• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Dooddoenervo • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Bruiswater • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Neminism • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17


    Song of the night sinds 1 december: Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams

    Song of the night wachtlijst:
    - Tamara met Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    - Sylvie met Stockholm Syndrom van One Direction
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 18:52 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sheamus schreef:
    Mannen... Mijn broer sloeg fout, dus zijn vuist kwam op mijn borst terecht. Wat zegt hij 'Mannen hun edele delen doen erger pijn, dus overdrijf niet'. Sorry, jullie voelen niet wat wij voelen...

    Sommige mannen zijn echt niet te geloven..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Sommige mannen zijn echt niet te geloven..


    Inderdaad.


    16 - 09 - '17

    Net naar 'The Last Goodbye' uit de laatste Hobbit film geluisterd en nu heb ik tranen in mijn ogen.
    De cirkel is bijna rond en dat wil ik eigenlijk helemaal niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee...


    16 - 09 - '17

    Kiliel schreef:
    Net naar 'The Last Goodbye' uit de laatste Hobbit film geluisterd en nu heb ik tranen in mijn ogen.
    De cirkel is bijna rond en dat wil ik eigenlijk helemaal niet.


    Ik durf te wedden dat ze de Silmarilion ooit nog in series verfilmen of zo. Maar dan nog, I'm going to miss it so badly. Ik kijk al naar die films (LotR) van toen ik drie a vier jaar oud was, dus echt, it's been my youth. Ik wil niet dat het gedaan is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Ik durf te wedden dat ze de Silmarilion ooit nog in series verfilmen of zo. Maar dan nog, I'm going to miss it so badly. Ik kijk al naar die films (LotR) van toen ik drie a vier jaar oud was, dus echt, it's been my youth. Ik wil niet dat het gedaan is.

    Ik heb LOTR een hele tijd geleden voor het laatst gezien, maar samen met Star Wars zijn dat de films waar ik mee ben opgegroeid.
    Ik zou niet weten wat ik zonder die films zou moeten in mijn leven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Ik heb LOTR een hele tijd geleden voor het laatst gezien, maar samen met Star Wars zijn dat de films waar ik mee ben opgegroeid.
    Ik zou niet weten wat ik zonder die films zou moeten in mijn leven.


    Met Star Wars ben ik niet bepaald opgegroeid, maar het is meer iets dat ik rond mijn negende/tiende heb leren kennen. Betekent uiteraard niet dat ik het geen goede films vind, maar films waar ik echt mee opgegroeid ben, zoals LotR en HP, hebben voor mij toch nog een specialer plaatsje. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LotR vond ik altijd al heel eng, misschien nu nog steeds (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 22:01 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    LotR vond ik altijd al heel eng, misschien nu nog steeds (:


    Je will niet weten hoe lang ik nachtmerries heb gehad van 'het poezenoog' - zoals wij Sauron vroeger noemden, of Gollem. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hij is onder anderen heel eng. Maar dat ene monster die ineens uit een put komt rijzen en Gandolf mee in de diepte sleurt vind ik ook nog altijd ontzettend eng (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    LOTR eng? O_o


    16 - 09 - '17

    GIader schreef:
    Hij is onder anderen heel eng. Maar dat ene monster die ineens uit een put komt rijzen en Gandolf mee in de diepte sleurt vind ik ook nog altijd ontzettend eng (:


    The Balrog, hehe. Het engste vind ik met die lijken in dat moeras in de tweede. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    (...)

    The Balrog, hehe. Het engste vind ik met die lijken in dat moeras in de tweede. ^^


    Ik ken niet veel van de reeks. Ik heb geen enkele film helemaal uitgezien. Ik herinner me alleen die Balrog dan en ook een scene met spinnen. Natuurlijk ook Moggel of Smeagoll en voor de rest kan ik niets van de films zelf zeggen. Ik vind Star wars ook echt niets en dat had ik een lange tijd ook van Harry Potter, maar iemand heeft me er ook een 'fan' van gemaakt ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Geen zin om morgenochtend met de inspectie te moeten praten met een vriendin op school.
    Maar in de avond is het weer tijd om te trainen.
    Helaas kan mijn vriend niet komen, omdat die afgelopen donderdag zich aardig in zijn vinger had gesneden. Hij kan geen kracht kan zetten met die vinger zonder dat het weer hevig gaat bloeden.
    Eerst vond ik het heel veel vervelend als mijn vriend niet naar training kwam, maar sinds het weekend van mijn verjaardag heb ik een hele goede vriendin erbij gekregen, dus daar kan ik weer heerlijk mee lachen.

    Nou maar hopen dat mijn periode niet begint vlak voordat ik ga trainen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heel m'n abolijst en bladwijzerlijst leeggemaakt Ö
    Sorry als m'n abo bij jullie stories weg is, ik ga weer op zoek naar alles.


    16 - 09 - '17