Na een lange tijd niets meer te hebben gemaakt besloot ik het covers maken weer op te pakken. Ik werk met een erg simpel programma dat heel wat tijd vergt, dus heb alsjeblieft geduld als je fatsoenlijk resultaat wilt! In mijn vorige store kreeg ik regelmatig geïrriteerde reacties en persoonlijk vind ik dit erg brutaal. Ik doe dit vrijwillig. Als je haast hebt en weet dat het eventjes kan duren, kom dus niet bij mij aanzetten. (Uiteraard kan ik rekening houden met covers die voor een bepaalde dag af moeten, maar als twintig mensen roepen iets morgen te moeten hebben gaat het me uiteraard niet lukken.)
Eventueel kan ik ook bureaublad achtergronden, blends en mogelijk zelfs manips maken, maar hier voor kan je beter even een berichtje in mijn gastenboek achter laten. (:
† Quizlet-Naam.
† Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)
† Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]
† Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)
† Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)
† Sfeer die het weer moet geven.
† Horizontaal of Verticaal.
† Extra.
Wachtlijst:
Afgewerkte Covers:
And I'm nothing. You've always said you want nothing.