beetje getint en draagt iets wat fijn zit zoals sneakers. Draagt meestal topjes met een vest.
    Karakter:
    Elisa is niet erg onzeker over haar lichaam maar is wel bang dat mensen verkeerd over haar denken.
    Ze is best wel druk en dat komt haar goed uit als ze moet vluchten.
    Durft niet iets te vermoorden want ze zit het liefst verstopt.
    Ze houd er niet van om mensen teleur te stellen.
    Ze kan domme reacties hebben en soms snapt ze het niet helemaal maar als ze het snapt doet ze er alles aan.
    Ze was eerst altijd samen met een goede vriendin maar ze raakte elkaar kwijt toen ze moesten vluchten.
    Wapens: Ze heeft een mes aan haar riem voor als ze snel moet reageren en een pijl van scherpe stenen en stokken en boog van takjes maar ze kan er niet mee om gaan
    Geschiedenis:
    Ze heeft haar ouders niet gekend en heeft mee gereisd met mensen die haar ouders goed kennen, tenminste dat zeggen ze.
    Ze heeft sinds haar 11e met haar beste vriendin samen gereisd maar voornamelijk verstopt.
    Toen ze 13 was is ze haar beste vriendin kwijt geraakt toen ze probeerde te vluchten voor zombies. Ze vluchtte het bos in en kwam op een verlaten boerderij.
    Extra: Sinds ze zich vanaf haar 13e op een boerderij heeft verstopt heeft ze geprobeerd om op de paarden daar te rijden. Bijna alle paarden gingen dood behalve Lyra een bruine merrie die ze ongeveer 9 jaar schat. Toen ze 15 werd, werd ze ontdekt door zombies en is met Lyra het bos in gevlucht.


    ♡

    Miss_Sangster schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? :)
    Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik nooit een jongen kan spelen anders deed ik dat :x

    Waarom kan je geen jongen spelen?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:
    (...)
    Waarom kan je geen jongen spelen?


    Ik weet niet of ik het kan maar ik vind het sowieso moeilijk om een jongen te spelen en dit is m'n eerste RPG op Quizlet dus ik moet nog wennen xD


    ♡

    Ik maak wel een jongen aan (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 15:47 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Miss_Sangster schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik het kan maar ik vind het sowieso moeilijk om een jongen te spelen en dit is m'n eerste RPG op Quizlet dus ik moet nog wennen xD

    Dit is mijn tweede de vorige liep een beetje dood.
    De vorige was trouwens een hongerspelen RPG dus dit is mijn eerste 'normale' RPG


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    FELIX AVALON GARDNER.


    Bijnaam
          Door de meesten mensen word Felix bij zijn achternaam genoemd, al luistert hij eigenlijk naar alles wat op zijn naam lijkt.

    Leeftijd
          Felix is geboren in een van de moeilijkere tijden van het jaar, namelijk de winter. Momenteel is hij zestien, bijna zeventien jaar oud en hij verjaard op de dertiende van December.

    Geschiedenis
          Felix is al zo lang hij zich kan herinneren lid van Caedes, een organisatie die zich richt op het opleiden van jongeren en het helpen van mensen. Ze trekken rond en verblijven waar ze kunnen. De vaste leden, die hun inwijding succesvol hebben doorgaan, zijn herkenbaar aan de zwarte, getatoeëerde vogels op hun linker pols. Meestal trekken ze rond op paarden omdat het sneller dan lopend gaat, al hebben de meeste een uitstekende conditie en kunnen ze gemakkelijk meerdere uren achter elkaar vechten of rennen.
          De groep heeft enkele vaste plekken waar ze heen kunnen gaan in geval van nood. Ze hebben veel contacten over het hele dorp en zitten niet snel in de problemen met voedsel en water. Toen de eerste leiding drie jaar terug overleed was Felix de enige die zich op durfde te geven dit over te nemen en zo is hij nu het persoon dat de verantwoordelijkheid heeft over een organisatie die de zombie's zo veel mogelijk proberen te doden. Veel meer dan mensen helpen en in leven proberen te blijven doet de groep van momenteel zes mensen echter niet, ze zijn op het moment erg klein en kunnen zich niet mengen in gevechten die teveel risico's brengen. Felix en zijn beste vriend zijn daar in tegen wel de enige twee jongens in de groep die verder uit meisjes bestaat.

    Uiterlijk
          Mensen krijgen vaak de eerste indruk dat Felix een erg agressief persoon is. Hij is duidelijk gespierd en dat valt te zien, ondanks hij toch echt een intimiderende 1.88 lang is. Omdat hij ooit een mes naar zijn hoofd heeft gekregen loopt er een litteken van boven zijn linker wenkbrauw, over zijn oog tot halverwege zijn wang. Dit is voor mensen vaak al de eerste reden te gaan denken dat hij regelmatig in gevechten verzeild raakt, al is dat ook zo.
          Felix zijn ogen hebben een lichtbruine kleur in tegenstelling tot zijn donkerbruine haren, die eerder zwart zijn. Op zijn linker pols staan drie zwarte, vliegende vogeltjes getatoeëerd. En hij draagt een bril, al wilt hij deze nog wel eens afwisselen met lenzen. Zonder die dingen ziet hij vrijwel niets afgezien van een paar wazige vlekken.

    Karakter
          Felix is alles wat je nodig hebt voor een goede leider. Hij is erg intelligent, zeg maar gerust hoogbegaafd. Dingen die voor anderen onopgemerkt blijven of geen betekenis hebben, ziet Felix als een nieuwe kans voor een oplossing en het woord opgeven staat over het algemeen niet in zijn woordenboek. Als Felix een doel heeft zal hij er alles aan doen dat te bereiken en als hij in groepen werkt, neemt hij zelf onbewust de leiding. Hij betrekt iedereen in een project en doordat hij erg snel door heeft hoe mensen in elkaar zitten, probeert hij ze zo snel mogelijk te plaatsen op een onderdeel waar ze talent voor hebben. Hij weet hoe belangrijk zelfvertrouwen is voor een goed resultaat en het helpen bij mensen hun zelfvertrouwen is inmiddels iets waar hij al niet meer bij nadenkt. Felix zijn leven staat in het teken van mensen helpen en levens redden. Al vanaf jongs af aan is het er bij hem ingestampt dat pijn en emotie's tonen zwakte is. Deels hierom accepteert hij dus geen hulp bij zijn eigen problemen en deze houd hij grotendeels achter voor iedereen. Het is een gewoonte van hem zich altijd vrolijk voor te doen en hij komt dan ook over als een goede jongen die weet waar hij over praat, al is Felix niet altijd even zeker van zichzelf. Hij heeft het beste met iedereen voor en heeft regelmatig het idee dat hij zwak of minder dan de rest is, al is hij wel altijd het persoon die vertelt dat iedereen gelijk is en iedereen overal mee helpt. Zijn sarcasme en neiging zijn grenzen op te zoeken word jammer genoeg niet door iedereen gewaardeerd.

    Wapens
          Felix heeft vanaf jongs af aan met messen en een boog in zijn handen gestaan, waar hij dan ook uitzonderlijk goed mee is. Bewegende voorwerpen raakt hij vanaf meerdere meters afstand nog perfect en ook een op een gevechten zonder wapens gaan hem goed af. Felix is erg behendig en snel voor iemand die zo lang is als hem. Met andere wapens is hij echter niet geweldig, al kan hij een aardig handje zwaardvechten.

    Extra
          Felix heeft een eigen paard. Een bruine merrie genaamd Brye.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 17:21 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oewh, zombies! Ik plaats ook wel een karakter! (Als dat mag (; ) i love zombies!!!! En zowiezo MT


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Volledige naam: Evanna Mille Brown
    Bijnaam: Eef(je)
    Leeftijd: Evanna is geboren op 10 Juli 2987 en is dus 10 jaar oud. (Het leek me wel leuk om te weten hoe een 10-jarig meisje zou reageren op een zombievirus!)
    Uiterlijk:


    Karakter: Evanna is behulpzaam en is heel stoer. Ze durft bijna alles en is bijna nergens bang voor. Ze probeert lief te doen, maar komt vaak erg bot over.
    Ze slaapt nog steeds met haar knuffellapje van toen ze 3 was. Vanwege haar verleden werd ze vaak gepest, daardoor is ze nu zeLf een beetje een pestkop geworden. Ze moet een bril en is daardoor ook weleens gepest.
    Wapens: Pijl en boog, Evanna is handig met hout en heeft hem zelf gemaakt.
    Geschiedenis: 10 Juli 2987. Afrika. Ergens in een ziekenhuis, wordt een kindje geboren. De moeder overlijdt vlak erna door de vele inspanning.
    Evanna is dus geboren in Afrika, waar geen zombievirus was. Op haar tweede verhuizen Eef en haar vader naar het kleine dorpje. Ze wisten niet dat hier het virus was. Daarna hadden ze geen geld meer, ze konden nergens heen en moesten op straat leven. Op Eefjes vierde levensjaar, overlijdt haar vader en moet ze voor zichzelf zorgen. Een aardige mevrouw die Anna heet, haalt het kleine kindje in huis vanwege het zombievirus. Het is nogmaar een wonder dat het kleine kind het overleeft heeft. Onder de zorg van Anna leeft het meisje verder. Anna beschermt haar en voelt zich als een echte, trotse moeder.
    Extra: Evanna heeft een pleegbroertje en een pleegzus. Robbert en Stacy. Ook heeft ze een hond thuis: Joey.
    Robbert


    Stacy


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik vroeg me af of mijn persoon Räven een beetje apart is. (Dat is ook zo) Maar is het niet irritant dat ze een dierenmeisje is? ( ik niet)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.