• Hoi wezens..
    Ik heb son geniaal idee!
    Kijk ,Ik gaa mijn haartjes lichtblauw verfenn helemaal en permanent krulletjes toen op schouderlengte (A) Lijkt jullie dat leuk ??
    En nu heeft Ashhoofd nog een ideetje

    Kijk ,ik ga een keer een jongensshirt kopen en een broek van g-star fseu en dan een heel sexxy petje en dan aandoen enseu en dan heel breed lopen over straat als jongen =D

    GheGheh xD En ik wil een heel sexxy grijs jurkje ,But mijn mama is blut enn mijn papa is gierig ':'( En ik wil een paars shirt met lange mauwen .. EN ik bn gwn blut ,Nu moet ik ook nog serieeus een krantenwijkje nemen ook >< :'(
    Wrm kost kleding geld?? ..


    Crack a bottle

    Even serieus, blauwe krullen; LELIJK!!! Er loopt er ook 1 bij ons op school, blauw haar met krullen. Nee echt, afschuwelijk. NIET DOEN!!

    Ja maar dat komt gewoon omdat dat kind waarschijnlijk lelijk is (puh) En als het niet staat ,Ik hb ook een super sexxy stijltang ^^
    En daarbij ,ik wil niet egt krullies ,maar slag! Najaa ,iets krulleriger ,van die pijpenkrullen fseu maar dan weer iets minder krullerigxD


    Crack a bottle

    kutt mijn moeder is ook blut en mijn vader fucking gierig ik mag geeneens allstars :(

    Maar je moet je haar echt blauw doen, kan ik eens weer lachen xD

    ps. Cape is stoer men :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik vind persoonlijk lichtblauw niet zo mooi. Eerder zwart met een blauwe gloed of een paar plukjes (heel) donkerblauw. Maar goed, dat is weer een kwestie van smaak.


    No growth of the heart is ever a waste

    oke. het klinkt echt vet heftig. ik zat eerst met grote ogen te lezen en toen ik blauw haar las, vloog ik naar achteren en zat ik aan de muur aan de andere kant van de kamer geplakt. met moeite heb ik mezelf eraf geschraapt en ben ik weer gaan zitten. en toen besefte ik dat ik dit moest zeggen:
    als ik iemand met blauw haar op school zou zien lopen zou ik zeggen tegen mijn vriendin: kijk, een druif! , en als het lichtblauw is: kijk, een gebleekte druif! , en als het dan nog te licht is: kijk, een witte druif!

    dus, doe het niet alsjeblieft! permanent is wel een cool idee, en als je als een jongen rond gaat lopen doe dat dan in groningen -daarwoonik- want dan kom ik even kijken om je uit te lachen! (a,
    xxx