• Wie ben ik?
    Ik ben Caelyn. Ik ben 18 zomers geleden geboren en sinds een hele tijd heb ik echt weer de kriebels om te schrijven. Door persoonlijke omstandigheden heb ik een tussenjaar en lijkt het me leuk om me weer in het schrijven te verdiepen. Ik heb vrij veel tijd om te schrijven en wil me er ook echt in storten. Ik heb aardig veel meegemaakt in mijn leven en kan daarom ook uit ervaring schrijven, wat ik zelf heel fijn vind omdat het een verhaal geloofwaardig maakt. Nu is het mijn probleem dat ik mezelf niet goed (genoeg) kan motiveren om door te schrijven, wanneer ik vast zit geef ik het al snel op in plaats van aan iemand een mening te vragen. Daarom zoek ik dus een co-writer met wie ik een verhaal kan beginnen, ideeën kan uitwisselen, we elkaar kunnen helpen om toch de knoop door te hakken en waarmee ik misschien ook een leuke elektronische band kan opbouwen.

    Voorbeeld van hoe ik schrijf


    Ik knik en druk mijn sigaret uit in de asbak die naast me op de eikenhouten bar staat en kijk naar de lichtjes nagloeiende as, die na enkele seconden dooft en volledig zwart wordt. Het doet me denken aan het leven, hoe iets nog vol vuur kan zitten en het volgende moment weg kan zijn. Hier moet ik niet aan denken. Mijn beste vriend heeft gelijk, de beste remedie tegen teveel nadenken is om de hoek.
    Ik volg Ralph's pas in de koele nachtlucht en neem hem in me op. Ralph heeft de spectaculaire gave om vrijwel niets aan zijn haar te hoeven doen waarna het de hele avond perfect zit.
    We lopen langs een grasveldje en stappen van de stenen straat over naar het zachte gras. Het veert een beetje in wanneer we naar het bankje een paar meter verderop lopen. "Steek jij hem maar op, Gary."
    De rest van de avond was wazig.


    Naar wat voor persoon ben ik op zoek?
    Ik ben opzoek naar iemand die onbekende personen schrijft (alleen dan geen fantasy), gezellig is, lekker doorschrijft en niet maar één keer in de twee weken iets laat horen. Heb je het druk? Maakt niet uit, maar laat dat dan wel even weten. Ook zou ik het leuk vinden als diegene tussen de vijftien en twintig is, zodat we een beetje op niveau kunnen schrijven met levenservaring.

    Interesse?
    Voorkeur voor een genre?
    Al een idee voor een verhaal?
    Leeftijd?
    Hoe vaak schrijf je gemiddeld?
    Voorbeeldje?

    Ik ben ook aan het denken voor een nieuw verhaal. Met eventueel een co-writer.
    Ik ben enkel veertien...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voorkeur voor genre: ik hou van onmogelijke liefdes, mensen die zwaar tot elkaar zijn aangetrokken maar die niet samen mogen of kunnen zijn

    idee voor verhaal: ik heb nog geen idee maar als je mij pb dan kunnen we er samen over na denken

    leeftijd: 18, 9dec wordt ik 19

    Hoe vaak schrijf je gemiddeld: 5 dagen per week. Soms schrijf ik 10 hoofdstukken per dag, maar als ik bv tentame week heb haast niet.

    Voorbeeldje: kijk anders even bij mijn verhalen rn anders kan ik je iets sturen van een nog niet online verhaal

    up, iemand?

    Voorkeur voor een genre? Romantiek, drama.
    Al een idee voor een verhaal? Nog niet echt. Kunnen we samen beslissen!
    Leeftijd? Negentien jaar oud.
    Hoe vaak schrijf je gemiddeld? Ik schrijf op dit moment vrij veel aangezien ik door mijn opleiding de hele dag met mijn laptop bezig ben.
    Voorbeeldje? Ik heb niks online staan. Het stukje onder de spoiler is van een RPG.

    Ik zuchtte toen ik nogmaals op de telefoon keek die naast me op de bank lag. Nog steeds geen berichtjes of gemiste oproepen. Ik verveelde me en was net wakker geworden. Vanmorgen was ik vroeg opgestaan om naar de schietbaan te gaan en mijn schiettechniek te oefenen. Daarna was ik thuisgekomen en op de bank in slaap gevallen. Ik was het echt niet gewend om vroeg op te staan.. Ik drukte verveeld op de knopjes van de afstandsbediening in mijn hand en het ene na het andere extreem saaie programma kwam voorbij. Ik wist dat er nog genoeg te doen was maar toch had ik geen enkele zin om van de bank te komen. Even dacht ik terug aan het incident van een week terug. Hoe konden we zo stom zijn en niet door hebben dat er een infiltrant bij ons was. Door alle domme fouten die we gemaakt hadden was er nu gewoon een familielid dood. Ik baalde en nam het mezelf kwalijk. We waren allemaal stom geweest maar ook ik had gewoon door kunnen hebben dat er een infiltrant was. Even dacht ik na over waar de rest van de familie was maar al snel kwam ik erachter dat ik geen idee had. Ik pakte mijn telefoon nogmaals op en besloot om maar een stom spelletje te spelen. Alles om mijn gedachten van de gebeurtenis van een week geleden af te zetten en alles om maar een beetje afgeleid te worden.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 18:51 ]


    - God only knows

    Caelyn schreef:
    up, iemand?


    Ik stuurde je twee maanden geleden of zo een pb. Geen reactie op gehad, heb je hem überhaupt gekregen? Of is het gewoon een afwijzing? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Ik stuurde je twee maanden geleden of zo een pb. Geen reactie op gehad, heb je hem überhaupt gekregen? Of is het gewoon een afwijzing? :')

    Ik heb geen pb binnen gehad, ik kan hem in elk geval niet meer vinden, kan je me weer een pbtje sturen? :)

    Ik hou wel van schrijven, volgens veel mensen doe ik het heel goed, maar ik ben twaalf, dus misschien is dat wat veel verschil. Toch even ingevuld

    Voorkeur voor een genre: OP
    Idee: nog niet
    Leeftijd 12, snap het als je niet wil.
    Hoe vaak gemiddeld ligt eraan hoe ik in het verhaal word meegesleept, ik denk zeker werk twee keer per week, Meestal meer.
    Voorbeeldje (is op mijn telefoon getypt, een niet mijn beste stukje)

    Ik opende mijn ogen, en een zonnestraal gleed door het venster. Ik stond op, en liep naar het raam. Een zucht verliet mijn lippen toen ik naar buiten keek. Geen een vogel zong, geen mens begroette me. Natuurlijk niet. Nog nooit had een mens me gezien, ooit mijn stem gehoord. Ik had mijn leven al tijden geleden gedag moeten zeggen. Ik liep de trap van mijn huis af. De mensen die hier gewoond hadden, hadden het gebouw een week geleden verlaten. Voor het eerst sinds tijden opende de deur zich. Een stel mensen met vrolijke gezichten liepen naar binnen. Mijn oog viel op een mand. Een kat met lange haren lag er opgekruld te slapen. 'Een poes!' riep ik onbewust. Het dier schoot wakker, en keek mij met ogen zo groot als schoteltjes aan. Hij had me gezien.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 21:04 ]


    obsessive rage