• Ja, daar ben ik weer met mijn eeuwige geklaag. 8D
    Eigenlijk dacht ik er pas net ook weer over na, haha. Als je een nieuw hoofdstuk geschreven hebt, komt die story bovenaan te staan bij 'mijn stories'. Maar als er een nieuw hoofdstuk geschreven is bij een story waar je co-auteur van bent, komt die story onderaan te staan. Nu leek het me wel handig als deze ook bovenaan komt in plaats van onderaan, want dat is gewoon niet logisch. :'D En onhandig, als je mijn vorige klacht leest waar niks aan gedaan is.


    Your make-up is terrible

    Ik werk niet veel met co-auteurs, maar voor de users die dat wel doen, lijkt me dit wel handig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    Ik werk niet veel met co-auteurs, maar voor de users die dat wel doen, lijkt me dit wel handig.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wat bedoel je precies? Want stories waar jij aan meewerkt zijn altijd onder het kopje 'stories waar jij co-auteur van bent'. Als zo een story opeens bovenaan staat bij 'Mijn Stories'. Dat is pas onlogisch. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Pulchre schreef:
    Wat bedoel je precies? Want stories waar jij aan meewerkt zijn altijd onder het kopje 'stories waar jij co-auteur van bent'. Als zo een story opeens bovenaan staat bij 'Mijn Stories'. Dat is pas onlogisch. :'D


    Ja, daar moeten ze bovenaan komen, niet bij 'mijn stories', haha. Ze komen helemaal onderaan bij 'stories waar jij co-auteur van bent', maar ze moeten dus bovenaan onder dat kopje komen.


    Your make-up is terrible

    Dat is best wel vreemd, haha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ohh dat is wel raar ja, haha. Zou inderdaad handig zijn als dit zou kunnen.


    Some people are art and do art at the same time

    Dat viel me ook al op, dat stoort me toch wel ergens.


    16 - 09 - '17

    Yup, zou wel zo handig zijn als die ook gewoon boven aan zouden komen te staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jups, had ik ook al door. Niet dat het me stoort, ik houd me er niet zo mee bezig.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aangepast (Y)


    Dit is mijn signature...